Cennetin Bir' İNCİ Günü

Bana göre mükemmel bir kitap ile sizlerleyim....

"CENNETİN BİR' İNCİ GÜNÜ"

Müthiş bir annenin ve dünyalar güzeli kızı İnci'nin hikayesi ....
Onun için kitap ile ilgili çok fazla yorum veya açıklama yazmayacağım.Kesinlikle alıp okumanızı tavsiye ediyorum.

Kitabın Künyesi:
Adı: Cennetin Bir' İNCİ günü
Yazarı: Süreyya Ülkü Güler
Yayım evi: Arkadya Yayınevi



Kitap kısaca Down Sendromlu doğan İnci Su ile Annesi Süreyya'nın yaşadıklarını okuyoruz.İnanç,Azim,Çalışma, vb ne derseniz hepsi var bu kitapta.....

Arka kapak:


Süreyya Öğretmen hikayesine işte bu cümle ile başlıyor..



veeee bu cümle ile bitiriyor



Her gün instagramdan takip ettiğim sevgili Süreyya bugün ne paylaşmış diye ilk defa bir kişinin özellikle profiline girip bakıyorum.İnci Su'nun başardıklarını görünce hem bir anne olarak hem bir özel eğitim öğretmeni olarak çok seviniyorum.....


işte size dünyalar güzeli İnci Su:::::







Fotoğraflar Sevgili Süreyya'dan izin alınarak paylaşılmıştır....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

NOT: Fotoğrafların üzerinde sevgili Süreyya'nın instagram sayfasının  ismini bıraktım takip etmek isterseniz diye....













10 yorum

  1. Cok sevimlibir kiz. Kitabin güzel olduguna eminim 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok etkileyici.. Okumak isterim.. Bilgilendirme için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim,
      sevgiler.....

      Sil
    2. kesinlikle tavsiye ederim okumanı,
      sevgiler.....

      Sil
  3. duymamıştım saooool yaaa sempatik belliiii :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yazınız gayet başarılı bu arada blog dünyasında yeniyim hepinizi davet edip bloglarıma bakmanızı rica ederim. Bu arada sizi GFC den takibe aldım banada beklerim.
    cagdasipekk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu faydalı bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil