#MİM# 2019'UN HEDEFLERİ VE HAYALLERİ

2019 için geriye saymaya başladığımız günlere geldik artık...
Sevgili Cafe Tigris beni düşünerek mimlemiş sağolsun.
2019 Hedefleri ve Hayalleri  diye bir mim, zaman çok geçmeden hemen ilk aklıma gelenleri sıralayayım bende kendime buradan bir plan yapmış olayım istedim açıkçası.....

Bu arada Cafe Tigris'in  mim yazısını  okumak isterseniz buyrun  BURAYA

FATMA'NIN 2019 HEDEFLERİ VE HAYALLERİ



*2018 kitap okuma anlamında benim için çok verimli bir yıl değildi. 2019’da kendime gerçekçi olması açısından 30 kitaplık bir hedef koyuyorum.. (HEDEF)


*Kendim için değil tüm ülkem için 2019'un ekonomik açıdan daha sakin ve makul bir yıl olmasını diliyorum. İlk 6 ay ile ikinci altı ay arasında bir sakızın bile fiyatı %100 artıyorsa çok ta fazla yazacak bir şey yok gibi...( HAYAL)

*Bloğa yazı ekleme anlamında da özellikle ikinci 6 ay çok zayıftım.Özellikle Defne'nin kreşe başlaması benim şimdiye kadar var olan düzenimi biraz değiştirdi....2019'da en azından haftada 1 yazı ,ayda 4 yazı olacak şekilde paylaşım yapmak istiyorum....(HEDEF)





*Planlı programlı yaşamayı seviyorum . Ama sanırım 2018 bu anlamda benim için biraz karışık bir yıl oldu.Planlı olmaya çalışsam da tüm düzenin içinde kendime zaman ayırma kısmı hep listenin sonunda yer aldı. Onun için bu yıl benim geçmiş yIllara göre daha yorgun tamamladığım bir yıl olacak..
2019’da böyle bir planner(hayat planlayıcı ) alıp düzenlemek ve kendime zaman ayırma ile ilgili noktalara biraz öncelik vermek, hedeflerim arasında olsun....
(Bu arada oldum olası defter, renkli kalem, sticker vb bayılırım..Planner almak için bu madde bana bahane olsun:))))



*Eşim ile benim sürekli niyetlenip bir türlü gerçekleştiremediğimiz Netflix üyeliğini  kasım ayında rayına oturttuk. 2019 yılı içinde düzenli olarak dizi ve film izlemeyi kendime hedef koyuyorum. Çünkü maalesef evde film izleme alışkanlığımız yoktu.Sinemaya da Defne ile mümkün olmuyor her zaman.
Ama netflix bu anlamda ev alışkanlığımızı da değiştirdi....
( 2018’de ailemiz açısından en olumlu gelişmelerden biri mümkün olduğu kadar televizyon izlemeyi aza indirip , izlediğimiz programlarda da gereksiz dizi vb... çıkardık...)




*2019 Nisan ayında 15. evlilik yıldönümümüzü kutlayacağız. Yalnız olarak eşimle kapadokya'da kutlamak isyorum ama bu şu an için benim HAYALİM Defne bu durumda ne yapar kalır mı kalmaz mı bilemiyorum ama 2019 hayallerimden biri:)))))

*2018 için düşüncemdi dikiş öğrenmek ama kısmet olmadı 2019 için hala hedefler arasında var....
*Hani  3-5 kilo da verebilsem çok çok güzel olur  yeni yılda.:))))
* Yazın eşim  ve kızlarımla güzel, dinlendirici bir tatil fena olmaz (bu fiyatlarla şimdilik mümkün görünmüyor ama)
*Yeni yerler, görmek yeni lezzetler tatmak isterim mesela.....
Sanırım ilk aklıma gelenler şimdilik bu kadar , belki daha eklemeler ve güncellemeler yaparım yazım üzerinde.....
Sevgiyle kalın, 
Yorumlarınızı eksik etmeyin.......

-






35 yorum

  1. Planner olarak renkli / canlı birşeyler bulursanız buradan bize yazar mısınız fikir olsun. Ayrıca bütünnnnn hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mymiyaplanner ve @harmonyajanda instagram sayfalarına göz atabilirsin çok şirinler....

      Sil
  2. Inşallah herşey istediğimiz gibi olur.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
  3. Bütün dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl dileklerimle
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. Umarı 2019 bütün hedeflerini gerçekleştireceğiniz mutlu ve sağlıklı bir yıl olur. Hedefler güzel..

    YanıtlaSil
  5. kapadokya muhteşem olur. umarım tüm dilekleirniz gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah her şey gönlünüze göre olur.

    YanıtlaSil
  7. Tüm dileklerinizin gerçekleşeceği güzel bir yıl olması dileklerimle... sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Dilediğiniz her şeyin çok daha güzelini 2019’da bulmanızı dilerim ����✨

    YanıtlaSil
  9. Kapadokya gezisi eşimle benimde hayalim🙋🏻‍♀️😁
    Yaaaa ne mutlu sizeee de 15 yıl dile kolay gerçekten💕
    2019 da dilediğiniz herşey gerçekleşir umuyorum🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç anlamıyorsun zamanı hele ki huzur varsa herşey dün başlamış gibi geliyor:)))

      Sil
  10. Hedeflerin ve hayallerin tuttuğu bir yıl olur umarım...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yazi olmus. Tam 2018 muhasebesi. Netflix i sevecegini düsünüyorum. Keyifle izleyin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şimdiden sevdik bile canım, mutlu yıllar......

      Sil
  12. Hayallerin gerçek olsun yeni yılda
    İyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  13. Herşey o güzel gönlüne olsun inşallah canım benim sevgiler 😊🌸 mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  14. Umarım yeni yıl tüm isteklerinizin çözümünü size getirir. Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  15. Kuzenim küçük ama 1 yılda 1000 kitap okuduğunu söyledi ve ben inanmamiştim. Ama ailesine sorunca doğru olduğunu öğrendim çok şaşırmıştım bende bı 30-40 kitap bitirirsem iyidir :) Sayfanızı çok beğendim birbirimize destek olabiliriz bu da benim blog sayfam https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Musmutlu güzel yıllar dilerim canim♥️

    YanıtlaSil