EV YAPIMI KOLAY KUMPİR

SELAMLAR,
Hafta sonu evde kızlara aperatif, fast foot tarzı birşeyler yapayım diye düşündüm.
Kumpiri hepimiz seviyoruz evde kumpir yapayım diye niyetlendim, internette biraz göz attım tariflere. Bir kaç tarifi karıştırarak ortaya "Ev Yapımı Fırında Kumpir" çıktı.Hepimiz çok beğendim işte buyrun ev yapımı kumpire...

MALZEMELER:
*Patates
*Tereyağ
*Kaşar Peyniri rendesi
*Rus Salatası (evde kendim yaptım)
*Sucuk-Salam-Sosis
*Salatalık Turşusu
*Mısır
*Zeytin dilimleri
*Ketçap-Mayonez
*Tuz-Karabiber

YAPILIŞI:
Patatesleri haşladım, haşlandıktan sonra ezdim.İçine tuz, karabiber , tereyağı ve rendelenmiş kaşar ekledim ve  karıştırdım.Fırın kabına yaydım ve kaşarlar iyice erisin diye çok az fırınladım.
Fırından çıkınca tekrar bir karıştırıp düzelttikten sonra malzemeleri sıra ile ekledim. Rus Salatası-Salam,sucuk,sosis,turşu,mısır, zeytin ve rendelenmiş kaşar ekleyerek tekrar çok az fırınladım.Kaşar rendeleri eridikten sonra ketçap ve mayonez ile süsleyerek hazırladım...



İşte ev yapımı fırında kumpirimiz böyle oldu.
Eğer yapılışını izlemek isterseniz yandaki linkten yotube kanalıma bakabilirsiniz..
Yorumlarınızı eksik etmeyin,
Sevgiyle kalın...

45 yorum

  1. Çok güzel görünüyor elinize sağlık.Ben de denemek isterim mutlaka.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından yapabildiğimizin en sağlıklı hali,, çocuklara şarküteri ürünleri yedirmemeye çalışıyorum ama nadir de olsa evde yapıyorum ki dışarıdakilere çok özenmesinler diye....

      Sil
  2. çok güzel bir tarif elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ben henüz denemedim tembellikten ama yengem yapmıştı çok güzel oluyor👍 Ellerinize sağlık ,olsa da yesek gerçekten bol mayonezli falan 😋 😃

    YanıtlaSil
  4. Kızlar küçükken pazar kahvaltısında yediğimiz bir lezzetti. Ne günlerdi! Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık denerim bunu 😁😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,evde yapılması ile bir nebze daha sağlıklı diyelim....

      Sil
  6. Bende severek yapiyorum :)afiyetle yemistir kuzucuklarin 😄 bide blogunun geni haline bayildim.güle güle kullan 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benimde içime çok sindi....

      Sil
  7. Tasarımı yenilemişsin. Güle güle kullan. Bu acayip nefis bir şey oluyor. Sen daha zengin yapmışsın süper görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,tasarım gerçekten benim de içime çok sindi.....

      Sil
  8. Ooo kumpir, bayilirim. Ellerinize saglik! :)

    YanıtlaSil
  9. Nefis görünüyor. Denemeliyim.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ohh mis gibi olmuş :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ben de böyle yapıyorum, denettiğim herkes artık dışarda yemeyi kesti, canları çekince bana geliyorlar :) daha sağlıklı hem de kolayu :) ellerinize sğalık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle malzemeler çok sağlıklı olmada da benim kontrolümde olduğu için içim rahat ederek yedirdim

      Sil
  12. ne kadar lezzetli bi bloga geldim ben böyle :) oh vallahi hoşbuldum, ellerine saglık !

    YanıtlaSil
  13. Aghghgh ahghhghgg
    Bu nasıl bir şey!!!!! Nefisss gözüküyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. of of saol valla denenir ivit sevilir tabii :)

    YanıtlaSil
  15. Çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  16. Lezzetli görünüyor cidden :))

    YanıtlaSil
  17. Ayyyy inanır mısın geçenlerde benim kız grubu bendeydi ve menümün bir parçası da bu kumpirdi...Ev yapımı öyle de bir lezzetli oluyor ki sorma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gündüz menüleri için de alternatif olur güzel fikir teşekkürler..

      Sil
  18. Bunu kesinlikle yapacağı, ellerine sağlık Fatmacım :)

    YanıtlaSil