FLORMAR TOUCH BRUSH CONCEALER

Ocak ayında yaptığım alışveriş sırasında Flormar'ın "Future Historical Koleksiyonu"nun bir ürünü olan "Radiant Touch Brush Concealer" almıştım.
Daha evvel yazılarımda da bahsetmiştim sadece kozmetik yorumları yazan bir kişi değilim ama dikkatli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum ve naçizane bu ürünle ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum....
Gerçekten bir kapatıcıya ihtiyacım vardı ve bütçe olarak ta o zaman çok fiyat ayıramayacağım ve bu ürünü de merak ettiğim için Kemeraltı Flormar'dan 14.90 tl. gibi bir fiyata aldım ocak ayında .....
Peki kendi sitesinde  bu kapatıcı ile ilgili ne yazıyor ? Kısaca ona bir göz atalım

 

NEDİR?
Radiant Touch Brush Concealer, aydınlatıcı ve kapatıcı özelliklerini aynı anda taşıyor. Ayrıca ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltan etkisi cilde kusursuz ve canlı bir görünüm kazandırıyor.Tüm cilt tiplerine uygun olarak tasarlanan Flormar kapatıcı, özel basmalı ambalajı sayesinde her zaman doğru miktarda kullanımı sağlar...


BANA GÖRE:
Flormar'a girdiğiniz zaman bu serinin ürünleri Rose-Gold ambalajları ile zaten hemen beni al diye çağrı yapıyor size. "Future Historical Koleksiyonu" ürünleri çok şık ambalaja sahip. Bu Consealer dış görünüş olarak YSL (Yves Saint Laurent) Touch Eclat'a benziyor.
1,8 ml. gramaja sahip.
Kullanım ömrü 12 ay
5 renk seçeneği var.
Benim aldığım 002 Ivory 

Fırçalı uca sahip,arkasında kırmızı bir düğme var. Düğmeye basınca kullanacağız kadar ürün fırçaya ulaşıyor. Fırça yumuşak. Ancak göz altı dışında herhangi bir sivilce üzerine uygulamak isterseniz hijyen açısından üründen bir miktar elinize alıp sivilce üzerine uygulamak daha sağlıklı olacaktır.

Bu arada benim göz altımda çok fazla morluk sorunum yok ama artık ince çizgiler oluşmaya başladı. bana göre bu concealer orta kapatıcılıkta, ince yapılı bir ürün. Uyguladıktan sonra kolay ve eşit bir şekilde dağılıyor ben fırça veya sünger ile uygulamadansa parmak ile uygulanmasını daha çok beğendim.

002 Ivory de somon ton olarak daha baskın ilk uyguladığınızda sanki turuncu çok baskınmış hissi veriyor ama kolay dağıldığı için uyguladıktan sonra doğallaşıyor..

 


 
Benim gözaltımda herhangi bir kuruma yapmadı fakat ortalama 5 saatten sonra çok hafifte olsa bir çizgilenme yaptı. fakat dağılımı kolay olduğu için tazelemekte sorun yaratmıyor. Tazelemek istediğim zaman parmaklarımla tampon yaparak rötüşleyebiliyorum.

Dediğim gibi orta kapatıcılıkta bir ürün bence, bende aydınlatıcı etki pek yapmadı ben gözaltımın aydınlık duruşunu seviyorum ayrıca çok hafif bir aydınlatıcı uyguluyorum çünkü concealerın ki bana yeterli gelmedi tabi bu durum kişiden kişiye değişir.

İkinci dönem okul açıldıktan sonra yani 8 şubattan beri hemen hemen her gün kullanıyorum bu ürünü bakalım ne kadar dayanabilecek. Sanki çok fazla gidecek gibi gelmedi bana...

Bu ürün  yalnız özel gün veya gece makyajlarında nasıl olur bilemiyorum....

Kısacası ben severek kullanıyorum muhtemelen indirimde yakaladığım zaman tekrar alırım çünkü son dönemde Flormar ürünlerini severek kullanıyorum ve fiyat politikası olarak ta beğeniyorum.

Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı eksik etmeyin....




18 yorum

  1. Güle güle iyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ay kapatılcak neyin var ayolcum :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Flomar'ın hızına yetişmek mümkün değil ama favorim kesinlikle bu serisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şık gerçekten bu seri, fondöteni ve rımeli de kullanıyorum ama biraz daha fikir sahibi olayım onları da yazacağım....

      Sil
  4. Ambalaj gerçekten de çok cazibeli...Bir de ikisi bir arada ürün olması da bir artıymış..Fiyat olarak ta gayet ekonomik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle ama aydınlatıcı olarak bana çok uygun gelmedi....

      Sil
  5. Bu kapatıcıdan çok memnunum. Siz de güle güle kullanın. (Bu arada size ne zaman yorum yapmak istesem başka bir site daha açılıyor, bilginiz olsun.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bazı arkadaşlardan da aynı sorun geldi ama bakıyorum bende herhangi bir sorun görünmüyor ne yapabileceğimi bilmiyorum yardımlara açığım .....

      Sil
  6. güzel günlerde kullanınn :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar. Yeni bir forum sitesi açtım. Amaç ; üyelerimizin site ve sosyal medya tanıtımı yapmalarını sağlamak ve sitelerinde yayınladıkları yeni yazıları forumda üyelerimize bildirerek okuyucu kazanmasını sağlamak. Bu gruba sizi de davet ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar ben ysl orjinal bu kapatıcısını kullandım aslında aydınlatmak için burun kaş altı gibi yerlerde kullanıyorlar.Benim mor gözlerime vız gelip tırıs gitti.Ayrıca çok az bereketsiz bir üründü.O nedenle bu ürünü bilmem ama orj beğenmedim bunu da beğeneceğim sanmıyorum.Rengi de çok somon görünüyor açık rengini aydınlatma amaçlı belki kullanmak iyi bir fikir olabilir .Güzel paylaşım:)Bloğumda concealler ilgili yazılar var bakabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yazılarına göz atacağım hemen,
      YSL bakmıştım fiyatından dolayı alıp kullanmadım ama bu fiyat performasına göre iyi sayılır...

      Sil
  9. şu sıralar iyi bir concealer arıyordum. doğal duran, ince yapılı. çizgim pek olmasa da morluk çok. belki çare bundadır. zatn flormardan aldığım ürünlerden memnunum genel olarak. bundan da kalırım diye düşünüyorum. 5 saat dayanıyorsa ondan sonrasında da yenileriz artık napalım. bilgilendirici bir yazı olmuş. dikkaytli bir kullanıcı olduğunuz da düşünülürse boşuna övmüş olamazsınız. en kısa zamnada eedineceğim fiyatı da uygun. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatına göre iyi ,daha fiyatlı ürünlere göre düşük performans sayılabilir ama günlük kullanım için çok iyi

      Sil