YVES ROCHER HYDRA VEGETAL NEM MASKESİ

Temmuz Ayından beri kullandığım bir maske Hydra Vegetal.
Temmuz ayında doğum günü kampanyasında almıştım bu maskeyi.
Zaten bir nem maskesi arayışı içindeydim. Fiyat olarak makul gelince hem bu serinin nemlendiricisini hem de nem maskesini alıp birlikte kullanıp sonuçları ona göre değerlendirmek istedim...



Ürün 75 ml. lik tüp ambalajda..
Ne losyon kadar sıvı,  ne de krem gibi ikisi arası bir yapısı var.



Hafif hoş bir kokusu var.
Bitkisel içerik olarak  Akçaağaç öz suyu ve Mavi Agav Öz suyu varmış.
Ne soyulan ne de yıkanan bir maske..
Uygulama yöntemi olarak haftada 2 defa kullanımı tavsiye ediliyor. Tüm yüze uyguluyorsunuz 5 dakika bekletip fazlalığı bir pamuk yardımı ile alıyorsunuz...
Paraben, mineral yağ ve renklendirici içermediği yazıyor üzerinde...
12 ay içinde de kullanılması tavsiye ediliyor....



Bendeki etkileri nasıl???
Öncelikle her hafta iki kere olmasa da en az bir kere uyguladım aldığım zamandan beri.
Bereketli bir ürün az bir miktarı bile tüm yüze uygulamaya yetiyor.
Hala var temmuzdan beri kullanıyorum yani...
Evet cildimi nemlendirdi taze ve parlak bir görünüm sağlıyor uyguladıktan sonra...
Bazı arkadaşlarımda bu ürün ile ilgili olarak nemlendirici gibi cilt tarafından çok kolay emildiği gibi yorumlar okumuştum. Ama benim cildim bu ürünü kolay emmedi aynı tavsiye edilen kullanım şekline göre 5 dakika yüzümde bekletip fazlalığı pamuk yardımı ile aldım.
Memnun kaldım mı evet kaldım...
Tekrar alır mıyım indirim döneminde denk gelirse belki olabilir.
Ben Hydra tarzı ürünlerden başka markaların versiyonlarını denemedim .Sadece Amway'ın Hydra serisinin nemlendiricisini kullanmıştım.Onun nemlendiricisi bu maskeye göre çok daha fazla cildi nemlendiriyor sadece fiyatlı bir krem....O anlamda sadece ikisini kıyaslayabilirim...
Ama yine de bu tarz bir maske arayanlar için güzel bir seçenek olabilir.....

Yorumlarınızı eksik etmeyim,
Sevgiyle kalın...





25 yorum

  1. Yves Rocher'in yaşlandırma karşıtı toniğinden ve yeşil yüz yıkama jelinden çok çok memnunum.. İndirim zamanı alınabilecek bir marka. Yoksa çok pahalı.
    Maske ve nemlendirici olarak Estee Lauder kullanıyorum. O da indirimden alınabilir normalde ocağa incir ağacı diktirir :D

    YanıtlaSil
  2. estaa Lauder gerçekten çok iyi bende şu ana kadar sadece föndoten,rimel ve rujunu kullandım ciddi fiyatlı bir marka

    YanıtlaSil
  3. Bu sıralar cildim her duş sonrası bir hayli kuruyor, daha önce hiç nem maskesi kullanmadım sadece su bazlı nemlendiriciler kullanıyordum karma bir cilt tipine sahip olduğum için. Bu ürüne bir bakmam lazım güzel görünüyor, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. İndirimlerr indirimleeer :))

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher ürünlerini seviyorum. Bu ürünü kullanmadım ama güzel bir ürüne benziyor. Denemek lazım. Güzel paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Hiç kullanmadım ama bitkisel içerikli olması ve paraben içermemesi çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat olarak ortala bir ürün fırsat verilebilir....

      Sil
  7. Belki de o pamuğa silinmesi cilde daha etki etmesini sağlıyordur.Aslında düşününce mantıklı da geldi bana...

    YanıtlaSil
  8. bu maskeyi bilmiyordum, başka markaların soyulabilir ve yıkanan maskelerini kullanıyorum ve memnunum, bu ürünün kullanımı da kolaymış, deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı zamanda Loreal'in saf kil maskesini'de kullanıyorum ama sanki performans olarak o daha iyi gibi ikisi farklı tür maskeler gerçi ama....

      Sil
  9. şu aralar soğuk ta değil ama mevsimden mi bilmiyorum , yüzüm çorak toprak kıvamında , tabii bu biraz maliyetli fakat denenir :D teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin nem dengesini ayarlamak önemli tabi,,,

      Sil
  10. Renklendirici, paraben içermeyip bitki özleri kullanılması güzelmiş, öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Bu maskeden haberdar değildim, bir bakayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim döneminde şans verebilirsin belki,
      sevgiler....

      Sil
  12. Yves Rocher sevdiğim bir marka bu ürününe bakayım insAllah 😊

    YanıtlaSil