TONİKLER.....

SELAMLAR,
bu ara o kadar yazmak istediğim şey var fakat o kadar da yoğunum ki bilgisayar başına oturamıyorum çok uzatmayayım yakın zamanda yine bir her telden muhabbeti yapacağım sanırım kendimle ilgili...

NOT:Kullanılan görsellerin hepsi alıntıdır.

Bu aralar toniklere takmış durumdayım aslında bu paylaşımı da sizlerin önerilerini almak için yazıyorum ve ayrıca araştırdıklarımı sizlerle paylaşayım istedim....

38 yaşındayım.
Neredeyse 16 yaşımdan beri cilt temizliğime ve nemlendirici kullanmaya dikkat ederim.
O  anlık bütçem ve cildimin ihtiyaçları doğrultusunda nemlendirici seçmeye çalışırım.
Ama artık düzenli olarak tonik ve göz çevresi kremine de dikkat etmek gerek diye düşünüyorum Tabii bu arada tonik ve göz çevresi kremi de kullanıyorum ama nemlendirici ve temizleme de gösterdiğim hassasiyeti bu iki ürün için göstermiyordum ama yaş ilerlemeye başlayınca biraz daha hassas olmak gerek artık  ...
Önce başladım tonikleri araştırmaya nedir? Niçin kullanılır? İçinde ne var? Alkollü tonik mi?Alkolsüz tonik mi?



Gelelim Cilt temizliğinin yapı taşlarından olan toniklere:

Tonikler cilt bakımında önemli ürünler. Cildi temizledikten sonra tonikleme işlemi ile temizlik tamamlanıyor,ciltte kalan yağ,makyaj ve sabun kalıntılarını temizleniyor, gözenekleri sıkıştırıyor.
Ayrıca düzenli tonik kullanımı ile cilt bakım serumlarının ve nemlendiricilerinin  etkileri de maksimum seviyeye çıkıyormuş.



Ayrıca tonikler içeriklerine göre rahatlatıcı,canlandırıcı,arındırıcı,antiseptik özellikler taşıyormuş.
Önemli kısım içeriğinde alkol olanlar ve olmayanlar...
Alkollü tonikler daha çok genç ciltler yani yağlı,akneli ve akneye meyilli ciltler için tavsiye ediliyormuş. Fazla salgılanan sebumu dengelemek için.... 
Alkosüz tonikler ise yağlı olmayan tüm cilt tipleri için uygun. Sebum sorunu olmadığından tonik sadece ölü hücreleri temizliyor, kurutma ve pullanmanın önüne geçiyor.

 Evet son bitirdiğim tonik bu Loreal'in toniği, daha yenisine karar veremedim. Bu araştırdıklarım doğrultusunda bir seçim yapacağım sizlerinde önerilerine değer veriyorum.Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum....

Sevgiyle kalın......
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

34 yorum

  1. yves rocher ın toniginden cok memnunum. yeşil paket. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımda bulunsun indirimde görürsem ilk fırsatta bakayım....

      Sil
  2. Hiç birini denemedim henğz ama Loreal'in toniğini ben de çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben tonik pek kullanmıyorum. Eskiden kullanırdım alerji yapardı bıraktım.:) İyice temizleyip nemlendiriyorum. Hemde yoğun yogun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alerjik bir cilt söz konusuysa tabi ki çok daha dikkatli olmakta fayda var canım....

      Sil
  4. Yves rocher effecları kullandım.Bir şey göremedim etki babında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tonik daha çok destekleyici bakım türünde etki olarak bende çok şey beklemiyorum aslında.

      Sil
  5. organik tonik kullanmak en iyisi bence bu arada sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum sayfana canım,
      teşekkürler...

      Sil
  6. Ben de gülsuyu kullaniyorum tonik olarak. Loreali denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. loreal fena değil fiyatına göre değerlendirirsek alınabilir grupta etki tabi ki ilk kutuda birşey söylemek zor....

      Sil
  7. Blogun yeni teması çok hoş canım. Yves Rocher beğendiğim bir marka...

    YanıtlaSil
  8. rosense in gül suyu toniğini bir buçuk senedir düzenli olarak kullanıyorum. çok mucizevi bir şey diye bir iddia da bulunamam ama en azından onu sürdükten sonra sanki daha temiz bir cilde sahipmişim gibi hissettiriyor ve sanki cilt gözenekleri konusunda da oldukça etkili olduğunu düşünüyorum. diğer toniklerin de bazılarını denedim blogundaki onlarda da güzel sonuçlar elde ediliyor. dediğin gibi cilt temizliği çok önemli ve bu konuda tonikler büyük bir yardımcı. çok bilgilendirici ve güzel bir yazı olmuş biz bayanlar için. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir bakayım Rosense'e denemedim daha evvel...

      Sil
  9. Tonik alıyorum ama genelde kullanmayı unutuyorum :((

    YanıtlaSil
  10. her telden meşguliyetler piki pikii :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de gül suyu kullanıyorum tonik amaçlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusundan dolayı tercihlerimin sonlarında yer alıyor maalesef...

      Sil
  12. Bende gül suyu tonik kullanırım ve çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da kullandım ama kokusunu pek sevmediğim için tercihlerim içinde sonda yer alıyor....

      Sil
  13. Valla ben bi iki tonik kullandım hiç memnun kalmadım.Zaten kendimi şu sivilcelerden kurtarabilirsem onlarada bakacağım minimum :D :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sivilce önemli bir sorun gerçekten gerçekten ,yıllar bu sorunu yaşamış biri olarak tecrübeliyim denebilir.....

      Sil
  14. bu ara peloid pelomin toniği kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu marka ile ilgili çok net bir bilgim yok araştırayım....

      Sil
  15. Garnıerın kuru ve hassas ciltliler için olanını bitirdim hemde kaçç kutu şimdide loreal markasınınkini deniyorum şimdilik memnunumn 😊

    YanıtlaSil
  16. Biodermadan memnun kalmıştım, Peloid Pelomin'e de bir bak derim ;)

    YanıtlaSil
  17. Çok dogru bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil