YENİ BİR MİM DAHA "SİNEMA VE BEN"

Bu haftaya da bir mim yazısı ile başlıyorum gerçi uzun zaman oldu Sevgili Aysel beni mimleyeli ama ancak elim erip cevaplayabiliyorum.....
Onun "Sinema Ve Ben " yazısını okumak isteseniz BUYRUN::::::::



HADİ GEÇELİM MİM SORULARINA:

1-SİNEMADA İZLEDİĞİN İLK FİLM?
Sinemada ilk izlediğim filmin adını maalesef hatırlamıyorum ama ilk gittiğim sineme İzmir Güzelyalı'da sadece yazları hizmet veren açık hava sineması vardı.İlk sinema filmimi orada izlemiştim.Babam ile birlikte izlemiştik ama ne yazık ki filmi hiç hatırlamıyorum.....

2-FİLM EN GÜZEL ..........'DA İZLENİR.....
Şu an için film izlemeye çok fırsat bulamadığım için içinde bulunduğum şartlara göre film her yerde izlenir hem evde hem sinemada.Çünkü küçük kızım her zaman eşime veya bana bu konuda çok fırsat vermiyor olur da teyzesine (bakıcısı) gitmek isterse sinema öncelikli tercih oluyor tabiiiii

3-FİLM İZLERKEN OLMAZSA OLMAZIN VAR MI? VARSA NEDİR?
Öyle bir takıntım yok.Ama evdeysem koltuğumda rahat uzanmışsam çay herhalde en iyi film arkadaşlarından biri olabilir benim için.Çayın yanında çiğdem de fena olmaz hani....



*Anket Soruları:

a)Tek Başına mı kalabalık mı?
Tek başıma tabi ki tercihim olur...

b)Mısır mı cips mi?
Mısır tabi ki. Mümkün olduğu kadar ailecek cipsten ve türevlerinden uzak durmaya çalışıyoruz.Çocuklar için tabi ki öncelik bizim örnek olmamız.Onun için cips eve almamaya çalışıyoruz  ya da dışarıda da tüketmemeye çalışıyoruz....

c)İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
Farketmez yeter ki film izlemek veya sinemaya gitmek için zaman bulabileyim .......

d)AVM Sineması mı sokak Sineması mı?
Son dönemde AVM sineması.En azından gittiğimde yemek yiyebileyim birşeyler içebileyim veya ihtiyacım olan şeyleri almak ve zamandan tasarruf adına AVM sineması tercihim....

e)Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi; yorumlarını okumak mı?
Yorumları mümkün olduğu kadar okumamaya çalışıyorum.Fragmanı izlemek benim için yeterli. Yorumlar kişiden kişiye o kadar değişiklik gösteriyor ki onun için yorum okumamaya hatta film hakkında, izlememiş bir arkadaşımın yanında konuşmamaya  çok dikkat ediyorum İnsanız yorumlardan çok kolay etkileniyoruz çünkü.......



Davete icabet ederek biraz geçte olsa bu mimi tamamlamış oldum.Cevaplamak isteyen tüm blog arkadaşlarımı ama adet yerini bulsun diye bu mimi cevaplamadıklarını umarak

https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

http://www.cafetigris.com/

http://fatofotofan.blogspot.com.tr

https://esilammm.blogspot.com.tr

http://oytunlahayat.blogspot.com.tr

Bu Mime davet ediyorum..
Sevgiyle kalın..
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....



15 yorum

  1. Çiğdem olmazsa olmazımız her zaman :)) Küçük çocuğu olan annelerin özlemi oluyor film izlemek. Sonra da senelerce ver elini animasyon filmler ufaklıkla birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olacak galiba biz şuan hala Niloya,İstanbul muhafızları,Tavşan MOMO gibi trt çocuk filmlerindeyiz önümüzdeki yıl belki sinemaya terfi edebiliriz diye düşünüyorum...

      Sil
  2. Ne güzel! Sinemayla tanışman açık hava sineması ile olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım,
      babam güzel bir hatıra bıraktı anılarımda.....

      Sil
  3. Çok güzel yazmısşın :)
    Çiğdem ve çaysız olmaz tabii ki,hele ben büyük bir çay düşkünüyüm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çay sever biri olarak aynen canım,
      sevgiler....

      Sil
  4. Film izlemek çok keyifli ben yalnız izlemeyi seviyorum ufak atıştırmalıklarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hele film birde güzelse tam dinlenmelik oluyor...

      Sil
  5. Çok güzel bir mim olmuş. Gönlüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli bir mim olmuş canım
    Bende yapmıştım 😊

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlış olmuşşş :):)

    YanıtlaSil
  8. heeey şimdi netten baktım galiba adı gözümoğlu imiiiiş :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de sinemayı tek başıma izlemeyi severim. Bu arada ilk gittiğim sinema filmi Şener Şen ve Lale Mansur'un oynadığı "Amerikalı" ne alakaysa...
    :))))))

    YanıtlaSil