NARCOS (Dizi Yorumu)


Selamlar,
Daha evvel yazmıştım eşimle Netflix üyeliğini rayına oturttuk diye ve birlikte ilk tamamladığımız dizi "NARCOS" oldu.



Dizi 2015 yılında çekilmiş ve Ağustos ayında yayımlanmış.3 Sezon olarak çekilmiş ama sanıyorum 4. sezon çekilecekmiş....
Çekimler doğru araştırdıysam Fransa'da yapılmış.

Drama ve suç kategorisine sahip dizi. Kolombiya'nın şiddet dolu ve güçlü uyuşturucu kartellerinin gerçek hikayesi.

İlk iki sezon ünlü uyuşturucu baronu Pablo Emilio Escobar Gaviria'nın hayatını,



üçüncü sezon Gali kardeşleri anlatıyor....



İlk iki sezon ABD uyuşturucu ile mücadele dairesi ajanı Steve Murphy anlatımı ile,



3. sezonu ise yine ABD uyuşturucu ile mücadele dairesi ajanı Javier Pena anlatımı izliyoruz.



Biyografik bir yapım  ve içeriğinde şiddet unsurları biraz fazla, onun için herkese hitap eder mi bilemiyorum..
Birde dizinin gerçekçilik kısmına o kadar dikkat çekilmiş ki seçilen tüm oyuncular gerçek karakterlere çok benziyor...

Ben diziyi çok beğenerek izledim.Özellikle Pablo Escobar'ın hayatının anlatıldığı ilk iki sezon daha çok hoşuma gitti.
Çünkü bu dünyaca ünlü uyuşturucu kaçakçısı ile ilgili çok fazla bir bilgim yoktu.Diziyi izleyip biraz internette araştırma yapınca gerçekten hayret edilecek bir hayat öyküsü var Pablo Escobar'ın....
Ama sanki dizide biraz sevimli gösterilmeye çalışılmış gibi geldi bana ..
Birde dizi sanırım Amerikan yapımı olduğu için kendine çok laf  söyletmemiş Amerika, özellikle ünlü fotoğrafı olarak bilinen Beyaz Saray önünde oğlu ile çekilen fotoğraftan hiç bahsedilmemiş dizide mesela...
Her neyse içerik ile ilgili çok fazla paylaşım var nasıl olsa.Ben çok beğenerek izlediğim ve izlemeyenlere izlemelerini tavsiye ettiğim için ayrıntılardan bahsetmek istemiyorum....

Bu arada Netflix'te önereceğiniz dizi fikirlerine açığım...
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....






19 yorum

  1. Böyle faydalı bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Faydalı olmuş tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. İlgi çekici bir yorum olmuş. Tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. hiç izlemiyorum böyle dizileri :)

    YanıtlaSil
  5. Baştan biraz izledim çok eskilerden bahsediyordu sarmadı beni bu narcos

    YanıtlaSil
  6. Fragmanı ile çok karşılaşmıştım. Sen de övünce şimdi bakasım geldi. :)

    YanıtlaSil
  7. Fazla şiddet içerikli bir film izler miyim bilmiyorum.. Ama gerçeklik kısmına dikkat çekilmesi iyi olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Ben de Escobar in oldugu bölümü sevmistim. Gercek olmasi ayrica ilgimi cekti 😊

    YanıtlaSil
  9. Dogs of Berlin izliyorum şimdi
    11.22.63 şiddetle öneririm
    zaman yolculuğu sevyiyorsan
    ve gizem izlemekten hoşlanıyorsa Dark'ı izlemelisin

    YanıtlaSil
  10. Oyuncular gerçekten de karakterle ne kadar benziyor..

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir tanıtım olmuş. İzlemedim, fakat belleğimde yer etti tanıtımınız. Vaktimin bol olduğu bir zaman izlemek lazım :)) Teşekkürler tanıtımınız için.

    YanıtlaSil
  12. Ben de izleyeceğim herhalde tatilde. :)

    YanıtlaSil
  13. Narcos'u izlemeye bir türlü cesaret edemedim. İzleyenler çok beğeniyor evet. Breaking Bad kesinlikle tavsiye edeceğim bir dizidir.

    YanıtlaSil
  14. Hi dear!
    Great post. <3
    If you want to follow each other, writte me on my blog. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ben de sizi ziyarete geldim. :) Merak ettiğim bir dizi. Böyle suç konularına ilgim var çokça. Gerçekçiliğe önem verdilerse güzel iş çıkmıştır kesin.

    YanıtlaSil
  16. ay güzel tabii narcos. netflix dizileri nerdeyse hepsini izledim izliyom. seçeceğin zaman bendeki dizi başlığına bak, en iyileri de seçiyom ayrıca bu yazılardaaa :) ya da tür söyle sana iyileri sölerim :) ama bi bak o yazılarımaa :)

    YanıtlaSil
  17. geri dönüşlerinizi beklerim ben de :D

    YanıtlaSil
  18. Onlarca dizi ve film izledim netflixte ama elim şu diziye gitmedi nedense.. 😊 zamanini bekliyordur. Sevgiler

    YanıtlaSil