ÇİKOLATALI MUHALLEBİ

Yine harika bir puding tarifi ile merhaba diyorum sizlere,
hem de ne puding sadece evdeki çocuklar değil ikram ettiğiniz herkes bayılacak o kadar yani..
İçinde ne un, ne pirinç unu ne de nişasta var.
İşte buyrun Puding tarifine:



Malzemeler:
1  litre süt veya 1 litre su,
1 paket kakaolu pötibör bisküvi,
2 kaşık tereyağı,
1,5 bardak şeker,
1 paket kakao,
1 yumurta,

Yapılışı:
Pudingimizin bitter yoğunluğunda olmasını istiyorsak tarifi su ile ,daha yumuşak sütlü olmasını istiyorsak 1 litre süt ile pudingi yapıyoruz.
1 litre sütün içine 1,5 bardak şekeri ekliyoruz, kaynamaya başlayınca 2 kaşık tereyağı ilave ediyoruz.
Üzerine 1 paket kakaolu pötibör bisküviyi ufalıyoruz. Kaynama ısısı biraz azalınca (15-20 dakika sonra) 1 yumurtayı kırıp, 1 paket kakaoyu üzerine ilave ediyoruz. Mikser  ile en az 5 dakika çırpıyoruz, Karışım biraz sıvı olacaktır, puding kaselerine boşaltıp istediğiniz meyve ile süsleyerek buzdolabında en az 4-5 saat dinlendirdikten sonra servise hazır oluyor.
Buzdolabında 1 gece dinlenirse çok daha kıvamlı ve güzel oluyor.



Pudingimiz afiyet olsun.
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

34 yorum

  1. Çok severim bisküvili kakaolu puding ama şekerli şeyler yemiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  2. Ocaktan aldiktan sonra mi biskuvi, yumurta ve kakao? Farkli bir tarif. Mozaik pastayi cagristirdi bana. Eline saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce bisküvi, 15-20 dakika dinlendikten sonra yumurta ve kakao eklenecek

      Sil
    2. Soyle sorayim ocagi ne zaman kapatiyoruz?:)

      Sil
    3. süte şeker ve tereyağı ekledik süt kaynadı ocağı kapat, bisküvileri kır

      Sil
  3. Öyle güzel gözüküyorlar ki... Bakmakla yetinmeli ama :))))

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık bisküviyle yapılması çok ilginç geldi bana denemek isterim fakat yumurtanın çiğ olması bir etki ediyormu acaba?

    YanıtlaSil
  5. Çok nefis görünüyor 😊

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel bir tarif yaptım harika oldu elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. puding deyince en sevdiğim , tek sevdiğim çikolatalı , bitterine dayanmak mümkün değil. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Blogunuzu takip etmek istedim fakat "izle" butonuna basınca hata veriyor. Az önce bir çok blogu takibe aldım, bir tek sizinkinde hata verdi. Daha sonra tekrar deneyeceğim ama haber vermek istedim.

    YanıtlaSil
  9. Oldu tamam, hallettim:) Takibe aldım:)

    YanıtlaSil
  10. Nefis:) Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. off off off tamda ofiste kızlara tatlı mı yesek derken çıktı karşıma eline sağlık Fatmacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bence de dene gerçekten harika ve bir o kadar da pratik

      Sil
  12. Hafif bir lezzet. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor ♥ Sizi yeni keşfettim bundan sonra takibimdesiniz :)) ♥

    YanıtlaSil
  14. Nefis görünüyor. Gece gece canım istedi.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık Sevgiler :) Severim çikolatayı :)

    YanıtlaSil
  16. enfes gözüküyor eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Harika gözüküyor ama Spor spor dikkat dikkat şekerli yemiyorum bayadır :) Size afiyet bal olsun :))

    YanıtlaSil