GEÇİCİ DÖVME YAPTIRDIM....

Merhabalar,
yine çok fazla zamanım yok ama illaki  bir şeylerde yazayım istedim.
Size yaptırdığım geçici dövmeden bahsedeyim istedim.
Bursa'da "Suna Dumankaya Seanse Of Beauty" güzellik merkezi var. Arkadaşıma ait bir yer ne zamandır yaptıkları geçici dövmeleri takip ediyor ve istiyordum.
Güzellik merkezi olarak "Black Friday" günü onlar da yaptıkları birçok işlemde indirim uygulayınca bende istediğimi hemen yerine getirir oldum.
Bu geçici dövme kök hücre boyaları ile iğneli uygulama ile yapılıyor.Kişinin deri pigmentasyonuna göre 1 ile 6 yıl arasında kalabiliyormuş...
Ben gerçeğine cesaret edemediğim ve ayrıca sıkılma durumundan dolayı böyle bir seçeneği kullanmak istedim.....
Sonsuzluk işareti ile kızlarımın isimleri olsun istedim 
İşte size geçici dövmem......



Sevgiyle kalın......


17 yorum

  1. Co güzel olmuş ve kaliciligida baya iyiymiş.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş , kalıcılık süresi de güzel. bende düşünebilirim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmus. Ben de gercek dövme asla yapamam 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben delicesine kalıcı dövme yaptırmak isteyenlerden,cesaret edemeyenlerdenim🙈
    Geçici bile olsa çok güzel olmuş dövme❤️😊

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış. belki ileride kalıcı olanı denersiniz.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ben çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Sonsuzluk işaretini çok severim, çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Gzüel olmuş ama dövmeye biraz uzağım aslanda seviyorum ama beni uzaklaştıran emar felan çekilince dövme kabarıyor ve vücuda zarar veriyormuş..çok fikir sahibi değilim ama öyle duydum

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten hayırlı olsun çok beğendim. Bende aşırı derece kalıcı dövme yaptırmak istiyorum ama gelin görün ki kan aldırınca bile direk bayılıyorum (iğnelere tahammülüm yok) nasıl yaptıracağım bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş. Bursada nerede yerleri ben de bir konusayim

    YanıtlaSil
  11. Benim gibi düşünceleri sürekli değişen ve sıkılgan biri için tam da ideal dövme stili, Harika görünüyor 👍🤣

    YanıtlaSil
  12. ben de çok seviyorum geçici dövme yaptırmayı fakat nedense bu deseni pek beğenemedim :( biraz fazla kullanıldığından mı nedir :/

    YanıtlaSil
  13. Benim de hevesim var.Hala istediğim kartal motifini bulamadım. İnsana geçici de olsa böyle dövme yaptırmak hoş geliyor.

    YanıtlaSil
  14. vayy dövme şahane olmuş
    biraz mesafeliyim dövmeye ama geçici olanı denesem mi oldum şimdi

    YanıtlaSil
  15. Bir dövme yaptıracak olsam kesinlikle evlatlarımın adı olurdu.Gerisi boş,hikaye :)))))

    YanıtlaSil
  16. kalıcı dövmeden korkmayın, sinek ısırığı kadar acısı oluyor.

    YanıtlaSil