L'OREAL NEM TERAPİSİ (Aloe Vera Suyu)

Selamlar olsun herkese,
Uzun zamandır yorumlamak istediğim bir L'oreal ürünü var.

L'Oreal Nem Terapisi



Ürün 70 ml.lik pompalı cam şişede,
Açıldıktan sonra 12 aylık kullanım ömrü var.
Şeffaf yapıda jel kıvamında.
Bu ürünün 3 çeşidi var:
*Kuru ve Hassas ciltler için
*Normalden kuruya dönük ciltler için ve
*Normalden karmaya dönük ciltler için
İçerisinde bulunan;
Aloe Vera Suyu cildi nemlendirmeyi,
Hyaluronik Asit nemi cilde hapsetmeyi ve 72 saat boyunca nemlendirme sağlamayı vaadediyor.



BENİM YORUMUM:
Benim kullandığım "Normalden Karmaya Dönük Ciltler" için olanı,
Pompalı şişede olması hijyen açısından çok beğendiğim bir krem formu,
 şişenin şeffaf turkuaz renkli  olması çok şık bir görünüş sağlamış bana göre ,
ayrıca şişe içinin görünür olması ürünün tüketimi ile ilgili bilgi vermesi açısından benim için artı bir özellik...
Ürünü cildinize ilk uyguladığınızda sanki yapış yapış bir his bırakacakmış gibi hissediyorsunuz fakat 1 dakika içinde ürünü tamamen emiliyor.Ciltte yağlanma yapmıyor.En güzel taraflarından biri çoğu bloggerın yorumlarında bahsettiği gibi çok güzel bir makyaj altı bazı oluşturması. Sadece sürdükten sonra kısa bir süre yani cilt tarafından tamamen emilmesini bekleyip makyaja öyle başlamak gerek.
Gelelim ürünün düşündürücü taraflarına;
Benim cildime  göre yaz ve ilkbahar için daha uygun bir ürün olabilir,kışın daha soğuk günlerde ben daha yoğun nemlendiricileri tercih ediyorum.
72 saatlik nemlendirme vadetmesi bana biraz abartı geldi açıkçası.Şimdiki zamana kadar sabah akşam kullandığımı düşünürsek ben o süre zarfında 6 kez kullanmış oluyorum ürünü zaten.



İçerik olarak ta çok temiz görünmüyor. Doğal içerikli ürünler kullanmayı tercih edenler için uygun olmayabilir.

Kısacası ilkbahar ve yaz ayları için hızla emilen,yağlı görüntü bırakmayan ve su bazlı bir nemlendirici isterseniz alternatifleriniz arasına bu ürünü alabilirsiniz.

Ben de bu ürünü havalar soğuduğu için ve benim cildime şu an çok yeterli gelmediğinden kullanmaya ara verdim. Ama ilkbahar ve yaz aylarında tekrar tercih edebilirim..
Aynı bu formda yani su bazlı ama kış ayları içinde uygun önerebileceğiniz nemlendirici önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın ve
Yorumlarınızı eksik etmeyin....










29 yorum

  1. Bazen cilt uyarılarını dikkate almadan aldığımda hata yapıyorum.Ama bu önerileri dikkate alacağım artık..Güzel tanıtım olmuş.Kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Aklımda olsun. Çok teşekkürler😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Aloe Vera etkili ürünleri bende bu sene keşfettim gerçekten çok başarılı 👍ama dediğiniz gibi yazın kullandım ben 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ilkbahar ve yaz için daha ideal
      Sevgiler

      Sil
  4. bu ürünü çok merak ediyorum ama karma cildimde sivilce yaparsa diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ürünlerde maalesef böyle bir risk her zaman var
      Sevgiler

      Sil
  5. Acaba kuru ciltler için uygun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru ise yeterli gelir mi bilemiyorum
      İndirim zamanı uygun fiyata alıp denenebilir
      Sevgiler💐💐

      Sil
  6. Güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. saol aklımda olsuun ne güzel öyle görünüşü :)

    YanıtlaSil
  8. Ben böyle şeyleri hiç düzenli kullanamıyorum , biraz kişisel eksiklik galiba

    YanıtlaSil
  9. Eski bir blog olduğunuz için bir kaç soru sormak istemiştim ama iletişim bölümü göremedim :(

    YanıtlaSil
  10. Bunu henüz deneme fırsatım olmadı benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ilkbaharda deneyebilirsiniz canım
      Sevgiler💐💐

      Sil
  11. Merhaba,yorumlaman için teşekkürler. Benim de cildim karma ve normalden karmaya kullandim. Yuzumde derin kirmizi kabariklar olustrdu. Ve annemde de ayni sekilde. Sivilce gibi idi. Annemde ergenliginde bile sivilce cikmamisken. Bunu kullandiktan sonra cikmasi cok garibimize gitti. Paylasmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı ciltler bazı ürünlere maalesef böyle reaksiyonlar gösterebiliyor.
      Sanırım artık bu ürün tercih listenizde yer almaz....

      Sil
  12. bende yaz döneminde kullandım bu ürünü, şimdi ise daha yoğun bir nemlendiriciye geçtim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kullandığınızı öğrenebilir miyim?Bende arayış içindeyim.....

      Sil
  13. Bence bu ürün tam bir makyaj altı nemlendirici tester ını denedim çok çok bayılmadım daha iyileri var bence :)

    YanıtlaSil
  14. ben de çok memnun kaldım 2. şişedeyim
    ayrıca çok şık şişesi
    tabi yoğun nemlendirme kışın gerekli ancak bir ürün aklıma gelmedi şimdi tavsiye edeceğim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Yaz için iyiymiş.Kisin ne yapmamamiz lazım:))

    YanıtlaSil