Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 6


Ev ile boğuşurken yine kendimi kaybettim ve meydan okumada geri kaldım..
Çok uzatmadan 6 günün sorusuna geçiyorum..

6-Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin,gördün ya da dinledin?
İster listele ister tek tek anlat.

Evet sanırım hayatımda üst üste en çok film izlediğim dönemdeyim.
Tek sıkıntım kitap okuyamamak, Bu hafta ailecek her akşam 20:30-21:30 arasını kitap okuma saati yaptık.Ben, eşim ve Zeynep kitap okurken Defne'de okuldaki öğretmeninin seslendirdiği hikayeleri dinleyecek.Ne kadar süre bu planı devam ettireceğiz bakalım..

Kitap olarak Deniz ERTEM "Kıyam-Et" kitabını okuyorum.


Karantina başladığından bu yana izlediklerim şöyle.
Atiye (sezon)
La Casa De Papel ( 4. sezon)
Hedefim Sensin
Bir Aşk İki Hayat
Cici Babam
Ahlat Ağacı
Çocuklar Sana Emanet
Maleficent
Bizi Hatırla
Fırıncının Karısı
Rüzgar
İkinci Şans
Özgürlüğün 50 tonu
Game of Thrones (5. sezondayız) (4 sezon bu süre içinde bitti)

Genelde türk filmleri izledik çünkü akşam kızlarla beraber izlediğimiz için onların da izleyebileceği filmler olsun diye tercihimiz hep o yönde oldu.

Ama bu seyrettiklerim içinde en beğendiklerim.

"Bizi Hatırla" 

VE
"Bir Aşk İki Hayat" 
En beğendiğim iki film bu ikisi oldu.


Bir iki tane de ütü yaparken izlediğim Netflix filmi vardı ama isimlerini unuttum..

Şİmdi diğer günleri tamamlamak üzere sizlere hoşçakal diyorum...

Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin

2 yorum

  1. aralarında izlediğim filmler var güzeldi 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Bizi Hatırla filmini merak ettim. Şu sıralar ben de kitaplardan uzakta bir hayat yaşıyorum. İnşallah geri döneceğim ama. :)

    YanıtlaSil