BİTENLER (Aralık)

Selamlar ,
Artık biraz daha blog dünyasında zaman geçirmek istediğimi yazmıştım. Ondan dolayı bende bir bitenler yazısı eklemek istedim bloğuma. Özellikle cilt bakımı ve makyaj ile ilgili bloglara sahip kişiler arasında son derece yaygın  "BİTENLER" ....
Ben bu sayede birçok kişinin tecrübe ve deneyimlerine göre ürünler hakkında fikir elde edip, yeni ürünlerin varlığından haberdar oluyorum.
Bu arada makyaj ve kozmetik blogarı olmadığımı hatırlatmak isterim, uzman değilim ama bu konulara meraklı ve öğrenmeye açık biriyim..Naçizane bende kullandığım memnun kaldığım veya kalmadığım ürünleri bittikçe (her ay yazabileceğim bir kategori olmaz sanırım) takip edenlerle paylaşmak isterim. Kullandığım ürünlerde tamamen kendi ihtiyaçlarım ve ekonomik durumum doğrultusunda edindiğim ürünler...Sizin de bu konuda fikirlerinizi ve yorumlarınızı öğrenmek beni memnun eder.
GELELİM BİTENLERE:
 
 
 
ORİFLAME DİSCOVER DUŞ JEJİ & PALMOLİVE BODY BUTTER:
 
Oriflame duş jeli  tesadüfen edindiğim bir duş jeli, Palmolive ise kızım kokusunu çok sevdiği için özellikle her alışverişte farklı bir türünü alıyor ve ortak kullanıyoruz. Duş jelleri konusunda çok yazabileceğim bir şey yok. Çünkü genel olarak sabun kullanmayı daha çok seviyorum ,duş jelinin vücutta bıraktığı arınmama hissini çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama sanırım artık duş jeli kullanmak alışkanlık haline geldi. Yine de evimizde eksik olmayan ürünlerden...
 
FLORMAR LİPBALM:
EOS Lipbalm'a muadil olarak yanılmıyorsam üretildi. Kış aylarında muhakkak elimin altında lipbalm yani dudak koruyucu olur. Son dönemde Flormar markasının ürünlerini çok beğenmeme rağmen bu Lipbalm'ı pek beğenemedim. Çünkü dudağımda yapış yapış bir his bıraktı ve kullandıkça dudağa uygulaması zor oluyor. Normal bir ruj formunda olmadığından . Onun için sanırım bir daha bu ürünü kullanmam.
 
 

 PUR BLANCA DEODORANT:
Avon  network markasının bir ürünü bu deodorant, Avon bünyesindeki parfüm ve deodorantları seviyorum hem fiyat olarak makul geliyor hem de geniş bir koku yelpazesi var .Normalde deodorant çok kullanmam ama sporda artık ihtiyaç hissettiğim için indirimde diye almıştım. Yanılmıyorsam içinde beyaz frezya, ylang ylang ve beyaz çiçekler var. Daha soft ve bahar-yaza uygun bir koku. Tekrar alırım ama dediğim gibi bahar aylarında veya yazın tercih ederim...
 
 


 SUNA DUMANKAYA ANTİ AGE GECE KREMİ:
Suna Dumankaya markasının şimdiye kadar kullandığım tüm ürünlerinden çok memnunum. Bu gece kremini de ilk defa kullandım ve bitti. İlk fırsatta de yenisini alacağım. Sabah kalktığımda cildimdeki nemlenmiş hissi harika hissettiriyor. ve yumuşak bir cilt ile uyanıyorsunuz...Yerli bir marka olduğu için de Suna Dumankaya markası ürünlerini kullanmaya gayret ediyorum....
  
 

SUNA DUMANKAYA KAŞ KİRPİK KREMİ:
Bu ürünü aldım. Fakat düzenli kullanmadığım için etkisi hakkında bir şey diyemeyeceğim. Bitirdim ama uzun bir zaman aldı açıkçası gece kremi+ göz kremi ve birde bu kremi kullanmak zor geldi onun için etkisini ben görmedim istikrarlı bir şekilde kullanmadığım için..
Kaş ve kirpik kremi yumuşatıcı ve besleyici formülü ile kaş ve kirpiği besleyerek dökülmesini önlemeyi ve düzenli kullanımda kaş ve kirpiklerde gözle görülür düzelme sağlamayı vadediyor. 
İçeriğindeki Etken Madde ve Özellikleri:
*Badem Yağı: Kıl köklerinin yağlanması be beslenmesinde kullanılır.
*E Vitamini: Cildi besler ve güçlendirir.
*Peptitler: Hücreler arası iletici görevi gören peptitler cildin beslenmesine yardımcı olur.
Almak ve kullanmak isteyenler için Suna Hanım'ın internet sitesinden alıntıdır. Fiyatı da 45 TL.

MAYBELİNNE PUSH UP DRAMA RIMEL:
İlk çıktığında hemen reklamlarından etkilenip almıştım. Ama  çok beğenerek kullandığımı söyleyemeyeceğim. Çünkü kirpiklerimde çok fazla topak topak kalıyor sanki ağırlık yapıyor kirpiklerime Ve ayrıca temizlerken de zorlandım. Onun için Maybelinne'in nu rimelini tekrar alacağımı zannetmiyorum..
 
 
LOREAL SKİN PERFECTİON 5'İ BİRARADA BB KREM:
Bu BB kremi çok severek kullandım ve bitirdim. Cildime çok uydu ve herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı.  Ciltte tam bir dağılıyor ve tamamen renk eşitliği sağlıyor. Çok memnun kaldım tekrar almayı düşünebileceğim bir ürün. Bu arada fiyat olarak ta  performansına göre çok uygun...Sadece tüpteki ürünlerin dibinde muhakkak bir kaç kullanımlık ürün kalıyor onun için bende bitince kesip dibinde kalan kısmı kullandım. Tüpteki kremleri onun için çok sevmiyorum aslında... 

 
AVON ARGAN YAĞLI SAÇ SERUMU:
Bu serumu hem ben hem kızım kullanıyoruz. Kızımın saçları çok ince telli ve çabuk karışıyor. Banyodan sonra nemliyken biraz serumdan sürünce hem saçları kolay taranıyor hem de çabuk karışmıyor. Benim de saçlarım çok düz. Bu serumu kullanınca hem daha kolay şekil alıyor ve daha güzel fön tutuyor. Onun için her an elimizin altında olsun istiyoruz. Tekrar tekrar alacağım bir ürün..




 
 

SUNA DUMANKAYA TERRACOTTA ALLIK:
Yine çok memnun kaldığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Yüzde çok doğal duruyor .Bu bitirdiğim ikinci kutu fakat bu iki tonluydu. Koyu olan renk biraz bende fazla koyu olduğu için açık kısmı bitirdim. Gölgeleme yapmak için kullanılabilir belki ama makyajda o kadar iyi olmadığım için o kısmı kullanmadım. Yeni alırken bir önce kullandığımı tekrar alacağım.. İçinde E vitamini ve jojoba yağı var.Yani tamamen doğal .. 
 

Yorumlarınızı bekliyorum..
sevgiyle kalın....
 

 

Hiç yorum yok

Yorum Gönder