SUNA DUMANKAYA HASSAS CİLT NEMLENDİRİCİSİ

Evet artık sayfama ve blog dünyasındaki arkadaşlarımın paylaşımlarına dönebilirim.Çok şükür bütün yoğunluğum bu hafta itibari ile bitti.
Bu yazımda sizlerle uzun zamandır kullandığım nemlendiricimi paylaşmak istiyorum.

SUNA DUMANKAYA Hassas Cilt Nemlendircisi
Benim yanaklarımda hafif düzeyde Rose var, yani hassas bir cildim var. Cilt tipi olarak kurudan karmaya dönük bir yapısı var..Ondan dolayı merak ettiğim birçok ürünü hassasiyet yaratırsa diye kullanmakta tereddüt ediyorum.Bu nemlendiricinin sanırım 3. kutusunu kullanıyorum.

 
Bu nemlendiriciyi birlikte inceleyelim;
Suma Dumankaya hassas cilt bakım kremi cilt hassasiyeti yaşayan ve her kremi kullanamayan cilt tipleri için özel olarak  geliştirilmiştir. Meydana gelen irritasyonu yatıştırmayı, hassas ve gergin cildi yumuşatmayı, cildin sebumunu kontrol altında tutup ve akne oluşumunu engellemeyi, cilde uzun süreli nemlilik kazandırarak ince çizgilerin görünümünü azaltmayı vaatediyor. Suna Dumankaya ürünleri Yeditepe Üniversitesi Kozmetik Araştırma Ve Üretim Biriminde üretilmektedir.
İçeriğindeki etken madde:
Shea Butter: Cilt tarafından çok hızlı emilir ve hücre yenilenmesini sağlayarak yumuşacık elastik bir cilt görünümü kazandırır.
Hangi ciltler için uygundur?
*Toleransı düşük, narin ve hassas ciltler için
*Yağlı, kuru, akneli ve hatta atopik dermatitli ciltler
*İrritasyon meydana gelmiş cilt


Gelelim Benim Yorumuma:
Ürün 50 ml.lik pompalı plastik kutuda,
(Eski tasarımını daha çok beğeniyordum)


Açıldıktan sonra 24 ay içinde kullanılabiliyor (sürenin uzun olması bana göre olumlu bir özellik)
Tamamen Türk malı bir ürün,
Hafif yapılı ve cilt tarafından çok kolay emiliyor,
Yağlandırma yapmıyor,
Cildin kurumasını ve pullanmasını engelliyor,
Çok güzel bir kokusu var,
Benim cildimde herhangi bir hassasiyet,kızarıklık,alerji, sivilce  veya irritasyon oluşturmadı.
nemlendirme özelliği de güzel fakat ben biraz daha fazla olmasını tercih ederdim ama buna rağmen rahatsız edici değil ondan dolayı zaten kullanmaya devam ediyorum,
Memnunun bu kremi severek kullanıyorum ama artık başka bir ürünü deneme zamanı geldi
İçeriğine göz atmak isterseniz, aşağıda fotoğrafta .....



Bu kremin bana göre şu an  tek eksi olan tarafı kutusu eski tasarımı daha güzel ve şıktı ayrıca alt kısmından pompayı kontrol edip bitmesi ile ilgili fikir sahibi olabiliyordunuz.Bu yeni hali tamamen beyaz bir kutu  ummadığınız bir anda birden bitebilir bu durumu hoşuma gitmeyen tarafı ....

Ben bu kremi Bursa Suna Dumankaya Sens Of Beauty Güzellik Merkezi'nden temin ediyorum.
Siz de isterseniz Suna Dumankaya internet sitesinden talep edebilirsiniz.İnternet sitesinde satış bedeli 90 tl....

Sizlerinde bana önereceği hassas cilt nemlendiricisi varsa değerlendirebilirim.
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....



34 yorum

  1. Tanıtım için teşekkür ederim.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimde cok kuru.En ufak bir seyde derma olabilior.Sanirim.banada olr bu krem.Tesekkr ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ve içerik olarak ta temiz tavsiye ederim
      sevgiler....

      Sil
  3. çok merak ettim ilk fırsatta alıp deneyeceğim canım :)

    YanıtlaSil
  4. Türk malı olması guzel hiç görmedim daha önce nereden temin ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yerli mallarımıza da öncelik vermeliyiz diye düşünüyorum ben Bursa Suna Dumankaya Sens Of Beauty Güzellik ve Bakım Merkezi'nden aldım ama internet sitesi var göz atabilirsiniz....

      Sil
  5. merak ettiğim bir üründü teşekkürler:)
    bende bloğuma beklerim:)

    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Benimkiler de biraz senin kullandığın gibi, verdiği nem yetmiyor.
    Zaoorganik diye bir ürün gördüm. Onu araştıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bende bir göz atayım hemen,
      sevgiler....

      Sil
  7. güzel bir ürünmüş, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ya bu kadın öyle sempatik geliyor ki bana sanki ne dese hepsi hemen olacak gibi bir duyguya kapılıyorum..tanıtım için teşekkür ederim ayrıca❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canlı da dinleme fırsatı buldum kendisini gerçekten çok hoş bir bayan...
      sevgiler....

      Sil
  9. Aaa Suna Dumankayanın kozmetik ürünler çıkardığını ilk kez görüyorum oldukça merak ettim:))

    YanıtlaSil
  10. Suna Dumankaya'yı biliyordum ama ismine ait ürünleri olduğunu bilmiyordum,sayende onu da öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ve etkili ürünleri var internet sitesine bir göz atabilirsin

      Sil
  11. tanıtım için teşekkürler hele ki şimdi güneşin bol olduğu zamanlara da geldik krem önemli :)

    YanıtlaSil
  12. Umulmadık anda biterse çok bozulurum valla ben :))

    YanıtlaSil
  13. Ben de ilk kez duydum ve tam da ihtiyacım olan şey sanırım. Güzel yanıtımdı. :)

    YanıtlaSil
  14. Suna Dumankaya bu anlamda çok iyi 👍

    YanıtlaSil
  15. Aaa ben ilk kez gördüm bu ürünü :) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  16. Hiç duymadigim bir marka tanitim için tesekkürler canim 😊

    YanıtlaSil
  17. Ne güzelmiş. İlkkez gördüm :)

    YanıtlaSil
  18. Gratis'te falan satılmıyor mudur? Benim cildim çok kuru. İyi olabilir.

    YanıtlaSil
  19. suna dumankaya yı biliyorum da ürünleri pahalı yav saraçoğlunun da öyle :(

    YanıtlaSil
  20. Güzel bir ürüne benziyor paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Bende ilk göz gördüm ,güzel bir ürünmüş o zaman denemek lazım :)

    YanıtlaSil