VEEEEE ŞUBAT BİTER, MEYDAN OKUMA 28. GÜN



Bugün Şubat ayının son gününe geldik. 
Sevgili Ezgi'nin başlattığı "Şubat Ayı Meydan Okuması" na çok isteyerek katıldım ama maalesef ki tüm yoğunluğumun neredeyse 1 hafta 10 gün içine toplanmasından dolayı meydan okumadan koptum.Arkadan yetiştirmek için uğraştım ama baktım yetiştiremeyeceğim.Bari son günün yazısı ile meydan okumayı tamamlayayım istedim...

Peki bugünün konusu nedir ?

28-) Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Eksiklerim olmasına rağmen blog yazma ve okuma anlamında çok verimli geçen bir aydı benim için.Zaten 28 günü tamamlayabilseydim,
sanırım bir rüyamı gerçekleştirmiş olacaktım...
Sevgili Ezgi'nin hazırladığı sorularla hem kendimi blog dünyasındaki arkadaşlarıma daha iyi ifade etmeye çalıştığımı ve tanıttığımı  düşünüyorum.
Hem de meydana okumaya katılan arkadaşlarım o günkü soru ile  ilgili "Mavi Anne ne yazmış?", "İnci ne düşünüyor?" "Sevgili Şebo ne demiş acaba?", "Ezgi kendi sorusunu nasıl yanıtlamış?", "Efsunvariblog ne yazmış?" (ismini yazamadığım tüm arkadaşlarım unuttuklarım kusura bakmasın)  bir merak uyandırıp hemen göz atma ihtiyacı ile tüm arkadaşlarımı daha yakından tanıma fırsatına erişmiş oldum.

Tamamlayamasam da Sevgili Ezgi'ye çok teşekkür ediyor. Blog dünyasını hareketlendirecek yeni etkinliklerin devamını bekliyoruz......
Son mesajım da katılan tüm arkadaşlarıma sizleri daha yakından tanımak çok güzeldi.........

Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....
FATMA .....


Bugünkü okul kahvem ile meydan okumaya noktayı koyuyorum.......



8 yorum

  1. seni de tanımak çok güzeldi canım benim emeğine yüreğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Bol yazılı bloglar olur artık inşallh :) İyi ki yazdın emeğine sağlık ayrıca tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  3. hadiiii geçmiş olsuuun hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Sonradan dahil olup güzel yazılar yazdığın için seni tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinlikti, okurken çok keyif aldım ama ben başlamak için çok geç kalmıştım bu yüzden başlayamadım 😊

    YanıtlaSil
  6. Her gün yazmak zor oluyor ben ben haf birkac gün bile zorlaniyorum 😊

    YanıtlaSil