YVES ROCHER ELIXIR JEUNESSE Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Krem

Merhabalar,
Uzun zaman önce bitirdiğim ve çok memnun kaldığım bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.


Gençlik iksiri serisinin bitkisel içeriği, ultra konsantre Afloya özü,cilt tarafından doğal olarak özümsenerek, cilt yaşlanmasına karşı çift etki gösterir.
1-Onarıcı gücüyle yaşlandırıcı dış etkenlere karşı savaşır.
2- Detoks etkisiyle cildi yaşlandırmayı hızlandıran toksinlerden arındırır.
Krem doğal cilt yaşlanmasına etki eden faktörlere ve cildin yaşlanmasını hızlandıran ve arttıran dış etkenlere (hava kirliliği, UV , stres vb.)
Cildin derinlemesine ferahlamasına, tekrar nefes almasına yardımcı olur.
*Günden güne cilde canlılık kazandırır.
*Işıldar..
*Cildin kırışıklık görünümünde azalma olur.
Ürünün açıklaması ve vaatleri bu şekilde......

BENİM YORUMUM

Ürün 50 ml.lik kapaklı kavanozda,
Jel krem yapısında,
Cilt tarafından kolay emiliyor ve mat bir görüntü sağlıyor.
Son dönem kullandığım nemlendiriciler içerisinde nemlendirme özelliği benim cildime en iyi gelen nemlendirici oldu kendisi....
Kremi alırken bu serinin serumunun testır boyunu vermişlerdi. Kremin serum ile kullanılması nemlendirme özelliğini, cildin parlaklığını ve yumuşaklığını daha da arttırıyor.
Bana göre olumsuz bulduğum tek özelliği kavanozda oluşu..
Ben pompalı şişede nemlendiricileri ya da her tür kremi daha hijyen buluyorum.
Ya da en azından içinde spatula olabilirdi diye düşünüyorum.....

Fiyat açısından orta üst dilimde bir ürün bana göre ama tekrar alınacaklar listesine girdi benim için....
Sizin bu ürün ile ilgili yorumlarınız nelerdir????
  Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

25 yorum

  1. Cilt tarafından kolay emilen kremler favorim...Profosyonel kullanıcı deneyimlerinizle ürünler hakkında ipuçlarını öğreniyoruz teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  2. bende severek kullanıyorum bu ürünü ... fiyatı ortamlamanın üstünde olsa da etkisi bakımından değer diyorum , hele ki bu soğuk kış günlerinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyatı biraz fazla ama etkisine göre değer diye düşünüyorum...

      Sil
  3. Yves Rocher vazgeçemediğim ürünleri olan bir marka 😊 güzel bir yorumlama olmuş kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  4. Yver Rocher gece gündüz kremlerini kullanıyorum. Bende çok memnunum. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende bu ürünün gece kremini alıp kullanmak istiyorum....

      Sil
  5. epey bir kullandım
    sonra pahalı geldi şimdi loreal nem terapisi kullanıyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal nem terapisini de kullanıyorum ama kışın bana çok yeterli gelmedi....

      Sil
  6. Bu markanın hiç bir ürününü kullanmadım. Tester olarak deneyip almam lazım. paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim memnun kalmadığım olmadı daha....

      Sil
  7. Güzel bir marka.Daha önce almadım.Ama yazından sonra fikrim değişti.Almak lazimmis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. testır ürünlerden alıp deneyebilirsiniz öncelikle....
      sevgiler...

      Sil
  8. Alışveriş yaptigimda bu ürünü tester olarak verdiler.. cidden ben de sevdim yapısını. Almayı düsundüğüm ürunler arasında. 🖒

    YanıtlaSil
  9. Hiç kremlerini denemedim ama parfümleri yok mah o parfümleriiiii 😍😍😍😍
    Bu arada mimlendiniz şekerim
    https://tigrisdriver.blogspot.com/2018/12/mim-cafe-tigrisin-2019-hedefleri-ve.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu markaya ait parfüm kullanmadım ilk fırsatta deneyeyim....

      Sil
  10. Tam bana göre. Yves Rocher ürünlerini severim zaten.

    YanıtlaSil
  11. Yves Rocher markasının ürünlerini çok beğeniyorum ben😍Şu sıralar make up primerına takmıs durumdayımmhatta kafayı senin önerinde onun üzerine ek oldu😁Nemlendiricimde bitiyor çünkü🙈Mutlaka deneyimleyeceğim🙏🏻💕

    YanıtlaSil
  12. çok sevdiğim marka pikuuu :)

    YanıtlaSil
  13. Yeni yıl hediyesi mi alsam kendime dedim :)

    YanıtlaSil