ELİMDEN ÇIKANLAR (Mayıs 2019) YATAK ODASI TAKIMIMI BOYADIM:))

 Selam herkese,
Şubat ayında Ezgi'nin Meydan okumasında her ayın 3. haftası "Elimden Çıkanlar" başlığı altında kendi yaptığım ürünleri sizlerle paylaşmak adına bir yazı yazarım diye ifade etmiştim.....
Fakat ne yazık ki Nisan ayının yazısını atlamışım.
Bu ay da zamanından önce sizlerle bu zamana kadar yaptığım en büyük işi paylaşmak istedim.....

Veeeeeee
YATAK ODASI TAKIMIMI BOYADIM:))))

Çok büyük bir iş oldu gerçekten,neredeyse tamamlamam iki ayı buldu......
Peki neden böyle bir işe giriştim???
Takımın orjinal rengi kızıl venge diye tabir edilen kırmızı siyah bir renk..
Tozdan artık yıllardır bıkmıştım..
Ama malum piyasaların durumundan dolayı mobilya fiyatları almış başını gitmiş...
Okulda öğrendiğim kadarıyla küçük objeler boyamıştım birde köy evi için masa ve sehpa elden geçirmiştim ama yatak odası gerçekten büyük bir iş oldu benim için....

ÖNCESİ

SONRASI
ÖNCESİ

SONRASI

ÖNCESİ


SONRASI

Gelelim ayrıntılara zemin RİCH Chalked akrilik boyanın "Antik Beyaz" rengi ile boyandı.
İpek rulo fırça kullandım ve 4 kat boyadım.3 katta yeterliydi ama ben elimde boya olduğu için dördüncü katı da boyadım...

Üst düzey zeminlerde budak çalışması ve eskitme yaptım..



RİCH rölyef pasta ve budak aleti ile budak görüntüsü verdim.
Sonra Rich Eskitme pudrası  Füme rengi ve  Cadence Keten rengi ile eskitmesini yaptım....
Kulpları da siyah oje ile boyadım:))

Vernikleme işinide yine Rich Hıgh Gloss Su Bazlı Parlak Vernik ile yaptım....

Odamın havası tamamen değişti.Sanki mobilyalar beyaza dönünce oda bile büyüdü  gibi geliyor.
Yapacağım bir iş kaldı.
Elbise dolabının cam olan yerlerini de ayna efekti ile boyamak..
Ama ne zaman elim erip boyayabilirim bilmiyorum......

Boyaları Rich Bayisi Atölye Smile'dan aldım....
Halım da Missia Home 'dan ,
İnstagram sayfalarından inceleyebilirsiniz.....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....





41 yorum

  1. tek kelimeyle harika olmuş. nasıl da güzelsiniz siz öyle .

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. maşallah çok iyi bir iş başarmışsınız. Eşyalarınız yenilenmiş.

    YanıtlaSil
  5. bravo ne zor bir işi başarmışsın
    tebrikler
    çok da güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık, beyaz olunca odanınız daha ferah büyük olmuş gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu oda büyüdü gibi geldi ilk başlarda bize de

      Sil
  7. tek kelime ile bayıldım harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. maşallah çok güzel olmuş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Beyazda ferahlık vardır..eskitme de güzel olmuş..Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. heeey yaaa maşallah ne becerikliymişsin yaaa hayatta yapamayacağım şey pes pes :)

    YanıtlaSil
  11. İyi cesaret etmişşin canım ben yapamazdım galiba ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu renkten artık bıkınca, cesaret ettim....

      Sil
  12. Çok güzel olmuş.Emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. şahane olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Çok müthiş olmuş. Harika bir değişim. Emeğine sağlık valla. Bu zahmete katlanmak çok çok ayrı bir olay.

    YanıtlaSil
  15. Emeğinize sağlık harika olmuş!

    YanıtlaSil
  16. Renk değişince oda bana da değişmiş gibi geldi, ellerine sağlık. Çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten oda büyümüş gibi geldi bize de:))

      Sil
  17. Eskisine göre daha ferah olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar güzel ve ferah olmus eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
  19. Harika olmuş. Güle güle kullanırsınız İnsallah.)

    YanıtlaSil
  20. Bravo. Nasıl bir cesaret. Sizi kutluyorum. Güle güle, mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
  21. Gayet başarılı. elinize sağlık. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş ya, bende düşünüyordum sizden cesaret aldım deneyeceğim bir an önce. :)

    YanıtlaSil
  23. çok ama çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Hele hele de o üst budak eskitme şa ha ne olmuş. İşlem sıralarını ve yapılma aşamasını resimlediniz mi?

    YanıtlaSil
  24. Ben de bu ay kitaplığımı boyadım, kardeşimin çok hoşuna gidince onun da çalışma masasını boyadık. Eğlenceli gerçekten. Yalnız sizin mobilyalarınız gerçekten çok güzel olmuş, yeni gibi görünüyorlar ve beyaz renk odanın rengini de açıyor, dediğiniz gibi büyük gösteriyor. Elinize sağlık, güle güle kullanın! :')

    YanıtlaSil
  25. Renk seçimi odayı büyütürken adeta aydınlatmış. Odanın enerjisi yenilenmiş. Emeğinize ve dikkatinize sağlık.

    YanıtlaSil