BURSA KİTAP FUARI

Her yıl dört gözle beklediğimiz Bursa Kitap Fuarı başlıyor.
 
 
Bursa Kitap Fuarı biz kitap severlere kapılarını bu sene 15. kez açacak.
18-26 Mart 2017 tarihleri arasında Buttim'de TÜYAP Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi bizlerle birlikte olacak.
Bu sene çok sayıda etkinliğe ve imza gününe de ev sahipliği yapacak..
Kitap fuarı boyunca gerçekleşecek imza günlerine BURADAN ulaşabilirsiniz...

Geçen yıl Bursa Kitap Fuarını 3 milyon kişi ziyaret etmiş bakalım bu sene katılım nasıl olacak?
Kitap fuarı 18-26 Mart tarihleri arasında 10:00-19:30 saatleri arasında ancak fuarın son günü yani 26 Mart'ta 10:00-19:00 saatleri arasında ziyarete açık olacaktır..

Gelelim benim düşüncelerime...
16 yıldır Bursa'da yaşıyorum ve açıldığı yıldan beri sadece 2-3 kez o da Zeynep ve Defne'nin ilk bebekliklerine denk geldiği için ziyarete gidememişimdir. Her yıl beklediğim ve takip ettiğim fuarlardan biridir. Sadece diğer illerde durum nasıl bilemiyorum ama önceki yıllarda ciddi indirimlerle çok fazla kitap alabiliyorduk. Ancak son yıllarda kitap fuarının bir espirisi kalmadı çünkü kitapevlerindeki fiyatlarla satılıyor neredeyse kitaplar fuarda. Bakalım bu sene durum ne olacak....
Kendimi toparlayıp gidebilirsem  instagram üzerinden paylaşımlarda da bulunurum sizlerle..

Sevgiyle kalın...... 
 
    



15 yorum

  1. O fuar misler gibi kitap kokar şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi insan kendini kaybediyor öyle yerlerde...

      Sil
  2. Merhabalar! Birpembesever'den Tuğçe ben. Bloguma ziyaretiniz süreciyle bende ziyarette bulundum sizi ve bu yazınızda Bursa'da yaşadığınızı gördüm. Bende yarı bursalı sayılırım da *-* :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Evet haklısınız. Ben de aynı fikirdeyim. Son yıllarda fiyat konusunda çok da fark yok gibi maalesef. Ama bütün yayın evleri ve kitapları bir arada bulabildiğimiz için fuarlar iyi oluyor. Fiyatları da uygun olsa daha iyi olacak tabi:)

    YanıtlaSil
  4. ay hadii o zaman bol indirim olsuun :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar şanslısınız bizim burada (karabük) fuarlar imza günleri olmuyor maalesef bende çok isterdim olmasını 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şanslıyız ama kısmet belki olur oralarda da kitap fuarı:)
      sevgiler...

      Sil
  6. indirimi bol alınan kitabı çok olsun , Bursa'yı sevdim :D

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Kesinlikle katılıyorum bizler öğrenciyken kitap fuarlarından elimiz kolumuz dolu gelirdik. Geçenlerde Antalya ziyaretimde denk geldiğim kitap fuarında fiyatlar çok pahalıydı. Bir kaç çocuk kitabı alıp çıktım. İnternetten almak daha ekonomik geliyor. Fuarın tek farkı kitap kokusu almak ve dokunmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ama bu sene kitap fuarındaki yayınevlerini beğendim çok farklı tarzlarda yayınevleri vardı indirim oranlarında fena sayılmazdı ama internet üzerinden kesinlikle daha uyguna alınıyor kitaplar

      Sil
  8. Fuarın her türlüsünü seviyroum.

    YanıtlaSil