KORENDY'den Gelen kargo

Bloğumda ve instagramda da her tür konuda paylaşımlar yapmaya çalışıyorum.
Son dönemde bazı firmalar ile tanıtım ve PR çalışmaları da yapmaya çalışıyoruz küçük küçük....
Kısa bir süre önce @Koreny.tr ile instagram üzerinde bir çekiliş yapmıştık.
Çekilişi tamamladıktan sonra hediye ürünün aynısından ve denemem için başka ürünlerden testır göndermişler.

İlk defa Kore ürünlerini deneyeceğim için heyecanlıyım. Son dönemde özellikle cilt bakım ürünleri konusunda detoks yapıyordum. Çünkü elimdeki ürünler birikmişti. Açıkçası cildime uymadıysa veya alerjik bir reaksiyon oluşturduysa o ürünü bırakıyorum ama onun dışında elimde olan bir ürünü bitirme gibi bir takıntım var. Hele ki beğendiğim bir ürünün kullanım süresi geçmiş ve ben kullanamamışsam bu beni daha çok üzüyor...

Ondan dolayı gelen bu ürünleri daha deneyimleyemedim.Bu zorunlu ara verme döneminde tüm bunlara ağırlık vererek gelen ürünleri deneyip yorumlarımı ilk fırsatta sizler ile paylaşacağım...

Gelen ürünlerden bahsedecek olursam;

Shangpree Marıne Jewel Capsule
Kırışılık karşıtı deniz ampulü olarak geçiyor. 

4 farklı çeşitte göz altı maskesi;



Gold Black Pearl Eye Mask
Siyah İnci Göz maskesi

Gold Hydrogel Eye Mask
Altın Göz maskesi

Marıne Energy Eye Mask
Canlandırıcı Göz Maskesi


Gınseng Berry Eye Mask

Koreny bünyesindeki "Klairs" markasına ait BB krem,
Nemlendirici krem ve serum testırı


Ve yine Korendy bünyesindeki Ma:nyo" markasına ait
peeling jel ve serum testırı

Son olarakta cilt analiz bantları 

Bu arada kargo olarak çok güzel ve şık paketlenmiş bir kargo geldi...
Bu anlamda da müşterilerine verdikleri önemi bence gösteren küçük bir ayrıntı...
Ürünleri en kısa sürede kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.......

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

BU ARADA
Evde kalın,
Kişisel hijyeninize dikkat edin,
zorunlu hallerde dışları çıkmak zorunda kalırsanız kişisel mesafenizi koruyun...






26 yorum

  1. Bu markanın ürünlerini merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak ediyorum ve deneme başladım bile....

      Sil
  2. Ürünler harika görünüyor. :)
    Yorumlarını merakla bekliyorum. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede paylaşacağım,bende ürünleri merak ediyorum....

      Sil
  3. Daha önce duymadığım ve denemediğim bir marka. Teşekkürler tanıtım için Fatma 😊🤚

    YanıtlaSil
  4. Benimde daha önce duymadıgım bir marka

    YanıtlaSil
  5. hiç yapmadığım şeyler
    güzel oldu bu bilgiler aslında
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLk göz altı maskemi uyguladım ve paylaşacağım yakında.....
      Sağlıklı günler....

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan maskeleri merak ettim yorumları gelir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlayacağım en kısa sürede,
      sevgiler,
      sağlıklı günler....

      Sil
  8. kore ürünlerini çok seviyorum ve de çok başarılı buluyorum. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, kore ürünleri ile ilk tecrübem,
      sevgiler,
      sağlıklı günler:)))

      Sil
  9. Ben de daha önce duymamıştım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      sevgiler,
      sağlıklı günler.....

      Sil
  10. Markayla tanışmadım ama bu tarz ürünleri severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk maskeyi deneyimledim,ilk kullanıma göre çok beğendim,yorumları paylaşacağım yakında.
      sevgiler,
      sağlıklı günler.....

      Sil
  11. Göz altı maskeleri işe yarıyor. Bunlar da aklımda olsun. Seyahatler için de pratik olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu maske gerçekten hoşuma gitti,kesinlikle tam seyahatler için tek kullanımlık:)))

      Sil
  12. kore ürünlerini, özellikle kağıt maskeleri seviyorum , sonrasında verdiği his harika, teşekkür ederim paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore ürünleri ile yeni tanışıyorum ve ilk kullanım olarak sevdim.....

      Sil
  13. Markanın birkaç ürün numunesini denemiş ve beğenmiştim, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hepsini kullanınca daha iyi bir fikre sahip olurum sanırım......

      Sil