ÇOK HEYECANLIYIM İLK DEFA MİMLENDİM:))

Haftanın tam ortasından selam,
          Çarşamba günlerini seviyorum çünkü haftayı tamamlamak için yokuş aşağıya geçiliyor. Sanki hafta sonu daha bir çabuk geliyor gibi hissettiriyor bana...
          Şu an blog dünyasındaki ilk mimleşmeye  http://oytunlahayat.blogspot.com.tr tarafından davet edildim. Ve kendisine, acemi bir blog sayfası sahibini düşündüğü için teşekkür ediyorum... Bakalım sorularımız neymiş??

Soru 1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Eveeet aslında zor bir soru insanın kendi eksikliklerini görmesi biraz zor oluyor ama 2017'de kafa olarak daha rahat biri olmayı istiyorum (mesela evde yemek yok benim için sorun, ütüler yapılacak benim için sorun, eyvah Defne'nin yoğurdu mayalanacak benim için sorun vb. vb. vb.) böyle ufak tefek şeyleri sorun etmemeyi öğrenmeyi istiyorum..
Ayrıca bir de gerekli gereksiz herşeyi hafızaya alma huyumuda değiştirmek isterim. İyi şeyleri unutmamak güzel ama kötü şeyleri unutmamak hiç mi hiç iyi değil yani...

Soru 2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabiki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeği dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Biz yeni yetişirken anket defterlerimiz olurdu arkadaşlarımıza cevaplatırdık. Cevaplamakta en zorlandığım sorulardandı. Malum insanız isteklerin sonu yok. ama yaş biraz ilerleyip anne baba olunca her şey farklılaşıyor tabii.
Önce tabi ki sağlık istiyorum kendime, çocuklarıma eşime ve sağlığa ihtiyacı olan herkese...
Ardından çocuklarımın eğitim hayatını garantiye alacak kadar bir para hiç fena olmazdı hani (biraz uç eğitim hayatı hayal ettim de:)))) 
Ardından tüm ülkem için barış huzur ve mutluluk  maalesef artık her şeyi siyah görür olduk çünkü milletçe çok ihtiyacımızın olduğunu düşünüyorum....


Soru 3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin... için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)
Aslında hiç düşünmedim neler yapabilirim yeni yılda diye çocuklarımın eşimin ve benim sağlığımız yerinde olsun da iş de olur, para da kazanılır gerisi teferruat yaniii

Soru 4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir.
Önce  ücretsiz izin alırdım ki Defne'yi okul çağına kadar ben yetiştirebileyim, yaş itibari ile enerjimin en verimli olduğu dönemlerde çocuklarımla rahatla ilgilenebileyim, gezebileyim tozabileyim
(büyük ikramiye çıktığı için gezme tozma işi zaten kolay olurdu sanırım:)))) birde gerçekten şöyle bir hayalim var elimde nakit bir miktar para ile şu an önünden bile geçmediğim markaların dükkanlarında para saçmak çünkü malum normalde bize pek bakmıyorlar oralarda müşteri olarak, hoş değil ama gerçek....

Soru 5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.
komik ama maalesef küçük çocuklu bir ev olduğu evde dünya kadar yarım işim var sağlık ve sıhhatim yerinde olsun onları tamamlayayım isterim:)))) çalışan bir bayan olarak el işleri yaparak biraz da olsa dejarj oluyor ve bu süreçte kendimle baş başa kalabiliyorum .Bundan dolayı dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum mesela yakın zaman hayali olarak......


          Benim cevaplarım bu kadar ,sanırım bu mimlenme olayının sonucu benimde başkalarını mimlemem..
yeni bir blog sahibi olarak daha çok takipçim yok ama işte benim de MİMLEDİKLERİM.....

http://www.gulsahonen.com/
http://beautybeybi.blogspot.com.tr
http://www.pembedunyamm.com/
http://kahveyanimakyaj.blogspot.com.tr/
http://hobikutum.blogspot.com.tr/

          Sanırım bu kadar yeterli
sevgiyle kalın ve yorumsuz bırakmayın....

Hiç yorum yok

Yorum Gönder