"SU KANUNU"

Kitap okumayı çok severim ama Defne doğduğundan beri çok düzenli bir okuyucu olamıyorum maalesef, çünkü her şeye yetişmeye çalışmak çok yorucu oluyor kendime ancak gece yatarken biraz zaman ayırabiliyorum veya okulda teneffüs aralarında ya da branş derslerinde kısa fırsatlar yaratmaya çalışıyorum. Ondan dolayı bir kitabı çok kısa zamanda bitiremiyorum.
En son "Su kanunu" diye  bir kitabı bitirdim.
Gelelim kitaba....
 
Kitabın Künyesi
ADI: Su Kanunu
YAZARI: Mustafa Kaya
YAYIMEVİ: Fenomen Yayınları
BASIM: 2016

Arka Kapak:
Bazen hayatınızda inanılmaz güzel şeyler oluyor, bir kaç gün rüya aleminde yaşıyorsunuz ama sonra her şey eski haline mi dönüyor?
Yepyeni bir hayat size yeşil ışık yakıp sonra da dokunduğu gibi teğet geçip gitmedi mi?
"Hayatımın aşkını buldum. Muhteşem bir işe kavuştum. haylimdeki evde mutlu yaşayacağım. Nihayet borçlarımı ödemek için elime süper bir fırsat geçti." derken kısa süre sonra bu rüyalardan maalesef uyandınız değil mi?  Hem de son anda...
Bir şey eksik ama ne diyorsan kendi mucizeni yaşamak için SU kanunlarını öğrenmelisin...

Benim Yorumum:
Okuma  zevki    kültüre beğeniye birçok şeye göre değişir. Okumak  güzeldir. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki manevi konuları seven, öğrenmek ve bu tür konuları araştırmak isteyenler için uygun bir kitap. Bu kitapta Su'yun bilimsel bir yolla araştırılıp anlatıldığı ve içinde dini ,tasavvufi terimlerle ifade edildiği bir kitap. Onun yanında mesela oturarak su içmek ve yemeğe tuz ile başlamak sünnet ama bunları yaparsak ne olur, neden ? Çok güzel bir ifadeyle açıklamış. Kitapta ,diş macunlarının içindeki Florür'ün ne kadar sakıncalı olduğu ,çörek otu, tahin, zeytin, zeytinyağı ve sirke ile ilgili konulara da değiniliyor. Ben zevkle okudum , şu an da yazarın ilk kitabı "Size Bir Sır Vereceğim"i okuyorum. Bu tür kitaplara meraklı olanlar için alternatif olabilir...
Sadece yazarla ilgili bir bilgiye ulaşamadım. O  da bende merak uyandırmadı değil hani......

Kitaptan Alıntılar:
"Hayat dediğin şey sana verilmiş imtihanlarla dolu bir oyundur.
Ne kadar özenirsen o kadar özenilirsin.
Özenilirsen yaşamın mucizelere açılır."

"Uzun ve sağlıklı yaşamak istiyorsanız üzerinde buharı uçuşan hiç bir sıvıyı içmeyin, hiç bir yemeği yemeyin. soğumasını en azından ılımasını bekleyiniz"

"Doğal olmayan bir husus, yaratıcısı tarafından gönderilen kitabı okumadığı halde kendisine Müslüman denmesidir."

"Çörek otu küçük el değirmeninde öğütülmüş olmalı ve yahut sofra hazırlanmadan hemen önce havanda dövülmüş olmalı."

"Ayak tabanları günde beş kez su ile buluşursa gün içerisindeki organlar üzerinde oluşan negatif elektrik yükleri dışarıdaki suyun teması sayesinde pozitife döner."

"Kur'an-ı Kerim'de zeytinden; Enam, Nahl, Nur, Abese, Tin ve Mu'minun Sureleri'nde bahsedilmektedir."

 

Yorumlarınızı eksik etmeyin,
İnstagramdan da takiplerinizi bekliyorum..
Sevgiyle kalın...


34 yorum

  1. Dinimizdeki bikgiler bilimsel açıklamalara dayanarak açıklanmış.Ben severim böyle kitaplarım.Esila olduktan sonra bende okuyamaz oldum :) Cok iyi anlıyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızlar biraz daha büyüyüp kendi ihtiyaçlarını giderir olduklarında inşallah daha çok kendimize fırsat ayırabileceğiz...

      Sil
  2. bu bir roman mı yani anlamadıım ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok Deep roman değil canım,bilgi içerikli...

      Sil
    2. su savaşları gibi mi. türkiye ortadoğu filan :)

      Sil
  3. very nice cover:) it is sound interesting :) follow U on google plus and blogger:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  4. very nice cover:) it seems to be a really interesting book:) follow U on google plus and blogger:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  5. güzel kitaba benziyor, körü körüne inanmak yerine bilimsel açıklamalarını da öğrenmek gerek bence.

    YanıtlaSil
  6. Herşeye yetişmeye çalışmaktan kendimize yetişemez olduk.Halbuki şöyle uzansak,kitabımız,kahvemiz...

    YanıtlaSil
  7. evet herkesin okuma zevki farklı ve özeldir. kitabın adı da ilgi çekiciye benziyor kendiside. alıntıları da sevdim. hoş bir yorum olmuş. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba, kapağını gördüğümde ilk düşündüğüm şeylerden biriydi cümlelerinizden biri , şu ara elimdeki yarım kitaplarımı bitirmek için uğraşıyor , yeni kitap başlamayacağım sözlerimi bozuyorum :D sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ben ancak bir tanesini zor bitirebiliyorum şu aralar ama inşallah daha çok zaman ayırmaya başlayacağım günlerde gelecek....
      sevgiler...

      Sil
  9. Kitap okumayı unutuyorum, ne yazık...

    YanıtlaSil
  10. Kitap paylaşımlarıda merakla okuduklarımdan not ettim.

    YanıtlaSil
  11. AA instagramda varmısın hemen bakacağım hesap adın ne?

    YanıtlaSil
  12. Bende şu sıralar kafkanın kitaplarını okuyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Böyle bilimselliğe dayandırılması da hoşuma gidiyor. Yüreğne sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Duymuştum bu kitabı ama okumak henüz kısmet olmadı. Alıntılar güzelmiş. Elinize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Aa! Tamam, bu benim seveceğim bir kitap ben anladım :)
    JApon bir doktorun da vardı suyun mesajı diye bir kitabı ya, onun tarzında manevi bir kitap bu heralde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "suyun mesajı" bende hemen bu kitaba bakıyorum çok teşekkürler...

      Sil
  16. Güzel bir kitaba benziyor, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba.Kitabı okudum,herkese tavsiye ediyorum.Yazınızda güzel bahsetmişsiniz.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba sizi izlemeye aldım. Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim. Biçaya buyrun

    YanıtlaSil