GEÇ KALAN BİR ETKİNLİK & BLOGLAR ARASI RÖPORTAJ

Selamlar,
Benim ameliyatımdan  dolayı biraz geç kalan bir etkinlikle "MERHABA "diyorum sizlere.
Sanıyorum 3-4 hafta önce  Sevgili ANNESİ'nin PRENSESİ  "Bloglar Arası Röportaj" etkinliği düzenlemişti. Bende bu etkinlikte  Little Butterfly  bloğunun sahibi Sevgili Sena ile eşleştim.
Röportajlarımızı ancak düzenleyebildik ikimizde....
Ortak bir karar ile ikimizde aynı soruları cevaplayalım istedik.
İşte buyrun Sevgili sena ile yaptığım röportaj.....


* Kendini tanıtır mısın, bloğunun içeriği hakkında bilgi verir misin?
Ben Little Butterfly Bloğunun sahibi Sena. Ankara'da yaşıyorum ve bir hastanede halkla ilişkiler departmanında çalışıyorum. Bloğum ağırlıklı olarak kozmetik ve bakım üzerine, ancak zaman zaman hayatın içinden konularda da yazıyorum. Bu bir kitap tavsiye oluyor bazen, bazen de bir tiyatro önerisi, yada gidip memnun kaldığım mekanlar oluyor.

* Bloğunu oluşturmaya nasıl karar verdin?
Blog sayfalarını okumayı seviyordum ve neden bende açmayım dedim. Blog sayfalarını keşfettikçe ilk okuduğum zamanlardaki masumiyetin olmadığını gözlemledim bu ne kadar üzücü olsa da yazmayı seviyorum ve devam edeceğim.

* Blog üzerinden yazılar yazmak mı instabloggerlık mı ne düşünüyorsun?
Bu konuda tavrım net, instablogger diye bir kavram yok ve öyle bir durum yok bana göre. Blog yazmak arşiv oluşturmak ve dilediğin zaman o arşive kolay erişim sağlamak Blogger olmayı zevkli hale getiriyor. Blog yazmak için güzel görseller, uzun ve sıkıcı olmayan net anlaşılır cümleler gerekli, o sebeple zaten herkes blogger olamadığı için instabloggerlığı çıkardı. Bir işe emek vermek zor geldiği için insta blogger yalanında dolaşanları gördükçe üzülüyorum sadece. 

* Video izlemek mi blog okumak mı?
Videp izlemeyi çok sevmiyorum genelde okumayı tercih ediyorum. Herkesin binlerce kez izlediği youtube videolarını hiç izlemedim mesela. Bir kaç kez izlemeye çalıştım olmadı bana göre değil.

* Bir ürün alırken bloggerlar fikrini nasıl etkiliyor?
Yorumlarına güvendiğim bloggerların arşivlerini inceliyorum ama şunu da unutmuyorum yorumlarını okuduğum kişiyle beklentim aynı mı, cilt tipim, saç tipim uyuşuyor mu. Bu kriterlerimiz ortaksa bloggerın fikrine güvenip alıyorum.
Sevgili Sena'ya çok çok teşekkür ediyorum ..
Bu etkinlik sayesinde sıkça mesajlaşma fırsatı bulduk birbirimizle ,Kendisi çok kibar ,samimi ve düşünceli bir arkadaşımız,
Belki bir gün bir yerde yollarımız kesişebilir kendisiyle...
Sevgiyle kal Sena.....
Sena'nın son yazısına  BURADAN  ulaşabilirsiniz.....
Sevgiler,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....
 

37 yorum

  1. Ohhh nihayet gözümden kacmadı bu yazı :) sevgili fatma ve sena. Cok cok tesekkür ederim etkinligime katıldıgınız icin.Soruların blog üzerine olması senayı daha iyi tanımamıza sebep oldu 😊 ellerinize saglik keyifle okudum 💙😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir etkinlik oldu sayende 👍🏻👍🏻

      Sil
  2. Başta geçmiş osun, güzel bir röportaj olmuş. Böyle içten yazıları seviyorum. İkinizin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ay ne güzel şeyler söylemiş o zaten eskilerden aramızda ve hepimizin sevdiklerinden, sen de yenilerden ve hepimizin sevdiklerinden :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Güzel bir röportaj olmuş. İnstabloggerlık ile ilgili söylediklerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sena gerçekten çok doğru noktalara parmak basmış tebrik ediyorum güzel bir etkinlik olmuş:))

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun 💐 keyifle okudum 💕

    YanıtlaSil
  7. Özellikle şu instablogger yorumu hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  8. Aa.. Çok geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler🙏🏻Çok şükür geçti👍🏻

      Sil
  9. Senile sohbet çok keyifliydi canım :)
    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun.İnşallah sağlığınız daha iyi olur bundan böyle.
    memnun oldum rüportaj sayesinde tanıdım Sena'aya uğrayacağım.
    ben de unutmuştum,bir ara yapmalıyım ayıp oldu gerçekten,nasıl çıkmışsa aklımdan eşleştiğim Bloğu bile unttum araştırayım en kısa zamanda.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canım benim. Ben de hemen arkadaşa bakıcam. Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş, ayrıca geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, güzel oluyor böyle etkinlikler

      Sil
  13. İlk önce çok geçmiş olsun.
    Sorulara öyle içten cevaplar vermiş ki.
    Bende blog okumayı sevenlerdenim..😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu bende çok mutlu oldum böyle bir etkinlik içinde olmaktan

      Sil
  14. çok güzel etkinlik olmuş ayrıca çokgeçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  15. güzel bir söyleşi olmuş , instablogger kavramını ben de tanımıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, maalesef dilimize yerleşmeye başladı ama bu kavram

      Sil
  16. Sena'yı bende blog sayesinde tanıyorum ama bu etkinlik sayesinde daha yakından tanımış oldum kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle etkinlikler bu anlamda çok yararlı oluyor gerçekten....

      Sil