YENİ BİR MİM DAHA (MARKALAR)

Seviyorum bu etkinlikleri ilk gençliğimizde cevapladığımız anketleri anımsatıyor bana..
https://aradasacmalamaklazim.blogspot.com.tr  sayfasının sahibi Sevgili Fulya Erdoğan ,  http://sonbahar-kedisi.blogspot.com.tr sayfasının sahibi sevgili Yasemin Işık ve  http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr sayfasının sahibi Sevilay Efsa Aktaş bu etkinlik için beni mimlemişler, kendilerine beni düşündükleri için çok  teşekkür ediyorum.
 
En sevdiğiniz Markalar mimini başlatan da http://sadevederin.blogspot.com.tr/ sayfasının sahibi Sevgili Deep Tone...
 
Gelelim en sevdiğimiz markalara, Aslında bu mimi cevaplamaya çalışırken herhangi bir markaya ne kadar takıntılıyım onu da gözen geçirme fırsatım oldu bu arada.
 
1. Tabi ki bu ara alışveriş listemizin ilk sırasında yer alan PRİMA ,umuyorum ki temmuz ayı gibi artık vazgeçilmezliğini yitirecek diye düşünüyorum............
 

 
2. Evde çocuk olunca atıştırmalıklardan ne kadar uzak durmaya çalışsak ta almadan da olmuyor .Neredeyse çıktığından beri TORKU markası atıştırmalıklar hep listemizin ilk sırasında
 
 
3. Yine yıllardır değiştirmeden kullandığım bir diğer marka sanırım da kolay kolay değiştirmem
PENTİ, her türlü çoraplarına bayılıyorum artık iç giyim ve pijamada da harika......
 
 
 
Bu etkinliği cevaplarken vazgeçemediğim marka değil de bazı  markalara ait  ürünlerden vazgeçemediğimi keşfettim. Aaaaaaa birde tabi ki marka dersek Orkid var bak onu unutuyordum. Oda vazgeçilmezlerim arasında
Sanırım MİM'i gerçekleştirmiş oldum.
 
Bende 


25 yorum

  1. Prima bu mimin kazanını olacak galiba :). Penti'yi ben de çok seviyorum :). Kışın özellikle çorapları vazgeçilmez :).

    YanıtlaSil
  2. Kaleminize sağlık. Benim çocuğa da hep prima kullandım:) Artık o bir ergen:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      ilk kızımda da kullanmıştım 12 yaşında O'da ergen olma yolunda ilerliyor şimdi de ufaklığım aynı yollardan geçiyor...

      Sil
  3. Bende sizi mimlemiştim ama geç kalmışım :) Çocuğum olmadığı için ilk madde bende birşeyler çağrıştırmasada ikinciye hastayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim hemen bakıyorum ve düzenliyorum....

      Sil
  4. Prima bizim de vazgeçilmezimiz :)
    Davet için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Ahhh o primalı dönemlerimiz çok geride kaldı şükür :)

    YanıtlaSil
  6. severek okudum arkadaşları da takibe alacam umarım onlar da beni alırlar takibe :) bu arada bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanızda paylaşma imkanınız olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  7. ay şu torku gofretler öyle ucuz oluyor ki insan yüzlerce almak istiyor :)

    YanıtlaSil
  8. Hahaa prima da pistiyiz canm :) pentide kesinlikle harika :)

    YanıtlaSil
  9. Neden Torku'yu tercih ettiğinizi öğrenebilirmiyim? Merak ettim sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glikoz şurubu değil gerçek şeker pancarı kullanıldığı için

      Sil
    2. Ben Torku'da çalışıyorum da :)

      Sil
    3. ne güzel, sizin bu konudaki yorumunuz bir çalışan olarak...

      Sil
  10. Çok güzel bir mim olmuş ve mimlenmişim. İnşallah Zaman bulursam yapmaya çalışacam Fatma Hanım.

    YanıtlaSil