SAFRA KESEM FAZLALIK YAPTI....

İstirahat yatağımda yatarken biraz da sizlerle olduğum operasyonu paylaşmak istiyorum...
Geçen hafta çarşamba günü safra kesesi operasyonu oldum ..
Evet artık safra kesesi operasyonu çok önemli ameliyatlardan değil bende o düşünceyle gittim hastaneye
-"Nasıl olsa 3 tane delikle işi halledecekler ,daha evvel apandist ameliyatı ve bir sezeryan operasyonu geçirmiş insanım çabucak toparlarım"
diye düşündüm. Ama pek düşündüğüm gibi olmadı.
 
Neden mi???
Çünkü benim safra kesesi aşırı iltihaplanmış ve hatta iltihap artık taşları bile çamurlaştırmış.. Safra kesesi iltihaplanınca artık yapışmaya başlamış(doktor tabiriyle)
Bu durum bende sarılık başlangıcı yaptı. Operasyonda iltihabı temizlemek için karın bölgemde biraz uğraşmışlar yani...
 
Yarın bir hafta olacak ameliyat olalı ancak daha yeni yeni rahat hareket edebilir hale geldim. Sarılığı önlemek için hastanede antibiyotik tedavisine başlandı ve şu an devam ediyor ama çok şükür kan değerlerim sarılığın bittiğini söylüyor artık...
 
Bu arada ameliyat öncesi de çok ciddi sancılar çektim taşlardan dolayı aşırı derecede sırt ağrısı yaşadım..
 
Yazımı okuyan arkadaşlar siz siz olun eğer safra kesenizda taş varsa sorun çıkarmasını beklemeden halledin...
Benden küçük bir tavsiye...
 
Ayrıca tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun....
 
 
Okuduğunuz için teşekkürler,
Yorumlarınızı eksik etmeyin ve
Sevgiyle kalın.....


55 yorum

  1. Çok geçmiş olsun. En kısa sürede sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bu tür yazıları okurken bile icimde birseyler eriyor.Cok cok gecmis olsun.İnsanin agrisi nerdeyse canida orda olurmus

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun umarım kısa sürede iyileşirsiniz Aşlah beterinden korusun 😊

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Allah'tan şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmiş olsunnn
    Bir an önce sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, inşallah kısa zamanda toparlayacağım....

      Sil
  7. geçmiş olsun Allah şifanızı versin

    YanıtlaSil
  8. Bazen organlarımız da yılların ardından isyan ediyor. Aslında bedenimizi iyi korumamız lazım gerçekten.
    Büyük geçmiş olsun.
    Sağlıkla güzel günlere...

    YanıtlaSil
  9. Çok çok geçmiş olsun, umarım şimdi daha iyisindir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler artık daha rahat hareket edebiliyorum çok şükür....

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun :) umarım bir an önce toparlanırsınız

    YanıtlaSil
  11. allah acil şialar versin çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun. Böyle zamanlarda insan her şeyin başının sağlık olduğunu anlıyor.

    YanıtlaSil
  13. Çok çok geçmiş olsun arkadaşım. 3 delik mi diyoruz ama ameliyat ameliyatdır...
    Safra kesemi ben de aldırdım ve geçirdiğim en kötü ameliyattı diyebilirim. Kanala taş kaymış, bir sürü komplikasyon oluştu gibi gibi :(
    En kısa zamanda iyileş inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ,evet birde o komplikasyon kısmı gerçekten kötü gelmiş geçmiş senin de çok şükür....

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun ya... :(
    Ben de beklerim bloguma. :) ;)

    YanıtlaSil
  15. Çok çok geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin. :)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun umarım iyisinizdir şuan

    YanıtlaSil
  17. Her ameliyat ciddi bence... Tekrar geçmiş olsun... Acil şifalar...

    YanıtlaSil
  18. Büyük geçmiş olsun. Umarım bir an önce sağlınıza kavuşursunuz...

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun sanaa :) taşlar önemli diyosun pekii :)

    YanıtlaSil
  20. Çok geçmiş olsun canım. Özellikle beyaz tenli bayanlarda bu sorun çok sık görülürmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ilk defa duydum olabilir gerçekten:))

      Sil
  21. Çok çok geçmiş olsun bir an önce sağlığınıza kavuşmanız dileğimle sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz..

    YanıtlaSil
  23. Çok çok geçmiş olsun bizde bu aralar torunumun geçirdiği enfeksiyon ile uğraşıyorduk bu nedenle uğrayamadım en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, size de çok geçmiş olsun...

      Sil
  24. Sanırım sizi en iyi ben anlarım, yani bu operasyonu geçirmiş, öncesinde de dayanılmaz ağrıları, bir hastahanede morfin yapacak kadar ileri giden durumları.. Ben de hiç bir belirti olmamasına rağmen apansız geceyarısı ortaya çıkması ve sonrasında acil alındığım ameliyat sonrası, 3 delikle olayı atlattım. Size de gelmiş geçmiş olsun diyorum Fatma hanım.. Sağlıklı günler diliyorum @>----

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ağrıları gerçekten dayanılmaz oluyor....

      Sil
  25. Canim çok geçmiş olsun.Çoktan uğrayamadım umarım daha da iyileşmişsindir bu arada.

    YanıtlaSil
  26. çok geçmiş olsun benim yengemde geçirdi aynı ameliyattan ama onda sancısızdı taş olduğunu bilmiyordu yani kan tahlilinde ve ultrosonda çıktı şimdi iyi çok şükür.acil şifalar dilerim sana ağır birşey kaldırma fazla yorma kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 3 hafta oldu artık iyiyim gündelik hayata döndüm sayılır sadece uzanırken sıkıntı oluyor onun için yükseğe uzanmamaya çalışıyorum....

      Sil
  27. Çok geçmiş olsun.yormayınız kendinizi.ani hareketlerden kaçınınız tavsiyemdir.en önemlisi de hiçbir zaman ümidinizi azminizi kaybetmeyiniz.Daha nice güzel günlere...

    YanıtlaSil