LOREAL DEĞERLİ ÇİÇEKLER TONİK

Yine bir ürün yorumlaması ile sizlerleyim.
İlk kutusunu bitirip ikincisini kullanmakta olduğum "Loreal Değerli Çiçekler Tonik"i inceleyelim istedim.



Ürün 400 ml.lik pembe şeffaf  plastik bir şişede,
Açılır-kapanır kapak modeline sahip,deliği uygun büyüklükte,
İçeriğinde Lotus çiçeği,gül ve yasemin özleri var.
Ondan dolayı bana çok hoş gelen bir kokusu var.
Ürünün kendisi renksiz...



Ben bu ürünü bir şişe bitirdim.İkinciyi kullanıyorum ve çok memnun kaldığım bir tonik oldu.
Gratis indiriminde görüp ilk şişeyi denemek için almıştım ama fiyatına göre çok memnun kaldım..

Tonik, cildi temizliğini,kusursuzlaştırmayı,canlandırmayı  ve ferahlatmayı vaat ediyor..
İçeriğindeki gül cildi yumuşatıyor,
Lotus cildi dengeleyip,koruyor..

Benim cildim karma bir cilt olduğu için ben normal ve karma ciltler için uygun olanını tercih ettim.
Benim cildimde herhangi bir kızarıklık,tahriş veya sivilcelenme yapmadı.
Cildimi kurutmadı.
Tonikleme işleminden sonra cildimin daha da temizlendiğini hissediyorum hatta bazen  cildim temizlenmiş bile olsa tonikleme işlemi sonrası kalan makyaj kalıntılarını pamukta görebiliyorsunuz..
Cildimi nemlendiriyor ve ciltte çabuk kuruyup ıslak bir his bırakmıyor bu benim en sevdiğim özellik oldu. Çünkü ben toniğin cildimde bıraktığı ıslak hissi maalesef sevmiyorum.

Toniğin tek düşündürücü tarafı içinde alkol olması ama yağlı ve karma cilt için uygun olan toniklerde alkol oluyor...



Kısacası ben bu toniği severek kullanıyorum. Loreal'in diğer toniklerini de denemek isterim ama denk geldikçe alıp kullanacağım bir tonik bu...

Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız neler???
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik bırakmayın.....






13 yorum

  1. sivilce yapmıyorsa iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yapmadı ve çok severek kullanıyorum....

      Sil
  2. ilk fırsatta denemek isterim , bu güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bu serinin makyaj temizleme suyundan memnun kalmamıştım fakat toniğini denemedim. Eğer sivilce yapmıyorsa ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
  4. Tonik bir ara kullanıyordum ama artık onun yerine gül suyu tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
  5. Tonikleri cilt bakımında mutlaka öneriyorum.

    YanıtlaSil
  6. Elimde o kadar çok temizleme ürünü var ki, yenilerine sıra gelmiyor...

    YanıtlaSil
  7. Tonik almak niyetindeyidm. Denenebilir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. ben henüz denemedim elimdeki tonikleri bitirmeyi bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. ismisi ne güzelmiiiş :)

    YanıtlaSil
  10. Bu toniği henüz denemedim. Ama ben de karma ciltliyim cildinizde tahriş ya da probleme neden olmaması deneme isteği uyandırdı. Elimdeki tonik bitince buna bakacağım.

    YanıtlaSil
  11. Ben de saf gül suyu kullanıyorum tonik olarak.Bu toniği de uygun bir zamanda deneyebilirim.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Bunu merak ediyordum 😊

    YanıtlaSil