Evlilik Programlarına İNAT....

          Soğuk bir Bursa gününden herkese selam,,
Bugün sizinle neler paylaşsam diye düşünürken şu her kanalda ayrı ayrı olan evlilik programları geldi aklıma.İnatla hala yoğun bir seyirci kitlesine sahip bu programlar. Ve bu programlarla uyutulmaya çalışıldığımızı düşünenlerdenim.
          Peki diyeceksiniz ki bu konu nereden aklına geldi. Maalesef ki bu ara Esra Erol'un programına ara sıra bakıyorum. Neden mi??
          Çünkü şahsen tanıdığım bir kişi neredeyse 1-1,5 aydır o programda....Bu kadar mı yalan dolan olur. Nasıl bir kurgulama bu senaryo işini kanal kendi mi ayarlıyor yoksa katılan kişi şahsen kendi mi hakkında bir senaryo yazıyor bilmiyorum ama bildiğiniz Meksika dizisi ayarında yaniiii..Oraya katılanların oyuncu castlarından geldiği artık biliniyor zaten  kimileri sanırım kanaldan  maaş alıyor, yorum yapanlardan da maaş alanlar var bence . Oturan kızların ve erkeklerin bazıları oyuncu yada kendini oyunca sananlardan, meşhur olma sevdası ile ekrana çıkayım da nasıl olursa olsun diyenlerden.. Dolayısıyla meşhur olma sevdası  ve para için gelenler çok. Bundan dolayı hangileri gerçek hangisi kurgu bilinmiyor.....
          Ben 14:30 'da okuldan çıkıyorum, 15:00 gibi evde oluyorum biraz dinlenme, ev toplama ve ufaklıkla ilgilenme derken  ortalama 16:30-17:00 gibi mutfağa giriyorum. Mutfakta çalışırken de tv açık olsun isteyenlerdenim. Fakat o saatte her kanalda evlilik ve muadili tarzda programlar. Bende sırf bir şeyler izlemek adına çok komik bulmama rağmen TRT1'de yayımlanan bir diziye takıldım. Dizinin ismi "Adını sen koy" sanırım bir Hint dizisinden uyarlama. Her gün hem izlerken kendime kızıp gülmeme rağmen ertesi gün ne olacak diye merak etmekten de kendimi alamıyorum. Merak edenler olursa her gün TRT1'de saat 17:00'de başlıyor..

           İşte benim çok çok dramatik dizim ve oyuncuları....
            Sizin de böyle kendinize kızdığınız veya saçma olduğunu bildiğiniz halde kendinizi izlemekten  alıkoyamadığınız diziler var mı?
          Sevgiyle kalın...
          Yorumlarınızı eksik etmeyin:))

2 yorum