MART BİTTİ NİSAN GELDİ:))

Sosyal medyayı özellikle instagramı seviyorum,
hemen hemen hergün de olsa sadece kendime ait fotoğraf çekimlerimi paylaşmaya çalışıyorum. (fotoğraf çekme konusunda hiç iddiam yok Allah'tan akıllı telefonlardaki fotoğraf  düzenleme programları bir harika)
Türk kahvesini çok severim, ailece yenilen yemeklere ,kahvaltılara çok önem veririm, mümkün olduğunca düzenli sofralar hazırlamaya çalışırım. İçtiğim kahveleri, hazırladığım sofraları paylaşmak ta hoşuma gidiyor. Gerçi ciddi takipçisi olan dekorasyon ve sunum örneklerini paylaşan kişiler gibi değilim zaten topu topu 2- 3 takımım var onlarla yetiniyorum işin şakası tabi ki çok şükür halimize, ben memnunum halimden...
Ama merak ta etmiyor değilim bu kişiler bu kadar mutfak eşyasını nereye sığdırıyor?????

Bu arada instagramı aktif kullanmamın diğer bir sebebi oradaki takipçilerimi bloğa da yönlendirmek ,çünkü hiç kimse alınmasın instabloggerlık denen şey bana kolaylık gibi geliyor, sadece fotoğraflarla   1- 2 cümle ile ürün hakkında birşeyler paylaşmaya çalışıyorlar, gerçi hakkıyla yapanlarda var onları tenzih ederim, iyi ki Pinterest var oradan fotoğrafları alıp birde paylaşıyorlar. Bazıları alıntı ibaresini kullanıyor bazıları kullanmıyor (misal herkes "make up" mesela)
Blog okumanın zevki çok farklı bir şey çünkü.........


Herneyse çok uzatmayayım instagram sayfamda paylaştığım " Mart Kolajı"nı sizlerle de paylaşmak istedim ve bu şekilde Nisan ayına da "HOŞGELDİN"  diyelim.......

 
"Hoş geldin Nisan" fotoğrafını
http://blogtecrubem.blogspot.com/  un son yazısında bahsettiği www.fotor.com sayfası ile yaptım.
Denemek için sayfayı biraz kurcaladım ilk etapta gözüme çarpan fon bu oldu. Siz kendinize göre daha özgün fotoğraflar tasarlayabilirsiniz....
 

 

15 yorum

  1. Bence hiç de öyle yok mok demee çokda güzel olmus resimler ellerine saglikkk 😃 evet acaba hala 1 nisan şakasi yapanlar varmidir sence ? 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı mesela kızım şaka düşünüyordu kaç gün öncesinden😁😁😁

      Sil
  2. Baharın sonunda gelmesi, havaların ısınması insanın içine mutluluk ve huzur veriyor. Bu arada o kahve takımları bence çok güzel. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 1-2 tanesi arkadaşlarımın bana ikram ettiği benim fotoğrafladığım kareler😊😊

      Sil
  3. Hoş gelmiş.

    İnstagram hesabım yok, uygulamam da yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharı çok özledik artık değil mi❓❓❓

      Sil
  4. baktım şimdi ig. sayfana çok cici çok güzel. maharet çeşit çeşit tabak çanakla paylaşım yapmakta değil zaten :) böylesi daha güzel.ve kesinlikle blog tüm sosyal medya araçlarından en güzeli katılıyorum sana. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bloglar ayrı bir dünya bugün neler öğreneceğim kimlerin tecrübelerini paylaşacağım diye zevkle okuyorum....

      Sil
  5. Nisan da göz açıp kapayana kadar geçecek yine... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelik olarak sağlımız yerinde olsun da eskilerin dediği gibi "zamanın işi ne?"

      Sil
  6. nisaaaan oleey saaaol sana daaa, biz tabii blogçuyuz öncelikleee, blog güzel zaten blogçular daa, bi dee bilgiler için de tenk yuuuu :)

    YanıtlaSil
  7. 🙋🏼🙋🏼🙋🏼🙋🏼

    YanıtlaSil
  8. Size katılıyorum. Bence de blog okumak zevkliymiş:) Bir arkadaşım tavsiye etti açmamı. İlk başta tereddüt ettim ama sonunda ben de açtım. Farklı insanların yazdıklarını okumak keyifli oluyor.

    YanıtlaSil