HAFTA SONUNDAN GERİYE KALANLAR

Artık havalar yavaş yavaş ısınmaya başlayıp güneş kendini gösterince bizde ailecek ufak bir kaçamak yapalım dedik ve hafta sonu için Ayvalık'a gidelim ,dolaşalım istedik.....

Eşimin arkadaşları Cunda'da bir butik otelde konaklamışlar memnun kalınca bizde aynı yerde konaklarız diye düşünüp rezervasyonumuzu yaptırdık.

Cumartesi sabahı yola çıktık kahvaltımızı yolda yaptık.Ayvalık'a gitmeden ilk olarak "Şeytan Sofrası"na çıktık.

Ben ilk defa çıktım "Şeytan Sofrası"na  manzara çok hoş yüksek tepenin her yerinden deniz görünüyor.Dönem olarak ta iyi bir zamanda gittik sanırım yazın burada rahat bir şekilde dolaşılmaz diye tahmin ediyorum.Çok kalabalık olur....

Ayvalık'a doğru giderken Defne tutturdu ayaklarımı denize sokucam diye uygun bir yerde durup isteğini kısa bir süreliğine yerine getirdik....

İşte Defne'nin bu sene ilk deniz keşfi......

Bizde bu arada eşimle anın tadını çıkardık biraz:))))

Sonra Ayvalık'a geçtik. Deniz kenarında biraz yürüyüş yaptık, dar sokaklarında dolaştık.
"Saatli Cami" diye bir cami varmış.Kiliseden çevirme onu gördük ama içeri girip gezemedik.....

Ardından Ayvalık'ın ilk kilisesi olan ve müze olarak restore edilen "Taksiyarhis Anıt Müzesi"ne gittik..... (Bu müze ile ilgili kısa bir yazı paylaşacağım)

Cunda'ya yani asıl adı "Alibey Adası" na geçtik...Biraz adada dolaştık.Deniz kenarında yürüyüş yaptık. Bol bol fotoğraf çektim,çekildik:)))

Cunda'da "Dalyan Hayal Bahçesi" diye bir butik otelde konakladık çok şirin 6 odalı bir otel biz çok memnun kaldık.Yolunuz düşerse aklınızda bulunsun....

O gece otel sahibinin tavsiye ettiği yerde ailece yemeğimizi yedik.....

Ertesi gün deniz kenarında bir yerde kahvaltı yaptık ama açıkçası çok beğenmedim keşke gözüme çarpan "Ayna" diye bir yer vardı bir arka sokakta orada kahvaltı yapsaymışız.Pişman olduk ama bir sonrakine kısmetse orayı deneriz....

Ardından adadaki "Rahmi Koç Müzesi"ne gittik.(Bu müze ile ilgili de kısa bir yazı paylaşacağım)

Bu şekilde bu hafta sonumuzu tamamlayıp Bursa'ya dönüşe geçtik.Hem kısa bir dinlenmece hem de küçük bir kültür gezisi yapmış ve daha evvel görmediğimiz yerleri ve müzeleri görme fırsatına erişmiş olduk....

Yeni hafta sonu kaçamaklarına diyerek
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

20 yorum

1. Yanıtlar
    1. aynen ama yazın çok kalabalık olur diye bu mevsim daha çok tercih ederim sanırım....

2. Cunda Adası yani Alibey Adası muhteşem bir yer.. Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü de orada ayrıca :) Şeytan Sofrası yaz mevsiminde iğne atsan düşmüyor yere derler ya öyle.Tam zamanında yapılmış bir gezi olmuş..Bir de gün batımı seyrettin mi...mis...

1. evet sonradan pişman oldum fotoğrafını çekmedim diye ilk boğaz köprüsünün

3. Çok güzel oluyor ufak kaçamaklar. Ayvalık'ı da çok severim.

4. Ayvalik çok güzel. Bende gormustum. Yesilcamin filmlerinin cogu orada cekilmis. Ne iyi etmissiniz. Arada boyle kacamak yapmali yaa. Allah bol. Bol gezme parasi versin.

1. son cümlene canı gönülden kocaman bir AMİN diyorum çünkü biz gerçekten gezmeyi seven bir aileyiz.....

5. heey en güzel foto defne tabikideee :) ah deniz gibi var mııı, ayvalık da bi taneee, seninle hemşeriyiz tabii, ay sen anlattın yaaa banaa, annen asansörün orda, manzarası güzel, ben de de karataş lisesinde okudum, daha yakınlarda asansörün üst yokuşundan foto göstermiştim sanaaa. öyle iştee :)

1. fotoğrafı tabi ki hatırlıyorum ama İzmirli olduğun ve Karataş Lisesi'nde okuduğunu atlamışım canım...

6. Güzel bir hafta sonu.. Defneciğin keyfi yerinde görünüyor. Mutluluklar dilerim

1. teşekkürler, keyifli bir hafta sonu oldu gerçekten bazen ufak kaçamaklar iyi geliyor:))

7. Ayvalık, Cunda, çok severim . Ne iyi yapmışsınız.
    Defne'nin yılın ilk deniz keyfini yapması çok hoş:)

1. üşütmeyecek kadar hevesini aldı Defne,evet Ayvalı'ta Cunda'da güzel yerler,
      sevgiler....

8. Otele ba yıl dım. Kızınız da çok sevimliymiş Abla Rabbim ikinize (hatta üçünüze enişteyi saymayı unuttuk :D :D) de uzun sağlıklı mutlu ömürler versin.

1. sağol canım benim ama üç kişi değil dört kişilik bir aileyiz birde ablamız var 12 yaşında:))))

9. Ayvalık'ta bir otel de ben önereyim: https://www.rehitu.com/2016/03/ayvalk-kidalyo-hotel-9410.html