KÜÇÜK BİR MİM

Sevgili Kadriye (https://bizkimizkadiniz.blogspot.com.tr) bu anket ile beni mimlemiş .
Kadriye'nin bu mim yazısını okumak isterseniz buyurun BURAYA:)))
Hemen geçelim sorulara:




1- Dünya'yı değiştirecek sizce 3 küçük adım nedir?
Bu soruya tek kelimelik cevaplar vereceğim yoksa bir başlarsam  kalkamam klavyenin başından sanırım
* Eğitim
*Vicdan
*Empati kurma becerisi

2-Dünya'nın en fazla ihtiyacı olan şey nedir?
Sevgi, Saygı 

3-Okuduğunuz son Kitap nedir?
İrfan Değirmenci "Bir Uyuyup Uyanalım"

4-İzlediğiniz son film nedir?
"Cebimdeki Yabancı"

5-Sizin değişmenizi sağlayan hatanız?
Hata demeyelim de daha temkinli davranmak diyelim.Kimilerine göre kötü bir davranış şekli belki ama çok çabuk güvenmemeyi öğrendim




6-Sözcüklerinizle eylemleriniz eşit midir?
Mümkün olduğu kadar eşit tutmaya çalışıyorum. Ama %100 eşit dersem  yalan olur sanırım herkes için bu durum böyledir. Konuşmak eyleme göre daha kolay çünkü:))))

7- Gurur duyduğunuz bir başarınız?
Ben özel eğitim öğretmeniyim yani zihinsel engelli öğrencilere öğretmenlik yapıyorum.Bazen iğneyle kuyu kazıyoruz gibi gelse de o çocuklardaki küçücük gelişmeler beni gururlandırıyor.....

8-Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?
Önce kendime dikkat etmeye çalışırım çünkü ben iyiysem tüm aile iyidir bizde.
Ailem, dostlarım,gezmek:))))

9-Kendinizin beğendiğiniz 5 özelliğiniz nelerdir?
Sabırlıyımdır
Sakinimdir
Planlama-programlama yeteneğim iyidir.


10-Geçen haftanın en güzel olayı nedir?
Kısa bir Ayvalık turu  bir günde olsa kafa dinledik ailece....

Adet yerini bulsun diye bende eğer cevaplamadılarsa:

https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr

http://fatofotofan.blogspot.com.tr

https://www.yalnizamaozgur.com

MİMLİYORUM.....

Sevgiyle kalın.....

10 yorum

  1. Özel öğretmen olmak çok sabır isteyen, aynı zamanda da çok özel bir meslek. Tebrikler. Güzel mimdi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Dünyayı kesinlikle sevgi kurtaracak....Sevgi tüm güzellikleri iyilikleri beraberinde getirir zaten. Ahhhh ben mim'lenmişim de elimdeki yayınlanması gereken taslak yazılardan fırsat olur mu bilemem.Yaparım diye söz vermeyeyim,yazılarım bitince bir ihtimal.Düşünmen ve beni davet etmen çok mutlu etti beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım cevaplarsan bizde zevkle okuruz

      Sil
  3. Ah o empati kurma becerisi, doğuştan insanlara sistematik olarak yüklenmiş olsaymış...

    YanıtlaSil
  4. Resimdeki yaziya bayildim. Cok takdir edilecek bir meslegin var canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum canım bende hem öğrencilerimi hem mesleğimi:))

      Sil
  5. Özel eğitim öğretmeni olmayı tercih ettiğiniz için sizleri tebrik etmek lâzım. Herkes kolay kolay kabul etmiyor maalesef bu görevi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet bilerek ve isteyerek üniversite tercihimi özel eğitim öğretmenliği olarak yaptım

      Sil