Yeni Bir Mim "DÜNÜN HİKAYESİ"

Sanıyorum zamanı planlamakta zorlanıyorum artık .Sevgili Kadriye yani "bizkimizkadiniz" sayfasının sahibi beni mimlemiş.Biraz geç farkettim ama olsun diyelim okuduğum gibi hemen cevaplamaya başlıyorum ki keza konu çok hoşuma gitti. 

Kadriye'nin Mim yazısını okumak isterseniz   BUYRUN BURAYA....

Kendi yazdıklarımı okuyarak zaman planlaması konusunda nasılım bakalım...



Hafta içi hergün olduğu gibi saatim 06:45'te çaldı ve 5 dakikalık zaman tanıyarak kendime 06:50 gibi yataktan kalktım. Kalktığım gibi ilk iş çayın suyunu koymak oluyor ve ardından sabah temizliği başlıyor Yüz yıkama tonikleme ve nemlendirici sürme.
Hemen akabinde mutfağa geçip  kahvaltıyı hazırlıyorum. Büyük kızım Zeynep kahvaltıda biraz sıkıntılı olduğu için her sabah farklı kahvaltı hazırlıyorum ona dün tost günüydü.Ona tost yaptım.Defne kreşte kahvaltı ediyor ama yine de serviste boş mide ile dolaşmasın diye az  bir şeyler yediriyorum her sabah..
07:10'da kızları kaldırıyorum.Defne 'nin hazırlanması ile bizzat ilgilendiğim için hazırlıklar 07:25 gibi bitiyor ve kızlar kahvaltıya oturuyorlar.
07:40'ta birlikte aşağıya iniyoruz ve 07:45'te onları servise bindiriyorum.
Ben kızları okula uğurlayıp eve çıktığımda eşim hazır oluyor ve 08:10'a kadar kahvaltımızı yapıyoruz ve ardından ben mutfağı ve yatakları topluyorum Bu süreçte saat 08:30 oluyor ve 15 dakikada hazırlanıp evden çıkıyoruz Dün eşim bıraktı beni okula.
09:30'da dersim başlıyor benim sınıfım "Cam ve seramik teknolojileri" bölümünde atölye çalışmalarını devam ettiriyor.Dün tüm gün yani 6 ders boyunca atölyedeydik .
Sadece 2 ders saati bireysel eğitime ihtiyacı olan iki öğrencim ile çalıştım.
Dersim 14:50'de bitti servis ile eve döndüm.Eve vardığımda saat 15:20 idi. Baktım ki kendimi iyi hissediyorum 15:30'da yürüyüşe çıktım 1 saat yürüdüm ve yürüyüş sonrası bir komşumda ikindi kahvesi içtim.
Eve geçtim akşam yemeği hazırlıklarına giriştim.Eşim toplantıda olup yemekte  olmadığı için  kızlara süpriz menü köfte ve patates hazırladım.Bu arada ben sadece az köfte ve bol salata yedim.Diyetteyim demiyorum sadece beslenme düzenimi değiştirmeye çalışıyorum.Kızlar 18:10'da geliyor onlar geldiğinde sofra genelde hazır oluyor ve el yüz temizliğinden sonra hemen oturuyoruz sofraya.
Yemek ye mutfağı topla derken tahmini 19:30 gibi mutfaktan çıkıyorum.
Ardından Zeynep'in ödevlerini kontrol et  ve Defne ile "Pictureka" oynadık.Bu ara bu oyuna taktı hem beni hem eşimi çok fena yeniyor....
Saat 21'de iki kızımı da uyuttum ve ardından kendime şöyle bir fincan yeşil çay hazırladım ve biraz instagramda dolaştım. Normalde her akşam TLC'de ev yenileme programını izliyordum ama dün akşam yalnız olduğum için atlamışım bak şimdi yazarken farkettim. Ardından evi topladım, mutfağı yerleştirdim ve 22:30 gibi yatağa geçtim biraz kitap okudum 23:00 gibi eşim geldi biraz da günün kritiği derken 23:30' da uyumuştum.

İşte hafta içi  hergün yinelenen rutin hayatımız.Ne diyelim sağlığımız yerinde olsun ki günlük rutinlerimizi devam ettirebilelim...

Bende yazımı başından sonuna kadar okuyan herkesi MİMliyorum.......
Yazımı okuyup mimi kabul ederseniz msj olarak yazarsanız sevinirim geri dönüşleri ve sizin dününüzü okumak isterim..

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

22 yorum

  1. İşten erken dönebilmeni biraz kıskanmış olabilirim:)))) Şaka tabi ki canım. Klasik çalışan bir kadının bir günü gibi geçmiş dünün. Allah rutinden ayırmasın.

    YanıtlaSil
  2. Şekerim gerçekten keyifli bir mim.
    Çalışan insanın günlük rutinleri hep aynı. Hele de çoluk çocuk varsa onlar bütün zamanı alıyor.
    Tlc benim de favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çocuklu aileler hep aynı yoğunlukta gerçekten canım,
      sevgiler....

      Sil
  3. Cam ve seramik çok ilgi duyuyorum el yapımı seramik olayına keske burda paylassanız bizlerle pratik bilgiler çok mutlu olurdum açıkçası bloğunuzla tanışmak çok güzel :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın atölye çalışmalarımız ile ilgili bir paylaşım hazırlayayım hemen,,
      sevgiler....

      Sil
  4. Hepimizin günleri ne yogun geciyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gerçekten ama sağlığımız yerinde olsun da yoğun geçsin:))
      sevgiler....

      Sil
  5. Keyifle okudum. Bu mim'i ben de severek yapmıştım. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,hemen sizinkini de okumaya geliyorum....

      Sil
  6. Dün sizi keşif ettim.Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,bende hemen size geliyorum....

      Sil
  7. seni görmek güzeeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,daha sık uğramaya başlayacağım artık buralara:)))
      sevgiler....

      Sil
  8. Ama tabii, daha bunları yaparken bile kafalardan milyon tane düşünce geçiyor, yapılması gerekenler, unutulup hatırlananlar, planlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın yazamadığım bir sürü düşünceeeeee,,
      sevgiler.....

      Sil
  9. Gününüz verimli geçiyor bence tebrik ederim sizi hemde geçmiş Öğretmenler Gününüzü kutlarım.

    YanıtlaSil
  10. yazılarınız ve blogunuz çok hoşuma gitti ve takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    https://tubisle.blogspot.com/2018/11/urun-inceleme-neutrogena-visibly-clear.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,bende hemen ziyarete geliyorum....

      Sil
  11. Çok güzelmişşşşşşşşşşşşşşş çok sevdim ben de yapmak istiyorum

    YanıtlaSil