HAVADAN SUDAN

1 haftadır paylaşım yapmamışım çok fazla bloglara girme fırsatım bile olamadı maalesef bu ara...
Bir nevi iç dökme misali gibi kısa bir ara buldum biraz bir  şeyler yazayım istedim..
Ben bu sene 12. sınıfları okutuyorum ve bu ne demek mezuniyet törenimiz var yani (özel eğitimde sınıf öğretmenliği esas olduğu için  lise yani mesleki eğitim merkezi de olsa branş yok sınıf öğretmenliği var).Öğrencilerimi biliyorsunuz özel çocuklar mezun olacaklar ama hazırlıklar  ile ilgili kısmı kendileri halledemediği için organizasyonun çok büyük bir kısmı benim üzerimde yoğunluğumun birinci sebebi bu....Kısmetse perşembe mezuniyet törenimiz var bitecek ...

İkinci sebepse muhakkak aranızda katılanlar vardır Tübitak bilim şenliği sergileri bizde okul olarak katıldık tabi ki, bilimsel çalışmalarla değil bizim özel çocuklarımızın yaptığı el sanatları eserleriyle.Fakat bu çalışmaların birde bulunduğunuz ilçede sergileri var.Ben bu ilçe programında sunucuyum tabi ki protokol olunca işin içinde sunumu hazırlamak ta biraz daha dikkat istiyor. Yoğunluğumun ikinci sebebi de bu..
Bunlar okuldaki yoğunluğum birde bunun ev kısmı var .Evde de bir telaş sormayın malum yapamadığım ama kafamda sürekli kurgulamaya çalıştığım bir bahar temizliği olayı var...Düşünce olarak olarak o kadar temizim ki anlatamam herşeyi elden geçiriyorum giyilecek giyilmeyecek, kullanılacak kullanılmayacak,yıkanacak kuru temizlemeye gidecek herşey tamam ama iş icraata  gelince  bende tık yok ama düşünce kısmı bile yoruyor beni.Sizde de böyle durumlar oluyordur sanırım...

Her neyse konuyu çok uzattım bu kadar gevezelik yeter sanırım.Geçen haftanın biraz uzantısı gibi olacak ama sizlerle öğrencilerimizin Tübitak Bilim şenliği için yaptıkları etkinlikleri paylaşmak istiyorum....
İşte özel çocuklarımızın  yaptığı çalışmalar....


Boş şişeleri boyama çalışmaları


Taş boyama çalışmaları



Su kabağından dekoratif eşya yapımı


Okunmuş gazetelerden sepet örme....


Tel örme çalışması



Kartondan çerçeve yapımı


Cam boncuklardan anahtarlık


Kozalaklardan rüzgar çanı yapma


Atık malzemelerden dekoratif duvar panosu oluşturma



Pullarla Türkiye haritası işleme

Yemeniden masa örtüsü tasarlama


İşte bizim özel öğrencilerimizin özel çalışmaları
Eğer benim okulumu instagram ve facebook üzerinden takip edip destek olmak isterseniz linklerini aşağıya ekliyorum....

FACEBOOK:


İNSTAGRAM:
alattinbey_ozel_sporcular

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

42 yorum

  1. Sizi ve öğrencilerinizi yürekten kutluyorum. Tübitak Bilim Şenliğine katılmanız, sergide yer almanız harika. İlçedeki sunumunuz eminim çok başarılı olacaktır. Yeter ki kendinize güvenin, göz teması sağlayarak sunumunuzu yapmaya özen gösterin. Ses tonunuzu monoton değil, iniş-çıkışlı kullanın.
    Unutmayın, konunuzda uzman olan sizsiniz, oradaki herkesten daha bilgilisiniz. Ancak çok bilimsel de konuşmayın, konuşmanız anlaşılır olsun.
    Eski bir Rehber Öğretmen olarak küçücük bir katkıda bulunmak istedim.
    Başarılar diliyorum. Sevgiler...

    Evdeki bahar temizliğini şimdilik erteleyin. Başarılarınızla, içinizde oluşacak baharla
    daha sonra yeterince gücünüz olacaktır zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübeleriniz için çok çok teşekkürler, önerilerinize dikkat edeceğim
      Sevgiler

      Sil
  2. Tüpitak nedir acaba? Açılımı nasıl?

    Bu arada sizlere kolaylıklar diliyorum hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😆😆😆😆 hızlı hareket edersen böyle olur işte çok sağolun yazım yanlışı okumadan yayınlayınca böyle oluyor👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

      Sil
  3. Hepsi çok güzel ve özel çalışmalar ya.. Çok yoğun bir hafta olmuş senin için anlattıklarına bakacak olursam. Ama eminim tatlı telaşlar ve yorgunluklardır, geleceğin öğretmen adayı olarak kolaylıklar diliyorum bende,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çık teşekkür ederim dönem dönem böyle etkinlikler olunca yoğun zamanlar yaşıyoruz tabi ki

      Sil
  4. Öğrencilerinizi de sizi de tebrik ederim.Güzel eserler çıkarmışlar.Sunumlarınızda kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum,sunumu çok şükür atlattım yarın mezuniyeti de atlatırsam çok rahat olacağım....

      Sil
  5. ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz , kutlarım...Ev işleri sona kalsın , bu kadar güzelliklerin arasında beklesinler :D

    YanıtlaSil
  6. okulda böyle önemli aktivitilerin yükümlülüğünü almak çok yorucu bir süreç cidden. umarım kazasız belasız atlatırsınız. çocukların yaptığı ürünler de çok güzel. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet belli dönemlerde böyle etkinliklerde görevlerimiz oluyor:))

      Sil
  7. iade-i ziyaret'e geldim ve harika el emeği güzelliklerle karşılaştım. Öğrencilerinizi ve sizi tebrik ederim. El emeğinin pek kıymeti bilinmez bizim ülkemizde. Buna rağmen böyle güzel işlerle uğraşabilen bir nesilin yetişmesi çok umut verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız ,teşekkür ederim, ziyarete için,
      sevgiler....

      Sil
  8. Harika şeyler yapmışlar.. Size de şimdiden kolaylık dilerim..

    YanıtlaSil
  9. O yemeni ne kadar da şahane görünüyor tam bir gül bahçesi gibi💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi öğrencilerimiz kendileri yemenilerden kesip öğretmenleri ile birlikte yerleştirmesini yapıyorlar...
      sevgiler...

      Sil
  10. Siz ve sizin gibi eğitimcilerimize şükranlarımı sunuyorum. Onlarla ne kadar çok ilgileniyorsunuz; tahmin ediyorum. Sonuçları çok güzel alınmış. Onları da tebrik ediyorum.
    Başarınızın ve azminizin devamını diliyorum. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,böyle güzel şeyler ortaya çıkınca bizlerde çok mutlu oluyoruz.....

      Sil
  11. İnanılmaz güzel eserler bunlar.Hele bunları yapanların öğrenciler ve özel çocuklar olduğunu düşününce kalpten,yürekten kutluyorum hepinizi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler eğitim ve destekle bu çocuklarında kendi kapasitesi doğrultusunda yapabildikleri şeyler çok

      Sil
  12. mezuniyette kolaylıklaar :)

    YanıtlaSil
  13. hepsine bayıldım emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel şeyler yapmışlar maşallah, öğretmenleri olarak sizi canı gönülden tebrik ederim, eserleri sergilenecek herhalde, nerede ne zaman? bu güzel sergiyi gezmeyi çok isterim:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun Bursa Alaatinbey'de okulumuz bu çalışmalar salı günü sergilendi...

      Sil
  15. Harika çalışmalar. Kolaylıklar ve başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  16. Bir hobi sevdalısı olarak bayıldım. Sizi ve öğrencilerinizi tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  17. merhabalar... öğrencilerinizi ve sizi yürekten kutluyorum... :) hepsi birbirinden özel melek çocuklarımızın yaptıkları da kendileri gibi çok güzel... Bloğunuzu çok sevdim. İyi ki gelmişsiniz bloğuma merhaba demişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde hoşgeldiniz ,çok teşekkürler,
      sevgiler...

      Sil
  18. Ne güzel seyler yapmislar. Bu yogunlukta bloguma yazdigin güzel yorumlar için tesekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel olmuş yaa😊

    YanıtlaSil
  20. Olağanüstü görünüyorlar:) Hepsi de çok güzel. Elinize ve yüreğinize sağlık. Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkürler,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  22. Ne mutlu size, ne mutlu öğrencilerinize..

    YanıtlaSil
  23. Etkinlikler harika olmuş, hem öğrencileri hem sizleri kutluyorum.

    YanıtlaSil