KRAL KAYBEDERSE

Psikolojik kitapları seviyorum,
hele psikoterapi seanslarının öyküleştirildiği kitapları daha bir zevkle okuyorum ve elimden bırakamadan kısa sürede bitiriyorum. İşte yine 24 saat dolamadan  bitirdiğim bir kitap "KRAL KAYBEDERSE" Gülseren Budayıcıoğlu'na ait bir kitap. Gülseren Hanım hem bir psikiyatrist hem bir yazar. "Madalyon Psikiyatri Merkezi"nin kurucusu. Daha evvel diğer kitaplarını da okudum. Aynı zevkle ve hızla okuyup bitirdim.

 

KİTABIN KÜNYESİ
ADI: Kral Kaybederse
YAZARI: Gülseren BUDAYICIOĞLU
YAYIMEVİ: Remzi Kitabevi
SAYFA: 384 sayfa
BASIM: 2016

ARKA KAPAK



KİTABIN KONUSU Hikayemiz  kendini hep doruklarda gören, yakışıklı, zengin, kadınları çok seven ve onlara nasıl davranması gerektiğini bilen Kenan Bey, eşi Handan ve 10 yıldır evlilik dışı birliktelik yaşadığı Fadi arasında geçmekte...
Kenan Bey tek kadınla yetinen birisi değildir. Sadece Handan ve Fadi değil gelip geçici sürekli ilişkiler yaşamaktadır.
Bir gün 10 yıldır birliktelik yaşadığı Fadi'nin O'nu terk etmesiyle "ne oldu böyle birden bire" diyerek Kenan Bey'in yeninden şekillenen hayatının öyküsü bu kitap

BENİM YORUMUM
Kitap, Gülseren Hanım'ın hastalarından Kenan Baran'ın hayatı ve seansları üzerine öyküleştirilmiş.
Kitap çok akıcı bir dille yazılmış, sıkılmadan rahatça okuyorsunuz,
psikolojik tahliller bile çok anlaşılır ve sade bir Türkçe ile ifade edilmiş.
Yaşanmış bir olay olması daha merak uyandırıcı.
Geçmiş yaşantılarımızda bilinç dışına ittiğimiz yaşanılmışlıkların geleceğimizi nasıl şekillendirdiğine şahit oluyoruz. Yazarın dediği gibi "Hiç bir şey için geç değil"  sözünün ne kadar doğru olduğunu anlıyoruz.
Bu arada küçük bir dip not kitabı göz yaşları ile bitirdim...



Şimdilik bu kadar olsun,
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


8 yorum

  1. Güzel bir kitaba benziyor. Bence de kesinlikle hiçbir şey için geç değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu tarz kitapları seviyorsan oku derim...

      Sil
  2. Sanırım, bu ilişki en çok kadınları zorluyor. Toplumun "erkek adamsın " sırtını sıvazlaması da onların dher şekilde işini kolaylaştırıyor.

    YanıtlaSil
  3. Kadın olmak zor...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir kitaba benziyor, notumu aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil