Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/Yazı 2

Herkese merhabalar,
Meydan okumanın ikinci gününde yine geç kaldım ama günün bitmesine saatler kala yetiştireceğim...
Gelelim 2. günün sorusuna

2-Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi?Orayı özel kılan ne?
Açıkçası bu sorunun cevabını nasıl versem bilmedim.Şu sıralar dediği için, bu süreçte günümün büyük kısmı işlenerek geçiyor.
Çünkü çoooook uzun zamandır yapamadığım dolap ve çekmece içlerine girdim ama bayağı ince işe girdim. Her şeyi döküp,söküp, boşaltıp, yıkayıp siliyorum..Örneğin yatak odasını 4 günde bitirebildim....
Ama şöyle bir cevap vermek daha doğru olur diye düşünüyorum benim açımdan.
Mutfağı seviyorum.İnsanları doyurmayı,güzel sofralar kurmayı seviyorum.Onun için mutfak benim için özel.
işte benim mutfağım....

Onun dışında da salonda hep aynı köşeye otururum mesela sağ başımda sehpada kitabım,el kremim, çay veya kahvem olur 
Kızlar oturuyor bile olsa ben gelince kalkarlar.Böyle yazısız bir kural oldu oturduğum köşe
Burası da benim köşem...

Çok uzatmadan bugünü tamamlamanın gururu ile herkese iyi geceler diliyorum...

Sevgiyle Kalın,
Evde kalın
Yorumlarınızı eksik etmeyin..

15 yorum

  1. İşlerinizde kolaylıklar diliyorum. Temizlik sonrası dinlenecek mis gibi bir köşeniz de varmış, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 günde yatak odasını bitirince gözüm korkmadı değil evin tamamından:)))))

      Sil
  2. Merhaba. Elleriniz dert görmesin.
    Bende hafta başında bitirdim. Eşim 15 gündür evi temizliyoruz yeter dedi :))
    Ama dediğiniz gibi dip, köşe yaptım/k
    Yemek yemeği sevmeme rağmen yemek yapmakla aram hiç hoş değil. Bazen çok daralıyrum. Sonra bu huyuma üzülüyorum.
    Böyle işte. 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapmayı çok seviyorum ama yapınca çok fazla yiyemeyenlerdenim,yedirmeyi daha çok seviyorum....

      Sil
  3. Evde en sevdigim köşem akşam yorgun gelince minik kızımın ifadesi ile sihirli koltuk( o koltuga geçen biraz uyuklar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle var sihirli koltuklarımız....

      Sil
  4. ne güzel bir köşe 😊 bende seviyorum mutfakta birşeyler yapmayı 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama keşke fotoğraftaki gibi hep derli toplu kalsa....

      Sil
  5. Koltuğunuza bakınca misafirliğe gelmiş gibi hissettim :) Biz genelde oturma odasında oturduğumuz için salon gördüğüm an kendimi misafir gibi hissediyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde oturma odası yok,biz de gelen misafirimiz de hep salondayız...Eskiden vardı ama kızlar büyüünce onlara çalışma odası oldu:)))

      Sil
  6. Hahahaaa :)) İyice tescillemişsin yerini sen :) Sana diyorum ama bizim evde de benim yerlerim bellidir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta öyle bir boyuttayız ki çok sık gittiğimiz eş dost evinde bile aynı yerlere oturuyoruz:))))

      Sil
  7. mutfağın kullanışlı imiş, iyi günlerde sağlıkla mutlulukla otur.

    YanıtlaSil
  8. Mutfağına ve oturma köşene bayıldım, çok şirin. *-* Ben de mutfakta zaman geçirmeyi severim. ^-^

    YanıtlaSil
  9. Mutfakta en sevdiğim, pencere önü lavabo :)

    YanıtlaSil