FLORMAR ADVICE GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ

FLORMAR ADVICE EYE MAKE-UP REMOVER EXPRESS
Hemen hemen her gün hafif te olsa makyaj yapıyorum rimel vazgeçilmezlerimdendir. En dikkat ettiğim nokta ise makyajımı temizleme konusu. Cildim için ayrı, göz makyajım için ayrı ürün kullanıyorum en son da yüz yıkama jeli ile yıkayarak makyaj temizleme ritüelimi tamamlıyorum..
Göz Makyaj temizleyicim bittiğinde,ihtiyacım olduğu için Flormar'a gidince başka bir markaya bakmadan bu ürünü alıp denemek istedim.

 


Ürün çift bazlı bir ürün,suya dayanıklı göz makyajını kolayca temizlemeyi vadediyor. İçeriğinde Panthenol, Salatalık özleri ve Bisabolol varmış. İçeriğindeki bu maddeler cildi yatıştırıyor ve rahatlatıyormuş. Ciltte ferah bir his bırakıyormuş.
Ürün 150 ml.
Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay..
Üzerinde "No oil Residue"  (Yağ kalıntısı  yok  ibaresi var)
 
Benim ürün hakkındaki düşüncelerime gelince;
 
Çift bazlı olduğu için iyice çalkalayarak kullanmak gerekiyor.
Göz kalemlerini gayet  rahat ve güzel temizliyor fakat rimel konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim,az da olsa kalıntı bırakıyor neden mi?
Çünkü yıkama jeli ile yıkadıktan sonra az da olsa kalan rimeller akma yapıyor.
Maalesef hafif yağlı bir his bırakıyor.
Göze kaçınca yanma yapıyor.
Bende kirpik dökülmesi herhangi bir alerjik reaksiyon ,hassasiyet ,tahriş veya irritasyon yapmadı. Sadece makyajı temizledikten sonra göz çevresinde çok hafif bir yanma yapıyor ama ürün üzerinde yazan ferahlık hissinden kasıt bu hafif yanma  mıdır bilemiyorum.
Çok bereketli bir ürün yalnız pamuğa dökülen az miktar gayet yeterli geliyor.
Flormar'dan 14.90 tl.ye almıştım.

Bitince tekrar alır mıyım?
Orta düzeyde bir ürün bana göre alternatif olarak aklımda olur ama önceliği farklı ürünlere de vermek isterim....

21 yorum

  1. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bende merak ediyordum bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bu yanma hissi yapan bir iki ürün ben de kullandım ve gerçekten kötü bir his bilirim. Kullanmamak lazım işte onu tanıtman çok iyi oldu benim için :) şuan öyle yanma hissi yapmayan ben de garnier misel suyun pembesini kullanıyorum memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier kullandım ama göz makyaj temizleyicisi olarak değil cilt için kullanmıştım,elimde var denerim,
      teşekkürler,
      sevgiler

      Sil
  4. ne hoş foto çekmişin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, çok seviyorum fotoğraf olayını ama çok başarılı olduğum söylenmez...

      Sil
  5. Bilgi için tesekkürler güle güle kullanin 😊 rica etsem blogumdaki tek soruluk ankete katilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım ama maskarayı tamamen temizlememesi benim için büyük bir eksi oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani ondan dolayı benim için de orta sınıf bir temizleyici

      Sil
  7. Merhaba blogumdaki yoruma cevap olarak: ya aslında epey fotoğraf koyuyorum yazılara, instagramımda daha çok paylaşıyorum belki oraya da bakabilirsinizz :))

    YanıtlaSil
  8. Garnier makyaj temizleyicilerde gözümü yakıyor benim bioderma güzel (pembe kapaklı) fakat sanki göz çevresinin hafif kurutuyor.Mükkemmel bir temizleyici bende bulamadım henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sonraki yazımda çok beğendiğim bir göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğim,,
      sevgiler..

      Sil
  9. Şu çift bazlı olayını hiç sevemedim.Denediklerim içinde gözümü rahatsız etmeyen tek Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyicisi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine kullanmadım aklımda olsun deneyeceğim teşekkürler

      Sil
  10. Denemediğim bir ürün rastlarsam alırım. Bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Bunu hiç denemedim ben de :)

    YanıtlaSil