#MİM #AKLIMDA DELİ SORULAR?

MİM cevaplarını okumayı seviyorum, bir nevi bana eskiyi hatırlatıyor neden mi?
Biz ortaokul lise yıllarındayken anket defterlerimiz vardı birbirimize cevaplatırdık arkadaşlarımızın cevaplarını okumak çok zevkli gelirdi. Bu MİM cevaplarını okurken de onu hissediyorum.
Ama kendim cevaplarken zorlanıyorum bilmem neden ??
Ama davete icabet gerek diyerek    http://lilaninguncesi.blogspot.com.tr/ sayfasının sahibi sevgili Nermin'e daveti için teşekkür edip elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım...
Bu arada Nermin'in MİM'ini okumak için
tıklayabilirsiniz...
(Buraya tıklayın işlini de bir öğrenebilsem güzel olacak upuzun adres sekmesi pek hoş olmadı değil mi)))))
 
İşte sorularımız ve cevapları:::::
 
1-Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?
Eşim duymasın diyeceğim ama okuyacak tabi ki o kadar çok ki ilk sırada AYAKKABI, dayanamıyorum hele topuklu olsun 3 kuruş fazla olsun,
ÇANTA ( ama çanta konusunda diyetteyim artık ihtiyacım olmadığı müddetçe almamaya çalışıyorum)
KOZMETİK : Ben renkli kozmetikten ziyade cilt bakımına daha  bir dayanamıyorum daha fazla tükettiğim için sanırım
RENKLİ DEFTER VE KALEMLER: bayılıyorum yaa çocuk gibi kırtasiyeye girdiğimde bile kendimi o reyonlardan zor alıyorum...
 
 
2-Büyük, kocaman bir acı hissettiniz mi?
Sanırım evet normal doğum acısı . Büyük kızım Zeynep'i normal doğum ile dünyaya getirdim. Küçük kızım Defne ise
maalesef zorunluluktan dolayı sezeryan doğum ile dünyaya geldi. Ama o acının sonunda hissedilen şey kelimelerle anlatılacak gibi değil, yine olsa yine o acıyı çekmeye razıyım yani...
 
3-Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?
Yok öyle bir anım, annemin altın günlerinde sanırım benim hep okulda olduğum günlere geldiği için korkunç anıyı bırakın altın günü hatırlamıyorum. Şu an biz arkadaşlarla altın olmasa da gün yapıyoruz yemek-içmek-sohbet-kahve derken zevkli oluyor yani seviyorum gün muhabbetlerini
 
4-Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?
Yani bu soruya ütopik bir cvp bulamadım ama gördüğüm ve hayal ettiğim  her şeyi resmetmeyi isterdim çünkü hiç resim yeteneğim yok... Yetenek değil ama şöyle bir özelliğim olsun isterdim
"Çok yiyerek zayıf kalsam" zerrin Özer'in dediği gibi fena olmazdı hani 
 
5-'Etraf ne der' diye düşünmeden hareket edebilir misin?
Sanırım hareket edemem diye düşünürüm çünkü öyle durumlar var ki Dünya umurumda değil dersiniz ama bazen de gerçekten dikkatli olmanızı gerektirecek şeylerde olabilir (Allahım ne kadar politik bir cvp oldu))))
 
6-Hangi mevsimi seversin?
Yaz mevsimini seviyorum ben yaz insanıyım sıcak falan hiç fark etmiyor.
 
7-Blog yazmak sana ne kattı?
Bloğumu açalı neredeyse 2 yıl olacak ama düzenli şekilde yazmaya  ve blogları takip etmeye başlayalı 2-2,5 ay kadar oldu yani daha çok yeniyim...Yeni yeni şeyler öğreniyorum , benim sayfam bir nevi günlük misali herşeyi yazdığım bir platform olduğu için kafama göre takılmak iyi  geliyor. Yeni insanlar tanıyorum ki bu sanırım en güzeli
 
8-En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?
Yani böyle sürekli okumak ,izlemek istediğim film veya kitap olmuyor çünkü hep yenileri ekleniyor. Şu an bunu cevaplarken ne yazsam diye düşünüyorum inanın aklıma hiç bir şey gelmiyor. Şu an "İçerde" dizisini zevkle izliyoruz eşimle birlikte, animasyon filmi yok galiba ..
Kitap okumayı gerçekten çok seviyorum ama bu aralar çocuklar-ev -okul derken kitap okumaya az zaman ayırabiliyorum.
 
9-Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?
Kendime göre hayatımla ilgili çok büyük düşlerim yoktu. fakat istediğim hayal ettiğim ne varsa Rabbim çok şükür nasip etti ve ediyor da. Sanırım doğru cevap evet düşlediğim hayatı yaşıyorum
 
10-Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
ayyy evet kızlarımı dinledim yeni doğduklarında daha el kadar bebekken insan biraz paranoyak olabiliyor annelik güdüsüyle..
Hem kokularını koklamak hem nefeslerini dinlemek için gecenin kör yarısı kalkmışlığım çoktur....

26 yorum

  1. Güzel di .Sizi tanıdığıma memnun oldum.
    Ne kadar içten- ve- sıcak cevaplar,
    Hayatla ilgili barışıklığınızın devamını dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum, özellikle " yiyerek zayıf kalsam " kısmı keşke gerçek olsa :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olms elinize saglik :)

    YanıtlaSil
  4. Blog yazmak,hepimize bir şeyler katıyor sanırım.Bambaşka ve yeni bir çevre ediniyoruz :)) Keyifliydi :))

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle ben teşekkür ederim davetimi geri çevirmediğin için ablacım. Annelerin yazdığı yazıları okurken hep duygulanıyorum ben yaa. :( Bir de çok güzel bir şey istemişsin 'gördüğüm her şeyi resmedebilmek' diyerek. Ne kadar güzel olurdu gerçekten öyle bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek farklı bir boyut bence, malesef ben de o boyutta biri değilim ama çok isterdim
      Sevgiler canım😉😉

      Sil
  6. Allah kızlarınıza ve size uzun ömürler versin inşallah doğum denen şey şu hayattaki en acılı ama en güzel şeylerden birisi olsa gerek. Çoğu kadın gibi sizde ayakkabı vr kozmetik cevabı vermişsiniz. Biz bayanlar için bu kaçınılma galiba :) çok güzel bir mim olmuş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim inşallah Allah herkese hayırlı ömürler versin..haklısın bayanların kaçamayacağı şeyler ayakkabı ve kozmetik

    YanıtlaSil
  8. son yazımı gördün müüüü :)

    YanıtlaSil
  9. Keyifli bir mim olmuş, kaleminize sağlık.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Kızım 4 yaşına girecek neredeyse, ben hala gece kalkıp dinlerim, izlerim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli olmuş kii :) Takibe aldım sizi ^_^

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben de artık bu güzel blogun bir takipcisiyim :)

    YanıtlaSil
  13. Sanırım bütün anneler gece çocuklarının nefesini dinliyor. Güzel bir mim olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil