ARTISTRY ESSENTİAL eye&lip makeup remover


Son dönemde çok memnun kaldığım bir ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum bu yazımda. Üzerinde  göz ve dudak makyajı temizleyicisi dese de ben sadece göz makyajı temizlemek için kullandım.

"Amway Artıstry Essential Eye& Lip makeup Remower"



Amway markası ilk olarak temizlik ürünleri ile dikkatimizi çeken bir network markası (Network tabiri doğru olur mu bilemedim ama)
Ben özellikle LOC ve ZOOM ürünlerinden çok memnunum ve mümkün olduğu kadar elimin altında sürekli bulundurmaya çalışıyorum. Artıstry Serisi ise danışmanlarının ifade ettiğine göre" Lancome, Estee Lauder gibi markalar denkliğinde Dünya'da ilk beş içinde" Bu konu ile ilgili söyleyebileceğim pek bir şey yok yani danışmanlarının ifadesi.....
 
Ürün için:
Yağsız formül cildin taze ve temiz hissedilmesini sağlar.
Cildi tahriş etmeden veya zorlamadan uzun süre kalıcı, suya dayanıklı ve bulaşmaz,
özellikli formülleri hızla çözer ve temizler
Koku ve renklendirici madde içermez.
Göz bölgesinde olası tahrişi minimize etmek için oftalmologlar tarafından test edilmiştir.
şeklinde açıklama yazısı var sitesinde..



Gelelim benim ürün ile ilgili yorumlarıma:

Ürün şeffaf bir şişede ve yapı olarak da renksiz, renklendirici içermiyor yani,
Kokusuz,
Gramaj olarak 120 ml.
Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketmek gerek
Çift bazlı bir ürün olduğu için çalkalayarak kullanmanız gerekmekte.
Ona rağmen göz çevremde çok yağlı bir his bırakmadı. Ama rahatsız olursanız bir mendil veya yıkama jeli ile bu durum giderilebilir.
 Göz çevremde herhangi bir yanma hissi oluşturmadı.
Benim için en önemli noktalardan birisi temizleme işlemi sırasında kirpik dökülmesi olmuyor
Makyaj temizleme performansı açısından çok memnun kaldım. Suya dayanıklı rimelde bile çok iyi temizleme performansı .....
Bu arada sürekli lens kullandığım için hassasiyet yapmadı .
Yanlış hatırlamıyorsam 42 tl. ye almıştım


Tekrar alır mıyım kesinlikle tercih edeceğim bir göz makyaj temizleyici fakat öncelikle merak ettiğim başka markalara ait göz makyaj temizleyicileri var .Onları da denedikten sonra kısmet tekrar alabilirim....

Bu arada geçen günlerde Amway temsilcisi bir arkadaş bana cilt bakımı yaptı ve ürünleri tanıttı .Bu ürün demosunda kullandığı cilt bakım ürünlerini çok çok beğendim ilk izlenim cildimde çok olumluydu. Alıp kullanmak isterim ama fiyat olarak biraz yüksekler....

Her neyse şimdilik bu kadar olsun ...
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin..... 

10 yorum

  1. Amway'in kozmetik ve bakım ürününü hiç kullanmadım. Ama beğenisi oranı yüksek gördüğüm kadarıyla :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demo uygulamada bana kullanılan cilt ürünlerini çok beğendim kısmet olursa almak isterim,,,

      Sil
  2. Amway harika ama bir miktar pahalıca :)

    YanıtlaSil
  3. bu makaleniz size özel olmuş başarılar dilerim.

    YanıtlaSil