FLORMAR EASY&GO SPONGE Oje Çıkarıcı

Bakımlı elleri severim ,düzenli manikür yaptırmaya da çalışırım.
Ama devamlı oje ile gezen biri değilim çok severim ojeyi ama her gece çıkarma gibi bir huyum var öyle olunca da bazen temizlemek zor geliyor.
FLORMAR Easy&Go Sponge Oje çıkarıcıyı tamamen tesadüf eseri dün Kağan Parfümeri'den (Bursalı olanlar bilir) aldım. Daha evvel bu şekilde süngerli oje temizleyici kullanmıştım. Fakat bu muadil bir ürün bende tam bir hayal kırıklığı yarattı. İlk kullanım sonrası attım ve bir daha almaya cesaret edemedim. Dün Flormar'ın bu ürününü görünce hadi bir daha dene diyerek aldım. İlk kullanımımı İnstagram sayfamda "Hikayem" bölümünde paylaştım (Video çekimiyle pek aram iyi değil de).
 
Gelelim ürünümüze:
Ürün tasarım olarak pembe-siyah renklere sahip gayet şık bana göre,
Gramaj olarak 75 ml.
Kullanım ömrü açıldıktan sonra 12 ay,
İçinde besleyici özelliği olan orkide çiçeği özü varmış,
Süngeri siyah,
Sünger ortasında parmağınızı yerleştirebileceğiniz  bir delik var.
Keskin bir kokusu var beni rahatsız etmedi ama koku hassasiyeti olanlar için rahatsız edici olabilir.
 
 
Ben ilk denemeyi bilerek siyah oje ile yapmak istedim.
Bulaşma yapacak mı merak ediyordum çünkü



Ojeli tırnağınızı süngerin ortasına yerleştiriyorsunuz 5-10 saniye kadar  parmağınızı sağa sola  döndürerek  veya şişeyi saat yönünde yada saat yönünün tersinde döndürüyorsunuz,

 
  
 
Sonuç mu?
Beklentimin çok üzerinde oldu bana göre

 
 
 
Tırnaklarımın ilk uygulamada temizlenmiş hali...
Ben çok beğendim tırnağımda herhangi bir kuruma yapmadı, yanlara bulaşma olmadı.

 
 
Kesinlikle kullanacağım bir ürün ,hatta elimin altında iki şişe bulundursam daha iyi olur gibi geldi birini koyu renkli ojeleri temizlemek diğerini açık renk ojeleri temizlemek için diye düşündüm.
Ama tabii yanıcı özelliği var, ambalajında oje temizlerken sigara içmeyin gibi bir uyarısı var.
Ondan dolayı temizleme işleminden sonra elleri yıkansa daha iyi olur bence...
 
Birde Flormar Türkiye bu paylaşım için bana msj olarak küçük bir teşekkür emojisi bırakmış,ince bir davranış sanırım hergün binlerce etiketleme yapan oluyordur zaten....
 
Şimdilik benden bu kadar,,
Sevgiyle kalın,,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

10 yorum

  1. Siyah ojeyi başarılı şekilde çıkarmış fotodan gördüğüm kadarıyla... Denemeye değer... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün gibi....

      Sil
  2. gerçekten çok etkili bir ürün ben de alabilirim liktlerden gerçekten sıkıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet beğendim gerçekten kaç kez oje temizleyebileceğimi merak ettim dün üzerine not aldım bakalım ona da dikkat etmek istiyorum.....

      Sil
  3. Ben oje kullanmıyorum ama kızlarım için alabilirim. Kaç kullanımlık olduğu yazıyor mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde öyle bir not yok ama ben onu da kontrol edip ne kadar kullandığımı not edeceğim

      Sil
  4. İnanmıyorum! Bunu hemen alacağım. Kırmızı ojeyi çıkarırken resmen çile çekiyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullanımda memnun kaldım, tavsiye ederim😉😉

      Sil
  5. ay fotoların güzel işteeeee yaaaa daha nolsuun güzel çekiyon kiii :)

    YanıtlaSil
  6. Ehhhh işte diyelim Deep😉😉😉😉

    YanıtlaSil