PASTANE USULÜ TUZLU KURABİYE


Bugün yani cumartesi itibariyle sömestr tatili bitmiş bulunmakta ve maalesef ki tüm tatil boyunca bloğa giremedim .İlk hafta İzmir'e ailemin yanına gittim.Evde internet olmadığı için bloğa girme şansım pek olmadı.İkinci hafta eve döndüm ama çocukların gönlünü yapayım onlarla daha çok ilgileneyim diye yine bilgisayar başına oturamadım.Yine çok zamanım yok aslında sizlerle bu ara en çok yaptığım ve kızların ikisinin de bayıldığı bir tuzlu kurabiye tarifi ile buluşturmak istedim.Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim..
Birebir pastaneden alınmış gibi oluyor.
Geçelim tarife:

MALZEMELER:
125  gr. tereyağ,
1/2 su bardağı sıvı yağ,
1 tatlı kaşığı mahlep,
1/2 çay bardağı şeker,
1 tatlı kaşığı tuz,
1 çay kaşığı kırmızı toz biber,
1 tatlı kaşığı sirke,
1 paket kabartma tozu,
1 adet yumurta (akı içine sarısı üzerine sürmek için)
1/2 çay bardağı çörek otu,
3 su bardağı un.

YAPILIŞI:
Tüm malzemeleri yoğurup ,şekil veriyorsunuz.ben küçük küçük toplar şeklinde sunum yapmayı sevdiğim için böyle şekil verdim..

AFİYET OLSUN... 




Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

16 yorum

  1. Oyyş bn buna bayılıyorum ya yanına bi çay olcak ohh misss 🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yanına bir bardak çay daha ne olsun,
      sevgiler....

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor. Tam pastane kurabiyesi. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık, çocuklara mutlaka evde yapılmış şeylerden yedirmek lazım, paketli ürünler çok zararlı.. Tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende mümkün olduğu kadar dikkat etmeye çalışıyorum ev yapımı gıdalar tüketmelerine ama maalesef arada kaçamaklar oluyor,
      teşekkürler,
      sevgiler....

      Sil
  4. ben de bayılıyorum buna fakat midemi çok rahatsız ediyor sonrasında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman dikkatli tüketmek veya hiç yememek gerek,
      sevgiler....

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ilk fırsatta cevaplayacağım....

      Sil
  6. Şahane severim böyle tarifleri çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Çoook güzel görünüyorlar, hemen tarif defterime ekliyorum :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil