CLUTCH çanta diktim.....

Bu aralar hem ev hayatı hemde iş hayatı olarak o kadar yoğun bir dönemdeyim ki oturup ne bir şeyler yazabiliyorum ne de diğer blogları okuma fırsatım oluyor....

Bu yıl Ramazan'ın erken gelişi okuldaki tüm planları öne çekti..
Mezuniyet töreni,çocuklarla gidilecek piknik ve geziler,ayrıca mayıs ayında "Engelliler Haftası" dolayısıyla düzenlenecek olan Özel Eğitim Şenliği'nin sunumu vb. 
Evde de havaların ısınmasından dolayı yazlık kışlık giysi ayırma ve düzenleme,biraz da bahar temizliği derken evde herşey tam gaz yoğunlukta......
Birde sağ olsun eş dost da düğün ve sünnetleri bu döneme denk getirince geceli gündüzlü tempoya devam ediyoruz ...

Herneyse sağlık olsun diyelim.....

Bu ara okulda "El Sanatları" dersinde öğrencilerim basit dikiş teknikleri konusunu işliyorlar..
Bende onlarla birlikte derse katılmak adına kendime tamamen el yapımı bir CLUTCH çanta diktim...

İsmini tam hatırlayamadığım bir youtube kanalından yapılış basamaklarını izleyerek ve öğretmen arkadaşımın yardımı ile tamamladım...

Ben bilmiyorum kendim diktim diye mi çok beğendim ve içime sindi..Yaz için elbiselerle kullanmak için birkaç tane daha dikmeyi düşünüyorum....

Bakalım siz nasıl bulacaksınız???










Sevgiyle Kalın.....
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


12 yorum

  1. Yaaa elinize emeğinize saglık tek kelime ile BA-YIL-DIM.Allahım benim neden böyle yeteneklerim yok ya😁

    YanıtlaSil
  2. Bence harika olmuş. Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık,hemen profilimde paylaşıcam.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Bencok begendimcanim. Masallah eline saglik 😊

    YanıtlaSil
  6. Hamarat hanımlarımızda bugün; harika olmuş

    YanıtlaSil
  7. ben de hep dikerdim eskiden de şimdi kumaşların fiyatları malum astarı yüzünden pahalıya geliyor

    YanıtlaSil
  8. Harikasın ne güzel olmuş,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. İyi günler kullanın. Gayet güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Çook güzel olmuş ya
    Ben çooook be-ğen-dim
    Güle gule mutlu huzurlu iyi günlerin olsun insallah *-**-*-*-*-*-*-*-*-*mavi kalbimle kalplendin💙(;"))

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş, mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil