YILIN SON AYI

ARALIK geldi hoş geldi.
Koskoca 11 ay nasıl geçti gerçekten bilemiyorum benim için yoğun bir yıl oldu doğrusu..
Benim geçirdiğim operasyon, kasım ayı içerisinde eşimin geçirdiği operasyon, çocukların hastalıları,  yaz aylarını çok yoğun geçirmemiz derken bir yılı daha bitiriyoruz.

Severek takip ettiğim bazı bloglarda aylık ve haftalık planlarını kendini takip eden kişilerle paylaşıyorlar. Ben bu tip blog yazılarını okumayı ve takip etmeyi seviyorum kendime bir çeki düzen verip yapacaklarımı planlamak adına beni teşvik ediyor.Benimle aynı şekilde düşünen blog arkadaşlarım varsa diye bende bundan sonra aylık yapacaklarımı planlayacağım..

*Bu ay içinde benim için en önemli olan şey Zeynep ve Defne'nin doğum günlerini planlamak
(İki kızım da  Aralık doğumlu)

*Elimde yarım olan 3 kitabı bitirmek 
(Büyü Dükkanı-Yeşim Türköz
Hayata Dön -Gülseren Budayıcıoğlu
Karatay Diyeti ile Yaşam Boyu Sağlık- Canan Karatay)

*Hafta sonu bir akşam Defne'nin bakıcısını ayarlayıp anne baba gecesi planlamak
(bazen başbaşa kalmak gerekiyor gerçekten)

*D-Smart'taki sinema kanallarından en az iki film izlemeye çalış..

*Yılbaşı akşamı netleşince  hediye işlerini ayarlamak

*Okulda öğrencilerin ikinci sınavlarını yapmak..

*Blog için yazılacakları düzenlemek..

*Örmeye çalıştığım amerikan servislerini bitirmek..

*Denk gelirse 30 aralık akşam jolly joker'deki Koray Avcı konseri için bilet ayarla....

Bakalım ne kadarını yerine getirebileceğim......

Sevgiyle kalın......


17 yorum

  1. Aslında bir de bunun sonrası yazısı yapılır.Yani yapabildiklerim gibi...Bu arada prenseslerin doğum günleri şimdiden kutlu mutlu olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi fikir olmazsa onu da yapayım,sağol canım....

      Sil
  2. Gerçekten benim için de çok çabuk geçti sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes aynı görüşte,zaman su misali galiba artık....

      Sil
  3. ama bu planları ben okurken yoruluyorum, sizler yaparken nasıl yorulmuyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhh ahhh bir de buraya yazmadıklarım ve ivedilikle yapılması gerekenler var:((((

      Sil
  4. Umarım çoğu gerçekleşir, özellikle anne-baba günü kesinlikle ! :) İyi ve sağlıklı bir yıl temennilerimle, Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne baba günü ilaç gibi geliyor biz ayda bir veya 1,5 ayda bir akşam eşimle çıkmaya çalışıyoruz....

      Sil
  5. 30 Aralıkta Ankara'da olursan bir kahve içelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah birgün Ankara'ya gelirsmn çok isterim kahve içelim....
      Bursa'ya gelirsen de haberim olsun lütfen....

      Sil
  6. heeeeey yoğunsun bu ay deseneee :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten zaman çok çabuk geçiyor, dilerim yeni yılda herkese mutluluk getirsin :)

    YanıtlaSil
  8. Yaşanan sağlık sorunları için büyük geçmiş olsun. Planlamak mantıklı ama uymaya dikkat etmek lazım. Umarım planlarınızı kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz ve güzel doğum günleri geçirirsiniiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plansız yaşamak maalesef mümkün olmuyor hem çocuklara annelik,hem okulda öğretmenlik, hem ev de ev hanımlığı, birde kendine bakmaya çalışma plansız hepsin,i yetiştirmek mümkün olmuyor...

      Sil
  9. Oyy amanın ne tatlı bir liste olmuş inşallah hepsini başarılı bir şekilde yerine getirirsin ;)

    YanıtlaSil