NİVEA Bakım Yapan Göz Makyaj Temizleyici

Nivea Markası ürünlerini, kolay erişilebilir olduklarından  ve fiyat anlamında çok yüksek olmadıkları için seviyorum.
En son olarak ta "NİVEA Bakım Yapan Göz Makyaj Temizleyicisi"ni  kullandım ve bitirdim...



Ürün 125 ml.lik gramajı ile plastik şişede bulunuyor.Çift bazlı bir ürün, çalkalayarak kullanıyorsunuz. Çalkalayınca homojenleşiyor ve hemen ayrışmıyor. Pembe renkli bir sıvısı var. Kokusu yok denilecek gibi..

İçeriğinde C vitamini olduğu ve göz çevresini temizlerken bakım yaptığı vaadediliyor.



Az miktar kullanım maalesef yetmiyor.Pamuğa ürünü biraz fazla dökmeniz gerek.Ben gözümün üzerinde pamuğu biraz bekletip öylece makyajımı temizledim...Çünkü hemen temizlemeye kalkarsanız muhakkak 1-2 kirpiğinizi feda ediyorsunuz.Maskarayı tamamen maalesef temizlemiyor muhakkak üzerinden tekrar geçmek gerekiyor.. Ayrıca göz çevremde yağlı bir his bıraktı ....
Bende herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı.Fakat ürünü pamuğa fazla dökerek kullandığım için gözde hafif yanma yaptı bende.Bu şekilde kullandığım için çok bereketli gelmedi sanıyorum 1 aydan kısa bir süre daha fazla kullanmış olabilirim.


Sanırım bu göz makyaj temizleyicisine kısa süre içerisinde bir daha şans vermem belki ilerleyen zamanlarda olabilir.
Sizin bu ürün ile ilgili yorumlarınız nelerdir?

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....








13 yorum

  1. Hmmm pek iyi değil sanırım.Ben Garnıer kullanıyorum tavsiye ederim 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki bitince ona da şans vermek istiyorum.....

      Sil
  2. Garnierin ikisi bir arada olanı güzel argan yağlı lan yani.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. bende bu ürünü kullanmadım , beklentimi karşılayacak gibi de değilmiş ... sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklentiler kişiden kişiye değişiyor tabi ki ama ben çok olumlu not veremedim kendisine:))
      sevgiler....

      Sil
  4. piki piki saol bilgi içiin :)

    YanıtlaSil
  5. Benim pek yıldızım barışmadı bu ürünle...

    YanıtlaSil
  6. Aa buna bakmam lazim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki sen beğenirsin ama benden geçer not alamadı:))

      Sil