"SENİ TANIYA BİLİR MİYİM?" Mİm

Uzun zamandır MİM yazısı paylaşmıyordum.
Sevgili  fatofotofan beni mimlemiş sağolsun. 
Bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.
Çok geç oldu gerçi ama kusura bakmaz umarım arkadaşım.....
Bu arada "Fatofotofan" Fatma'nın da "Seni Tanıyabilir miyim?" mim yazısını okumak isterseniz buraya

Geçelim Sorulara:

1-Kaç yaşındasın,Mesleğin nedir?

38 yaşındayım,
Mesleğim özel eğitim öğretmenliği yani zihin engelli çocuklara öğretmenlik

2-Nerede yaşıyorsun ve sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın?

Bursa Nilüfer'de yaşıyorum. Bursa'yı çok seviyorum. 2001 yılından beri Bursa'dayım artık memleketim bile oldu sayılır ama sevdiğin yerin fotoğrafı deyince nedense ilk aklıma İzmir'de annemlerin evin balkonu geliyor.....



3-Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?

Hiçbir şeye karşı çok büyük umutlarım, beklentilerim yoktur. Küçük şeylerle bile mutlu olurum.
Akşam eve dönüp  dördümüz sağlıkla günü tamamlayıp yemek masasına oturduğumuzda çok mutlu olurum.
Ayrıca gün içinde elime bir fincan tük kahvesini alıp 10-15 dakika kadar kendimle kalmakta beni en mutlu eden şeylerden biridir.




4-En Sevdiğin Meşguliyetin/hobin nedir?

Benim mesai saatlerim 09:00-15:00 arası,birçok çalışan bayana göre rahat mesai saatlerim var.Ama yine de eve gelip ev işleri,yemek faslı derken çok fazla kendime zamanım kalmıyor.Fırsat bulduğum zamanlarda el işleri ile ilgili her türlü etkinliği seviyor ve kendimce bir şeyler yapmaya ve örmeye çalışıyorum.Son olarak basit dikiş tekniklerini öğrenmeye başladım ve sunumu sevdiğim için kendime "Amerikan "Servis" diktim




5-Evinin sevdiğin bir köşesinin fotoğrafını paylaşır mısın?

Yengeç kadını olarak ev yaşamını ve evimi çok seviyorum. Ama bu aralar en çok salonumda orkidelerimin olduğu köşe hoşuma gidiyor.




6-En sevdiğin Kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın?
Şimdi soruyu okuyunca aklıma hiçbir kitap gelmedi desem.Maalesef benim kötü bir yanım var.Kitap okumayı çok severim bir ara kendimi kaptırınca evde yemeği karıştırırken bile okurum ama okuduğum kitapları çok fazla uzun süreli belleğe atamıyorum galiba. Genel olarak konuları aklımdadır ama ayrıntıları belli bir süre sonra unuturum...
Onun için bu soruyu böylece geçiyorum.....

7-Şahit olduğun bir mucize var mı?
İki kızım var biliyorsunuz sanırım artık. Büyük kızımı normal doğum ile küçük kızımı sezeryan operasyon ile dünyaya getirdim. Çok istememe rağmen Defne normal doğmak istemedi ve erkenden sezeryan ile dünyaya gelmek istedi.İki doğumumda çok mucizeviydi ama normal doğum gerçekten başlı başına bir mucize. Allah kadına çok mucizevi bir özellik vermiş ben bunun üzerine söylenebilecek çok söz olduğunu düşünmüyorum....

8-En çok görmek istediğin ülke hangisidir?
Bu soruyu cevaplamak gerçekten benim için zor.Eşim de bende gezmeyi çok seviyoruz  ve görmek istediğimiz o kadar çok yer  var ki ama maalesef ki günümüz şartları geçim derdi ve çocukların ihtiyaçları derken bütçemize göre bir seyahat planı oluşturuyoruz kendimize.
Sıralama yaparsam İspanya, Dubai ve japonya görmek istediğim ülkelerin başında geliyor..

9-Sana göre en büyük başarın nedir?
Yani şimdi burada başarı kelime  kişiden kişiye değişir sanırım bir devlet memuru olarak herhangi bir başarım söz konusu mu bilemem ama bir özel eğitim öğretmeni olarak okuyamaz yazamaz denilen çocuklara okuma yazma öğretmen kendimce büyük bir başarı kızlarımı iyi bir şekilde yetiştirmeye çalışmak bence başarı vb.   

10-Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir?
Şu an ki durumumla hacılık olur mu bilemem ama Umreye kesinlikle gitmek isterim.
Kuzey ışıklarını görmek isterim.
Bu maddeler çoğaltılabilir çünkü yaşadıkça nefes aldıkça insan oğlu malum nefis çok şey istiyor.Ama ilk aklıma gelenler bunlar oldu.

Çok fazla da uzatmak istemedim.Zaten cevaplamak için çok geç kaldım.
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


36 yorum

  1. Oğlumda normal doğmak istemedi maalesef :( Normal doğum yapıp o anı yaşamayı çok istedimse de nasip olmadı. En azından bir kez olsun yaşamışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür yaşadım kelimelerle anlatılacak gibi değil bana göre....

      Sil
  2. Ne kadar doğal ve güzel yazmışsın Fatmacım. Ve kesinlikle doğum bir mucize...

    YanıtlaSil
  3. Sizi tanımak güzeldi...balkon manzarasına bayıldım😊 mesleğiniz için sizi kutluyorum,ortaya çıkan sonuçlar gerçekten büyük başarı bence...
    Diktiginiz servisler de çok güzel,keyifli sofralariniz olsun... sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel ve zor bir mesleğin var :)
    bursaya bir kere gezmek için gitmiştim, çok beğenmiştim..
    ben de dikiş öğrenmek isterim ama ileriki bir dönem diye hep sallıyorum..
    inşallah istediğin yerlere gidersin de bizler gezi yazıları okuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah seviyorum da gezi yazıları paylaşmayı
      sevgiler....

      Sil
  5. Çok guzel bi mim olmus 😊.İnşallah hacıya da gidersin kuzey ışiklarinida gorursun🤓.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir mim olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Sizinle tanıştığıma da memnun oldum. Özel çocuklarla ilgilenen özel bir öğretmensiniz,ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle çok güzel ve önemli bir mesleğin olması ne kadar güzel o özel çocukların o gözlerinde ki bir parça mutluluğu gormek bile inanın insani çok mutlu ediyor ❤😊benim kardeşim de o özel çocuklardan biri 😊❤ve seni tanımak çok güzeldi içten samimi güzel bir mim olmuş gerçekten emeğine sağlık rabbim herşeyi o güzel gönlüne göre versin inşallah sevgiler 😊❤🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, özel çocuğu olan her aile de benim için özel aileler,
      sevgiler....

      Sil
  9. Sevdiğimiz bir bloggerı daha tanıdık böylece ne güzel :)
    Orkidelerinize bayıldım.. güzellikler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  10. kahvaltı masasına bayıldım bir yengeç kadını olura :) ❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler instagramda daha çok paylaşıyorum sunumlarımı...

      Sil
  11. Ne güzel bir mim olmuş bu böyle, okudukça birbirimizin yeni özelliklerini öğreniyoruz. Ben seni nedense hemşire olarak hafızama yerleştirmişim, nedenini bilemedim bak şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor böyle bazen çok sağol canım benim....

      Sil
  12. Kutsal bir mesleğin var canım.Çok güzel bir mim olmuş seni yakından tanımak güzeldi.Hayatında herşey gönlünce olsun 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler senin de herşey gönlünce olsun....

      Sil
  13. Özel cocuklara egitim gercekten sabir gerektiren bir meslek. Sevkatli yüregn icinden gönlden tebrk ediyorum seni arkadasim 💕

    Servisine de bayildim. Ellerine saglk :)

    YanıtlaSil
  14. Cevaplar çok içten. Hayallerinize kavuşmanızı dilerim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. kızlarınla sevgi dolu günler dileriiiim :) ve kahvaltı masası çokzeeeel :)

    YanıtlaSil
  16. Yaptığın işi çok takdir ediyorum onun içinde de eminim ki bir çok mucize saklıdır sevabı da elbette vardır Allah azmini artırsın sevgili Fatma mimi şimdi okuma fırsatım oldu kardeşim kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Türk Kahvesi...15 dakika...Kendimle baş başa kalmak...kesinlikle beni de mutlu eder :)))

    YanıtlaSil
  18. Cok güzel olmus. Bu gercekten en sevdigim mim konularindandi 😊

    YanıtlaSil