GERÇEK SANATÇILAR

SALI benim için okulda nöbet günü,ve üstüne birde grip olunca bugün bana çok uzun geldi.
Eve gelip kahvemi yudumlarken de bir şeyler yazmak istedim.
Günün okul kısmı bitip eve gelip, kalan zamanı programladım ve akşama da biraz tv zamanı kaldı. Ne izlesen diye düşününce Kanal 'de "Hayat Şarkısı" olduğunu hatırladım. Düzenli dizi izleyen veya takip eden biri değilim ama evde tv açıksa zaten haftalık fragmanlardan birçok dizi hakkında fikir sahibi oluyorsunuz. Ama benim sadece oyuncusu için izlemeye çalıştığım üç dizi var. Bu üç dizide de gerçek sanatçılar oynuyor ve izlerken onların oyunlarına kendinizi kaptırıyorsunuz.

*Pazartesi Akşamı Show tv'de yayımlanan  "İçerde" Tabi ki Çetin TEKİNDOR
 
*Salı akşamları Kanal D'de yayımlanan "Hayat Şarkısı" adlı dizide Ahmet Mümtaz TAYLAN,
 
*Çarşamba akşamları Fox Tv'de yayımlanan "No 309" da Sumru YAVRUCUK
 
 
Bu üç dizide bu oyunculara bayılıyorum, işte gerçek sanatçılar bana göre rollerinin hakkını tam veren insanlar.. Kıymetini bilmek gerek bu sanatçıların ama maalesef yaşarken pek kıymet bildiğimiz söylenemez....
Sizlerinde böyle sanatçısı için izlediğiniz diziler var mı??
Yorumsuz bırakmayın...
Sevgiyle kalın.... 

2 yorum

  1. Çetin Tekindor Harika bizde içerdeyi zevkle izliyoruz:)

    YanıtlaSil