YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

En son yaptığım kozmetik alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Nemlendiricim bitmişti ne alıp kullanayım diye bakarken ürünlerini severek kullandığım  
Korupark Yves Rocher'a girdim....
Satış temsilcinin yönlendirmesi ve zaten merak ettiğim cildime ve yaşıma uygun olacağını düşündüğüm ELIXIR JEUNESSE nemlendiricisini aldım.
Ayrıca bu markanın göz makyaj temizleyicisinide çok merak ediyordum indirim olunca sepetime onu da ekledim....



Eveeet ama Yves Rocher sağolsun esas aldığım ürünler yanında hediyelerde verdi bana.....
Orjinal boy saç uçları için kırılmayı önleyici serum,
Orjinal boy Hydra Vegetal Peeling,
Elıxır Jeunesse serum testır,
Saç Serumunun şampuan ve saç kreminin testır boyunu
hediye ettiler...



Verdiği hediyeler ile müşterisini memnun eden ve yeni ürünleri deneme fırsatı veren YVES ROCHER'a teşekkürler...




Ürün yorumlamaları biraz kullanıp fikir edinince gelecektir....
Sizin bu markaya ait beğenerek kullandığınız ve sevdiğiniz ürünler nelerdir?

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....




10 yorum