"CEBİMDEKİ YABANCI"

Geçen hafta çarşamba akşamı Defne gece teyzeme (bakıcısı) gideceğim diye tutturunca, bizde eşimle sinema keyfi yapalım dedik.
"Cebimdeki yabancı" filmini merak ediyordum
Beyaz showa oyuncuları çıkınca filmi daha bir merak ettim.



Filmin Künyesi

CEBİMDEKİ YABANCI

Vizyon Tarihi: 2 Şubat 2018
Yönetmen: Serra YILMAZ
Oyuncular: Serkan Altunorak,Belçim Bilgin, Buğra Gülsoy, Şebnem Bozoklu,Çağlar Çorumlu, Leyla Lydia Tuğutlu, Şükrü Özyıldız
Türü: Gerilim-Komedi

Filmin Konusu:
Çocukluklarından beri arkadaş olan 4 erkek ve  üçünün eşleri, bir akşam yemeğinde buluşurlar.Hoş sohbet bir yemek ortamıdır..
Sohbetin gidişatına göre içlerinden biri , bir oyun oynamayı teklif eder.Oyun son derece basittir. Herkes cep telefonunu masanın üzerine bırakacak gelen her mesaj yüksek sesle okunacak, gelen her aramaya hoperlörden  cevap verilecek.
Fakat bu oyun arkadaşlar arasındaki tüm ilişkileri alt üst eder.
Bu eski arkadaşlar birbirlerine ne kadar yakın olduklarını düşünürken aslında bu oyun sayesinde birbirlerinden ne kadar habersiz olduklarını,birbirleri hakkında bilmedikleri önemli ayrıntılar olduğunu anlarlar.....



Benim Yorumum:
Benim son dönemde izlediğim en güzel türk filmiydi.Gerçi İtalyan bir filmden uyarlamaymış.Biz niye düşünemiyoruz diye düşündüm. Aslında konu olarak o kadar basit ki sadece sonuçları çok düşündürücü bir olay...
Görüntüde birbirinin her şeyini bilen dostlar yani hoş sohbet bir dost meclisi, mükemmel bir sofra ve leziz çeşit çeşit yemekler.
Film baştan sona kadar yemek masasının başında geçiyor. Böyle düşününce filmin hep aynı mekanda devam ediyor olması sanki sıkıcı gelirmiş gibi düşündürüyor insanı ama gerek filmdeki oyundan dolayı gerekse bana göre oyuncuların iyi olmasından o ayrıntı çok gözünüze batmıyor bile....

Biz aynı durumda kalsak ne yaparız diye düşünmeden edemiyor insan..
Beğendiğim ve izlenmesi için tavsiye   ettiğim bir film.
Film genel olarak  küçük bir oyunu oynamayı kabul etmek mi etmemek mi?
Ya da bilmek mi iyi bilmemek mi? üzerine insanı ilişkileri düşünmeye ve sorgulatmaya sevk ediyor.

Gelelim benim gözüme çarpan ayrıntılara;
Sunum sever biri olarak masaya ve yemeklere bayıldım özellikle Kütahya porselenin son çıkardığı  yemek takımına ayrıca bayıldım..Şaraplarını bile takımın parçası olan kupada içmeleri yeni bir akım mı yoksa reklam ile ilgili mi yada RTÜK uyarısı mı merak ettim mesela.....

Bu film ile ilgili "Biz Kimiz Kadınız" bloğunun sahibi sevgili Kadriye'de yorumlarını yazmış onun yazısını okumak isterseniz
buraya  BUYRUN....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

NOT: Merak edenler için filmin orjinali 2016 yılında İtalya'da vizyona girmiş. Ülkesinde gişe rekorları kırmış.adı "Perfetti Sconosciuti"

21 yorum

  1. Dediğin gibi aslında cok basit bir hikayeden yola cikilmis ama iste bizim aklımıza gelmemiş olması da büyük eksiğimiz :) eline saglik

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının buluşma ve sosyal paylaşım noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi bloggerlara tanıtabilir ve diğer bloggerlar ile kolaylıkla irtibat kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,tabi ki çok memnun olurum....

      Sil
  3. Ben de seyrettim ve çok beğendim. Çekimler, masa ve yemekler de cabası :) bu filme kesinlikle aç gidilmemeli. Son zamanlarda beğendiğim filmlerden biri oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç gitmeme konusunda kesinlikle haklısın "perde pilavı"nı bile akıl etmişler....

      Sil
  4. Filmin kendisini izleyemecegim icin gidip italya versiyonunu izleyeceğim.Çoooookk merak ettigim bi film bu 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk fırsatta orjinalini izleyeceğim,
      sevgiler....

      Sil
  5. Filmin uyarlama olduğunu ve konusunu biliyorum ama ne yazık ki daha izleyemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil
  7. Merak ettim mutlaka izleyeceğim

    YanıtlaSil
  8. bende bu hafta sonu izlemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. hımmm ilginçmiş. Haftasonu yapılacaklar listesine alıyorum. Bu arada blogunuza iade-i ziyarete geldim. İyi ki de geldim. blogunuzu çok sevdim. takip etmeye başladım. Benim blogum wordpress olduğu için mail adresinizi yazarak abone olursanız sevinirim. Haaa bu arada film esnasında Kütahya porselenleri görmenize de çok güldüm. Ne kadar detaycı olduğunuz ortaya çıktı.

    YanıtlaSil
  10. Filmi merak ettim doğrusu. Bloglar arası takip etkinliği başlattık sizi de bekleriz. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Çok beğenilen bir film izlemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil