Blog İsmimi Değiştirdim:))))

Herkese Merhabalar,
Geçmiş Ramazan Bayramı'nız mübarek olsun.


Ne zamandır düşündüğüm bir konu var.
Bloğumu nasıl açtığımı daha evvel sizlerle paylaşmıştım.
"Blogdakicin " ismi düşünülmeden, tamamen o an aklıma gelen ve sistemin izin verdiği bir isim oldu.
Ama artık bu ismi kullanmak istemediğimi farkettim ve bloğumun kendi ismimle devam etmesi düşüncesi daha sıcak gelmeye başladı..
Onun için bloğumun URL'ni artık
"fatmauzmez.blogspot.com" olarak değiştirdim....

Bu ayrıntıyı da sizlerle paylaşmak istedim.
Sevgiyle kalın.....

13 yorum

  1. Hayırlı olsun diğer isme göre çok daha iyi :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bilgilendirme için bir şeker aldım ve kaçtım ;))

    YanıtlaSil
  3. valla bana da öğretsene ;))

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun o zaman. :) İyi bayramlarr.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun. Güzel bir karar vermişsiniz..

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun yeni ismin öyleyse. :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni ismin hayırlı olsun o halde :)
    Geçmiş bayramın kutlu olsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. İlk açtığım da bende aklıma ilk gelen ismi kullanmıştım, sonra da zamanla değiştirdim.
    Hayırlı olsun isim değişikliği. Selamlar. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok iyi olmus canim hayırlı olsun. Bol tiklanmalar 😍

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun :)
    beni spamlayanlar oldu instagramda o yüzden midir nedir blog url sini ekleyemedim profilime 6 aydan çok sürünce url değiştireyim dedim. sonra başıma iş açıldı tabi. meğer bilmediğim ne çok şey varmış. size de söyleyim de yapın. gerekliymiş bunlar .

    google'un beni tanıması için site haritası gönderdim. sonra google search'e kaydoldum. taranıyor hala yazılarım daha bazıları kabul edildi. çok uzun ve yorucu bir şey bu. siz de mutalaka yapın bunları. daha yapamadığım, anlamadığım çok şey var ama zamanla düzeltirim diye umuyorum. blogdan anlayan bir tanıdığınız varsa mutlaka ona yaptırın. yoksa da benim gibi uğraşın . kolay gelsin :)

    YanıtlaSil