BLOĞUMUN YENİ HALİ:))

Eveeeeeeeet,
Sayfamın yeni halini nasıl buldunuz?
İlk olarak bloggerın yönlendirmeleri ile kendimce sayfamı tasarlamıştım,daha sonra blog tasarımı ile ilgili yayınları okuyarak kendimce, elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım ve zar zor bir header yapabilmiştim. Ama bu iş bana gerçekten karışık geldi ve uğraşacak zamanım olmadığı için üzerinde fazla kafa yoramadım..
Yine de sayfamı daha kişisel görmek istiyordum ve içime sinmeyen birşeyler vardı ve bende bu konuda profesyonel destek almanın daha doğru olacağına karar verdim. ve sevgili  http://www.degmesinyagliboya.com un kapısını çaldım,,,
Ne istediğimi ve neyi istemediğimi anlattım sağolsun Sevgi beni benden daha iyi anlayarak, içime çok sinen bir düzenleme yaptı.



kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum,
Vee eğer sizde bloğunuz ile ilgili böyle bir destek almak isterseniz  http://www.degmesinyagliboya.com un kapısını çalabilirsiniz...

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


54 yorum

  1. Gayet hoş olmuş hayırlı olsun😊

    YanıtlaSil
  2. Çok çok hayırlı çok çok uğurlu olsun,yakışır sana yakıştı sana❤
    Severek kullanmanı dilerim bol yorumlu tatlı muhabbetli olsun inşallah blog hayatın💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim,eline emeğine sağlık canım....

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, güle güle kullan. Beyaz olması da aynı şekilde :). Yalnız yazılar çok küçük biraz aralıklı ve büyük olmaya ihtiyacı var zor okunuyor :/.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkürler yazı puntosunu biraz büyüttüm umarım daha iyi olmuştur şimdi...

      Sil
    2. Kesinlikle daha iyi olmuş :).

      Sil
  4. Header'ı gördüğüm an Değmesin Yağlı Boya tarzına benziyor, şık ve renkli demiştim ki o hazırlamış :)
    Ben beyaz ağırlıklı blog tasarımlarını çok beğeniyorum. Güzl günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. Sade ve anlaşılır olmuş, hayırlı olsun =)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelleşmiş bloğun, hayırlı olsun.Değmesin Yağlı Boya'nın da ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sağolsun Değmesin yağlı Boya:))

      Sil
  7. Güzel olmuş ancak bence yazı boyutu bir tık daha büyük olsa daha güzel olur sanki.

    Güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler yorum için yazıyı biraz büyüttüm umarım daha iyi olmuştur...

      Sil
  8. Yaa müthiş ötesi olmuş💓💓 Bak şimdi benim de canım çekti kız😋

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun...Çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın. Gayet güzel olmuş.
    Değmesin Yağlı Boya'nın ellerine sağlık. ..

    YanıtlaSil
  11. İyi bir blogun önce vitrini güzel olmalıdır. Tasarım çok güzel olmuş iyi günlerde ve bol yorumlu yazılarda kullanın inş..

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun,çok güzel olmuş👍 yapanın emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş canım güle güle kullan kim yaptı :D

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullanın. Keyifli olmuş. Değmesin Yağlı Boya blogunun sahibesi Sevgi Hanım yine çok hoş bir header yaratmış. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Bence de sade ve güzel olmuş :)) Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  16. Cok hos, cok guzel olmus. Hayirli olsuun :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş, keyifle yaz:)

    YanıtlaSil
  18. Güzel olmuş, çok beğendim. İçim açıldı :))

    YanıtlaSil
  19. Yaaa yeminleennn bayıldım. Çok cıvıl cıvıl olmuş canım blogun:) Güzel paylaşımlar yaparsın umarım sayfanda . Bol boll okuyuculuu :)

    YanıtlaSil
  20. Şahane olmuş ♥
    Güzel postların olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  21. Ben çok beğendim çok hoş olmuş her şey. Sadece yazı şekli belki uzun yazılarını okumamızı zorlaştırabilir. Ama bir yandan güzel de gözüküyor. Emin olamadım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu yazı şeklini çok seviyorum,onun için tercih ettim,,
      teşekkür ederim...

      Sil
  22. çok güzel olmuş , iyi günler , süper yazılar olsun :)

    YanıtlaSil
  23. Güzel bir insanın eliyle güzelleşmiş.Size de yakışmış.:)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmus güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel olmuş yaaa Güle güle kullanın çok yakışmış renkler birbirine 💕

    YanıtlaSil
  26. Çok beğendim sayfanızın yeni halini.. güle güle kullanın :) <3

    YanıtlaSil
  27. Böyle sık tasarım değiştirmek nasıl oluyor? Ben birkaç gündür yeni tasarımı yüklüyorum diğişik saçma bir şey değişmeyen zıvırtılar çıkıyor karşıma ama bir arkadaşa söyledim o para karşışığında yeni temamı yükleyecek düzenleyecek.Ayrıca çok sinir bozucu hangi temayı değiştirmeye kalktıysam bir şey değişmedi bende

    YanıtlaSil
  28. gerçekten çok güzel bir tasarım olmuş güle güle kullanın :) sevgi abla bu işi biliyor ^.^

    YanıtlaSil