İLK ÇEKİLİŞİMİ KAZANDIM:)))

SELAMLAR,,,
Geçen haftalarda instagramda bir çekilişe katılmıştım. Cuma günü bu çekilişin sonucu açıklandı. Hediyeler bana kısmet oldu..
Çekilişi düzenleyen kişi  instagramda +“Ezgiselblog” Ezgi Asa  Bursa'dan bir arkadaş olduğu için cumartesi günü Podyumpark'ta hem buluştuk hem de hediyelerimi elden aldım..
Çok tatlı bir arkadaşla tanışma ve kısa bir süre sohbete etme fırsatım oldu.
Kendisine tekrar teşekkür ediyorum..
Peki ne kazandım?
İşte hediyelerim....



*Makyaj çantası
*Dove seyahat boyu deodorant
*Nivea besleyici Bal maskesi
*Eklips seyahat  yedek şişeleri
*Loreal Mıcellar temizleme Suyu Seyahat Boyu
*Naked Concealer
*Diş Fırçası
*Wet&Wild Mega protein Maskara
*KİKO tekli far
*Saç maskesi

Ezgi'nin şu an çalışmalarını sürdürdüğü  bir youtube kanalı var. Takip etmek isterseniz işte kanalı
https://www.youtube.com/watch?v=gHqTMceFNXQ

İnstagramdan da takip etmek isterseniz @ezgiselblog

İlk çekiliş heyacanımı sizlerle paylaşmak istedim.
sevgiyle kalın.....


15 yorum

  1. Hediyelerinize bayıldım.Görünce aklıma kızım geldi, bayılır kozmetik ve bakım ürünlerine..Hemen sizi ve Ezgiselblog'ı Instagram' dan takibe aldım.Güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim.. :) Buluşup, tanışmanız daha anlamlı olmuştur..

    YanıtlaSil
  3. Bu hafta şans kapinizi calmis bakin ikinci hediyede tigris hanimdan geliyor 😃 güle güle kullanınnn 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu yaaa, çok mutlu oldum teşekkür ederim..

      Sil
  4. güle güle kullan :) instagram da çekiliş başlattım ben de

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun güle güle kullan:)) Takipteyim, bana da beklerim ♥

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan canım şansın bol olsun bu senede ❤💕

    YanıtlaSil