DEFNE'YE DIS MACUNU

Selamlar,
Çocuklara bazı alışkanlıkları kazandırmak zaman alabiliyor. Özellikle büyük kızım Zeynep'e yemekten sonra ellerini yıkama, diş fırçalama gibi bazı alışkanlıkları kazandırmak için biraz uğraştığımızı hatırlıyorum.
Ama Defne'de daha biz eğitime başlamadan kendisi ablasını model aldığı için birçok şeyi yapmaya başladı. Özelikle diş fırçalama konusunda ablasını ne zaman dişlerini fırçalarken görse hemen kendi de fırçalamak istiyor. İlk olarak diş fırçası aldım ama yetmedi çünkü ablası fırçanın üzerine bir şey sürüyor inatla bende istiyorum diye tutturunca  Defne'ye diş macunu arayışına girdim.
Ben genellikle bakım için Bursa'da "Suna Dumankaya Sens Of Beauty" güzellik merkezine gidiyorum. Arkadaşıma ait bir salon. Onun tavsiyesi ile bu diş macununu aldım Defne'ye.


 Sitesinde bu ürün ile ilgili olarak yer alan açıklamalar şu şekilde:

Bebekler için özel olarak gelistirilen Friendly Organic® diş macunu diş çürüklerini önlemeye yardımcı olur. İçeriğindeki Organik Aloe Vera diş ve diş etlerinin rahatlamasına yardımcı olur.

*Jel olarak formüle edilmiştir.
*Bitki ve meyvelerden elde edilen ve diş sağlığını destekleyen Ksilitol içerir.
*Dermatolojik olarak hassas ciltler için test edilmiştir.
*Florid içermez.
*SLES, Paraben, yapay aroma ve renklendirici içermez.
*Sahip olduğu sertifikalar
 
Kutusunun açıklama kısmının fotoğrafı da böyle ayrıntılı okumak isteyen olursa:

 
 
 İçerik olarak temiz gibi görünmekte ama çok emin değilim latince  içeriklere tam hakim olamadığım için bir şey diyemiyorum. Biz sadece Defne'yi kandıracak kadar varla yok arası diş fırçasına değdiriyoruz. Ve tükürmesini öğretmeye çalışıyoruz şimdilik ama Allahtan ablamız bu konuda çok güzel model olduğu için kısa sürede alışır diye umuyorum.

 
 
Markanın tüm ürünleri organikmiş eğer ayrıntılı incelemek isterseniz BURADAN bakabilirsiniz.
Bu konuda tüm önerilere açığım önerebileceğiniz başka markalar veya çocuk bakımı ile ilgili ürünler varsa lütfen yorum olarak yazın..
 
Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

29 yorum

  1. Bende bir an önce bu dönemleri atlatıp o dönemlere gecmek istiyorum.Bünyem baya bir yoruldu artk :) aferin ablasınada defneyede 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ama zaman çabuk geçiyor, anlamazsın bile ne çabuk geçtiğine:)))

      Sil
  2. Friendly ürünlerini biz çok seviyoruz, çamaşır deterjanlarını sürekli kullanıyorum, doğal oldukları için yumuşatıcı gerektirmiyorlat. Diş macununun içeriği gayet iyi, güvenle kullanabilirsiniz bence😊 Ben lipbalmlarını, bebek sabunlarını ve arkadaşlarım da biberon temizleyicilerini kullanıyor. Çok memnunuz😊 Küçük yaşta diş fırçalama alışkanlığı edinmesi de çok güzel olmuş, sonradan bazı şeyleri oturtmak zor olabiliyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bebek şampuan ve sabunlarından alacağım bende....

      Sil
  3. Herşey o kadar kanserojen olmaya başladı ki belki de bağışıklık kazanmaları için bu kadar üstüne düşmem herşeyin kim bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar söz konusu olunca istemesende o çarkın içine giriyorsun

      Sil
  4. Aloe Vera varsa bir üründe insanda baştan güven uyandırıyor. Elbette bu bir öny argı; ama o bitki öyle bi,r kanı uyandırmış ki bende izlenim hep bu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloe veradan önce içinde florid olmaması daha uyugun geldi bana

      Sil
  5. Bu ürün kalitesini biliyorum. Çok güvenilir.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ben de ROCS baby kullanıyorum Efe'ye. Ama bulabilirsem Friendly organic alırım. Bitkisel içerikli macunlarda kullanım süresine dikkat etmek lazım. Fazla kimyasal içermedikleri için buzdolabında muhafaza edip en fazla 1-2 ay içinde bitirmek gerekiyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler...

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş Ben de kızıma ROCS kullanıyordum. Artık İpana çocuk kullanıyoruz. O daha güzelmiş tadı öyle diyor bıcırığım :)
    Bu arada takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ROCS'a da bir bakayım bundan sonra...

      Sil
  8. Güzel tavsiye inşallah bende evlenip anne olursam bu diş macundan alacağım :)

    YanıtlaSil
  9. İlk kez görüyorum bu markayı teşekkürler paylaşım için sayende diğer ürünlerini de inceledim. ALoe vera aromasını hiç sevmiyorum ama dikkatlice inceleyip diğer aromalardan mevcutsa onu alabilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayağı çeşidi var internet sitesinden göz atabilirsin....

      Sil
  10. Iste bu süper bir ürün çocuklar için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük olunca içeriklerine dikkat etmek gerekiyor.....

      Sil
  11. ambalajı ne şekermiş yaa :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba; burada kendimi az buçuk otorite gördüm acizane :P diş hekimi olarak kullanımda sakınca yok iyidir diyeilirm :D bebekleriçin üretilen diş macunları çoğunlukla yutulabilir oluyor. Friendly de öyle. Elbette ki tükürmeyi öğrenmesi gerekli ve yutmasa daha iyi ama yutarsa da endişelik bir durum yok :)) büyükler için yalnız bitkisel macunların yeterliliği konusunda ben biraz endişeliyim o yüzden florsuz macun olarak elgydium öneriyorum :) sevgiler..bu arda çekiliş için takip ve paylaşımları unutmayalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir uzman olarak yorumunuz beni çok mutlu etti bize önerdiğiniz markayı duymamıştım ilk fırsatta bakacağım,
      sevgiler...

      Sil
  13. Deep'e katılıyorum ben de ambalajı harikaa.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar için üretilen her şeyin ambalajı çok albenili oluyor gerçekten....

      Sil
  14. Merhaba Fatmacim müsait olunca benimle iletişime geçer misin?
    degmesinyagliboya@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil