İNTERNETTE YILBAŞI HEDİYELİKLERİ

GÜNAYDIN,
 İki çocuk biri bebek ve çalışan bir bayan olunca gezmeye çok fazla vakit bulamıyorsunuz.
Bazı ihtiyaçları mecburen internet üzerinden gidermeniz gerekebiliyor.
Yılbaşı hediyelikleri için internette gezinirken gözüme çarpan alternatifleri buradan sizinle de paylaşmak istedim. Belki benim gibi olup dışarıda çok uzun gezip alışveriş yapma fırsatı olmayanlara fikir olur diye düşündüm.

ALTERNATİF 1:
İlk olarak www.dekorazon.com da ekonomik olarak gözüme çarpan alternatif 8.90 tl.lik kırlentler.
Evini bildiğimiz bir arkadaşımıza güzel bir sürpriz olabilir. Hem de gayet ekonomik

ALTERNATİF 2:
 Yine aynı internet sitesinde gördüğüm zeytinlik ve çerezliklerde  hoşuma gitti. Güzel sunumlu sofralar hazırlamak için iyi birer hediye olur diye düşündüm...


ALTERNATİF 3:

  İnstagram ve internet üzerinden takip ettiğim bir diğer site www.luzzaccessories.com  
Bana göre burada da farklı hediye alternatifleri var. İşte sizin için yaptığım küçük bir hediyelik kolajı
 
 
 

ALTERNATİF 4:

Ayrıca birde incelemekten çok zevk aldığım bir diğer site www.ibeking.com bayılıyorum buradaki ürünlere. Sizlerede buradan birkaç hediyelik alternatifi eklemek istiyorum...
 
 
 
 
Benim gibi renkli kalemler, defterler ,etiketleri seven biri için ibeking.com 'da muhteşem seçenekler var..
Bugün malum 21 aralık en uzun gece . Bugüne özel www.keramika.com da indirim var ve tüm siparişlerde ücretsiz kargo ilgilenenlere duyurulur...

 
Şimdilik benim gözüme çarpanlar...
Bir sonraki yazımda erkekler için  hediye alternatiflerine göz atacağım sizinle paylaşacağım...
Bu arada hediyelerde  mümkün olduğunca ekonomik fiyatlı olanları tercih etmeye çalıştım. Malum yılbaşında masraf biraz fazla oluyor.
Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı bekliyorum...

10 yorum

  1. Merhabalar çok güzel hediye önerileri:)Bende sizi takibe aldım:)
    www.stilklavuzum.com

    YanıtlaSil
  2. Ibeking urunleri benim de ilgimi cekiyor hep. Cok guzeller. Bir de halihazirda sizin takipcinizim aklinizda bulunsun. 😊😉

    YanıtlaSil
  3. Harika alternatfler, ben de yetiştiremezsem bu kanallardan devam edebilirim :)
    Teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  4. www.ibeking.com bu siteyi ilk defa gördüm ve baktığımda çok güzel ürünler vardı :)) Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden güzel bir yıl dilerim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel şeyler var,takip etmenizi öneririm...
      sevgiler...

      Sil
  5. İbeking.com'u bende çok beğeniyorum:) insanın neredeyse herşeyi alası geliyor :)

    YanıtlaSil